Gå til innhold

Dere som har 16 åringer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Feiret de dagen sin med venner? Og hva gjorde de om de gjorde det og hvor mange var de? 

Anonymkode: a6047...5bf

Ja. Datteren min gjorde det. Med sine venninner. Tror de var 7 stk

Anonymkode: 843f7...de3

Vår fylte 16 i januar. Han feiret med noen kompiser. De møttes først på kveldskjøring i bakken (alle i kompisgjengen kjører på ski), så hentet jeg, mannen og en bestefar dem og kjørte hjem til oss. Fyr i peisen og kakao som var klar (ordnet av lillesøster på 14 og ei venninne) da de kom hjem til oss . Deretter pizza, film og godteri😊

Anonymkode: c97af...1d4

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Vår fylte 16 i januar. Han feiret med noen kompiser. De møttes først på kveldskjøring i bakken (alle i kompisgjengen kjører på ski), så hentet jeg, mannen og en bestefar dem og kjørte hjem til oss. Fyr i peisen og kakao som var klar (ordnet av lillesøster på 14 og ei venninne) da de kom hjem til oss . Deretter pizza, film og godteri😊

Så kjekt da 😊

Anonymkode: a6047...5bf

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Det hørtes fantastisk ut!! :) :) :)

Anonymkode: fffc9...e48

Annonse

Eldste gjorde det

Gutter og jenter siden han hadde kjæreste. Burdsg i juni så de grillet, spiste kake og koste seg.

Var sikkert 10-15 stykker. Jeg kjøpte grillmat, kjæresten bakte med seg kake. Brettspill og kos.

Nest eldste feiret ikke. Han har bursdag i mars og det var midt i koronatiden, i tillegg til at han ikke hadde så mange kompiser på ungdomsskolen. Han tok det igjen på 18-årsdagen i år 🙈

Anonymkode: b897d...4ee

Nei, hun har bursdag midt på sommeren, og organiseringen blir derfor litt vanskeligere. De sluttet med klassebursdag da de begynte i femte, og vennebursdagene tror jeg egentlig bare forsvant med koronaen.

Begynte å tenke på hva jeg gjorde på min 16 årsdag. 🤔

Det var mye snø ute. Venninnene mine sa at jeg skulle kle på meg uteklær, så gikk vi i parken på kveldstid - med akebrett. Og bak en stein spratt det opp flere venner og kjæresten min. Hehe. Vi kosa oss og basa i snøen. 

Fikk en rosebukett av foreldrene til venninnen min. 

Ei 16 åring i familien har bursdag til helga, hun skal ha fest. Uten alkohol. Foreldrene skal være i nærheten. 

Mine skal få lov til å ha en fest med venner, når den tid kommer. 😊

Anonymkode: 57022...e43

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...