Gå til innhold

Hvilke twistbiter blir liggende igjen i skålen, hjemme hos dere?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Dette viser egentlig bare hvor god den reklamen de hadde for mange år siden faktisk var - "Velg dine venner med omhu!" 

Jeg er som deg, elsker banan, den går først. Så kokos, marsipan og lakris. Daim, om jeg er desperat. Resten er egentlig rimelig uinteressant. Fransk nougat tror jeg jeg måtte blitt truet til å spise før jeg hadde fått den ned... grøss!

Anonymkode: 9ae1b...24b

"Og her har vi Bibben. Hun foretrekker kokos. Det er også min favoritt" og vips gikk Bibben over ripa :D  - kosteligste reklamen og fullstendig relaterbar.

Fortsetter under...

sug lut skrev (29 minutter siden):

"Og her har vi Bibben. Hun foretrekker kokos. Det er også min favoritt" og vips gikk Bibben over ripa :D  - kosteligste reklamen og fullstendig relaterbar.

Den tok folket på kornet, helt gjenkjennbart for folk flest ;)

Kostelig var virkelig rett ord for den. Jeg ser den for meg fremdeles :D

Anonymkode: 9ae1b...24b

Så mange her som ikke liker kokos' en.

Det er den beste. Kanskje jeg må legge ut adressen min så kan dere sende de til meg 😋

De som går i søppelet her er fransk nougat, marsipan og lakris.

Men lakrisen har de vel endret på? Den var mye bedre før. 

Anonymkode: 18937...5aa

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Så mange her som ikke liker kokos' en.

Det er den beste. Kanskje jeg må legge ut adressen min så kan dere sende de til meg 😋

De som går i søppelet her er fransk nougat, marsipan og lakris.

Men lakrisen har de vel endret på? Den var mye bedre før. 

Anonymkode: 18937...5aa

Enig, lakris en var bedre før. Da var den litt "tørrere", var likere kick på smak. Nå er den blitt mye seigere. 

Anonymkode: 9d965...01a

Annonse

Er det noen som husker den oransje, runde? Appelsintrøffel, tror jeg det var.  Det var min favorittbit, før den forsvant en gang på tidlig nittitall.

Etter at aprikos også ble borte, er det nesten ikke vits å kjøpe twist🙃

Anonym bruker skrev (På 9.11.2022 den 16.14):

Her er det Banan og Marsipan som blir liggende i skålen, mine favoritter er Lakris og Golden toffie, Nougat Crisp og Fransk Nougat blir spist når alle andre favorittene er spist. 

Anonymkode: bf00a...c78

Her går banan og marsipan først 

Anonymkode: e09ed...b47

Mostly Harmless skrev (På 10.11.2022 den 13.34):

Er det noen som husker den oransje, runde? Appelsintrøffel, tror jeg det var.  Det var min favorittbit, før den forsvant en gang på tidlig nittitall.

Etter at aprikos også ble borte, er det nesten ikke vits å kjøpe twist🙃

Var det ikke aprikosen som var rund i gamle dager, så komden tilbake i ny drakt for en periode? Aprikos var iallefall min favoritt og!

Her blir den firkanta nøttegreia liggende, sammen med marsipan og nougat. Lakris har og mistet litt av sin sjarm tydeligvis, for ser at den og ligger igjen her nå.

Blir så irritert på det der opplegget med nye biter, nye oppskrifter osv. Hvorfor "reparere" noe som ikke er ødelagt?!

Anonymkode: 1ba23...5b4

Da jeg var singel ble alltid lakris og kokos tilslutt kastet. Så fikk jeg meg kjæreste som elsker disse, så nå blir alt borte ☺️ Han eksker ALT han, så jeg må være snar for å få litt av mine favoritter, men tar ikke alle nei, vi deler jo både kjærlighet og godteskål 😅

Anonymkode: 70ca3...1f1

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Var det ikke aprikosen som var rund i gamle dager, så komden tilbake i ny drakt for en periode? Aprikos var iallefall min favoritt og!

Her blir den firkanta nøttegreia liggende, sammen med marsipan og nougat. Lakris har og mistet litt av sin sjarm tydeligvis, for ser at den og ligger igjen her nå.

Blir så irritert på det der opplegget med nye biter, nye oppskrifter osv. Hvorfor "reparere" noe som ikke er ødelagt?!

Anonymkode: 1ba23...5b4

Ja, kanskje det var aprikosen som var rund?

Skjønner heller ikke vitsen med alle disse «nymotens» bitene, selv om jeg føler jeg kanaliserer min indre «gretne gamle dame» når jeg sier det🙃

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...