Gå til innhold

Hvordan hadde du tolket dette utsagnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

«….. har vært heldig med deg».

Mannen som sa dette hilste på kjæresten min for første gang og han selv er i et forhold. 

Hvordan hadde du tolket dette? 

Anonymkode: 44e23...fbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke lagt så mye tolkning i det.

Tatt det som et kompliment bare...

Anonymkode: d93cb...8f3

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Mannen som sa dette hilste på kjæresten min for første gang og han selv er i et forhold. 

Som et kompliment. At utseende og inntrykket at personligheten er bra . Men samtidig kan det kanskje tolkes som om personen er over din liga

Anonymkode: 2571a...6f2

Skrevet

Hvordan tolker du det, HI?

Jeg hadde tolket det som om personen fikk et positivt inntrykk av deg, og at han tror dere passer sammen.

Anonymkode: f79c5...e7e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

DU overtolker. 

Den har jeg hørt mange ganger også. Tviler på at de er interessert i meg for det. De mener bare at vi er ett fint par. Alrighte folk. 😊

Anonymkode: 92376...063

Skrevet

En helt vanlig måte å si at kjæresten din virket som en kjekk fyr, om det var kjæresten din han sa det til.  

Anonymkode: e63bf...caf

Skrevet

Kanskje jeg ordla meg litt vanskelig men det var altså til meg dette ble sagt, at kjæresten min har vært heldig med meg.

Men kanskje det ikke er noe poeng i å prøve å tolke hvordan det var ment😅

Skrevet

Det er jo et helt vanlig kompliment som mange bruker. Det betyr at han synes du er grei og hyggelig. Dette kan man si til samboer av en venn av samme kjønn også.

Anonymkode: 2d694...807

Skrevet

Du skal ha temmelig vondt i viljen for å klare å tolke dette negativt, altså. 

Skrevet

Som at hvis du tar vakten som er til venstre så tar han den til høyre, så hjelper dere hverandre med å få samlet så mye som mulig av byttet før han bærer det ut i bilen hvis du holder oppe døren og setter deg i førersetet.

Jeg er ikke den flinkeste til å tolke, dessverre. Jeg tar det som regel bare som et kompliment uten å tenke så meget mer over det.

Anonymkode: 60ce9...4e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...