Gå til innhold

Hvilke twistbiter blir liggende igjen i skålen, hjemme hos dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De bitene som forsvinner først er japp, banan, daim, nøtti, lakris og kokos. Jeg spiser japp og banan (og lakris), mannen daim og nøtti (og japp og lakris), dattera lakris og sønnen kokos. Det som blir kastet er fransk nougat. Det andre forsvinner etterhvert, hvis vi er fysne nok 😅

Anonymkode: 9d965...01a

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

De bitene som forsvinner først er japp, banan, daim, nøtti, lakris og kokos. Jeg spiser japp og banan (og lakris), mannen daim og nøtti (og japp og lakris), dattera lakris og sønnen kokos. Det som blir kastet er fransk nougat. Det andre forsvinner etterhvert, hvis vi er fysne nok 😅

Favoritten min er forresten aprikos, som ikke er i posen lengre 😭

Annonse

Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Her er det Banan og Marsipan som blir liggende i skålen, mine favoritter er Lakris og Golden toffie, Nougat Crisp og Fransk Nougat blir spist når alle andre favorittene er spist. 

Anonymkode: bf00a...c78

Da bør vi flytte sammen. Absolutt ingen konkurranse, jeg elsker banan og marsipan og er ikke særlig glad i dine favoritter, gitt.

Savner også aprikos. I en periode (etter at de var fjernet  fra posene) kunne de kjøpes i løs vekt i Freia-butikken på Karl Johan. Tror ikke de har dem nå. Ellers er banan og kokos favoritter her. Nougat crisp, nøtti, og de lyse og mørke harde karamellene blir liggende igjen. 

Annonse

Savner også aprikos. Det var den absolutt beste. 

Her blir nougatcrisp, chocolate toffee og den karamellsaken som kom istedenfor aprikos liggende igjen, med mindre eldste er hjemme for da forsvinner nougaten. Banan, daim, japp, golden toffee og fransk nougat forsvinner først. 

Den firkantete nøtte greia og den eclair. Og kokos. 

De første som går er : marsipan, banan, lakris, daim. Chokolate toffe er ny favoritt. 

Savner aprikosen.😭

Anonymkode: 70061...541

De fleste hadde nok ligget igjen ettersom både jeg og sønnen min er kresen 🙈  Vi liker ikke den med kokos,ikke lakris,ikke banan,ikke marsipan osv. Heldigvis har jeg en kjæreste som liker det meste så han hadde nok spist de vi ikke likte.

Anonymkode: c0ac8...4b6

4 hours ago, Anonym bruker said:

Her er det Banan og Marsipan som blir liggende i skålen, mine favoritter er Lakris og Golden toffie, Nougat Crisp og Fransk Nougat blir spist når alle andre favorittene er spist. 

Anonymkode: bf00a...c78

Marsipan, den franske og daim

Anonymkode: cdbc1...7bd

sug lut skrev (5 timer siden):

Da bør vi flytte sammen. Absolutt ingen konkurranse, jeg elsker banan og marsipan og er ikke særlig glad i dine favoritter, gitt.

Dette viser egentlig bare hvor god den reklamen de hadde for mange år siden faktisk var - "Velg dine venner med omhu!" 

Jeg er som deg, elsker banan, den går først. Så kokos, marsipan og lakris. Daim, om jeg er desperat. Resten er egentlig rimelig uinteressant. Fransk nougat tror jeg jeg måtte blitt truet til å spise før jeg hadde fått den ned... grøss!

Anonymkode: 9ae1b...24b

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ingen spiser banan-twist. 

Kokos, lakris og den mørke sjokoladen med karamell inni er favorittene.

Anonymkode: aa161...e51

Kanskje ikke hos dere, men i Freiabutikken er 20 % av all twist som selges i løs vekt banantwist ;)

Anonymkode: 9ae1b...24b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...