Gå til innhold

Har dere sex på ukedager?

Anbefalte innlegg

Vi har vært sammen i mange år. Er begge helt i slutten av 30 årene. Sexlivet er ikke like hett som før, men jeg har egentlig tenkt at det fungerer ganske bra. Men har begynt å innse at vi egentlig bare har sex i helgene og bare på ukedager i ferier. På hverdagene har vi ikke overskudd og nok lyst. Er det vanlig at sex reduseres til å bli en helgeaktivitet etter mange år sammen? Spørsmålet går naturligvis til de av dere som levd med samme partner i flere år og har et "aktivt" sexliv. 

Anonymkode: 6e65d...b75

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435536-har-dere-sex-p%C3%A5-ukedager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har også sex på ukedager, altså, men jeg skjønner at du mener hverdager 😊

For å svare, så ja, det har vi innimellom. Det er egentlig litt tilfeldig selv om det oftere forekommer i helgene enn på hverdager. Vi har sex 1-2 ganger i uken sånn omtrent. Er i starten av 40-årene og har vært sammen i 27 år nå.

Anonymkode: 26830...e5e

Annonse

Ungene legger seg for seint. Og da er vi klare for å legge oss. Mannen snorker, så jeg sover på et annet soverom. Men de gangene vi får det til, er det hett! Alle gamle følelser blusser opp. 🤩

Tror vi har sex 2 ganger i mnd. 😔

Anonymkode: 44d14...673

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dere som har sex med mannen deres, hvorfor har dere det? Gjør dere det kun for å tilfredsstille mannen deres?

Anonymkode: 38467...d77

Eh, nei.

Det er ikke sånn at alle kvinner mangler sexlyst altså. 

Det er også mye nærhet og kos i sex.

Anonymkode: 70719...572

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Dere som har sex med mannen deres, hvorfor har dere det? Gjør dere det kun for å tilfredsstille mannen deres?

Jeg gjør det kun for å tilfredsstille han. Jeg har lyst, men ikke på han. 

Anonymkode: e5073...b03

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Fordi sex er godt, rett og slett. 

Anonymkode: 26830...e5e

Vi har oftest sex på hverdagene.

I helgen blir vi sittende oppe litt for lenge på kvelden, og ungene er i en alder som gjør det vanskelig å snike seg bort en liten stund.

Er I slutten av 40-årene og har vært sammen i 25 år 

Anonymkode: 59467...84e

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Nei, kun av egoistiske grunner, jeg ELSKER sex og orgasme  😀 

Anonymkode: 59467...84e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...