Anonym bruker Skrevet 9. november 2022 #26 Skrevet 9. november 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): For å ha det klart, så har jeg absolutt ingenting i mot homofile, jeg bryr meg katta om hvem man er sammen med. Men 12 år, hva veit de om kjærlighet da? Hun sa hun hadde en jentekjæreste, aldri møtt, blitt venn med på snap gjennom ei venninne som har møtt hun på tiktok. Altså, hallo. Hva driver de med? For det første så var kritetiene for at hun skulle få snap å bare være venner med folk hun kjenner, den har hun brutt nå. Jeg høres sikkert helt dust ut som skriver dette og dårlig mor. Men det er plutselig veldig in å være lesbisk. Dere som har barn som er homofile, hvor tidlig fant de ut av det? Anonymkode: 71648...b6c Trenger du å si noe som helst? Bare støtt og positiv. Enten er det en fase, noe som er helt naturlig, eller så er hun lesbisk. Trenger ikke tenke så mye på det. Anonymkode: fd270...796
Anonym bruker Skrevet 9. november 2022 #27 Skrevet 9. november 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): For å ha det klart, så har jeg absolutt ingenting i mot homofile, jeg bryr meg katta om hvem man er sammen med. Men 12 år, hva veit de om kjærlighet da? Hun sa hun hadde en jentekjæreste, aldri møtt, blitt venn med på snap gjennom ei venninne som har møtt hun på tiktok. Altså, hallo. Hva driver de med? For det første så var kritetiene for at hun skulle få snap å bare være venner med folk hun kjenner, den har hun brutt nå. Jeg høres sikkert helt dust ut som skriver dette og dårlig mor. Men det er plutselig veldig in å være lesbisk. Dere som har barn som er homofile, hvor tidlig fant de ut av det? Anonymkode: 71648...b6c Trenger du å si noe som helst? Bare støtt og positiv. Enten er det en fase, noe som er helt naturlig, eller så er hun lesbisk. Trenger ikke tenke så mye på det. Anonymkode: fd270...796
Anonym bruker Skrevet 9. november 2022 #28 Skrevet 9. november 2022 Min 11-åring spurte meg i fjor om hun kunne være bifil da hun hadde vært forelsket i 2 gutter og 1 jente. Da svarte jeg at du er 10 år jenta mi så det har du god tid til å finne ut av. Du skal forelske deg mange ganger de neste årene, og så faller det meste på plass etterhvert! 😊 Anonymkode: 535ad...243
Anonym bruker Skrevet 9. november 2022 #29 Skrevet 9. november 2022 Jeg hadde ikke sagt noe til at hun sier hun er lesbisk, men jeg hadde gjort et stort poeng av at hun ikke annet om denne "jenta" faktisk er en jente på hennes alder. Hvem som helst kan påstå at de er en jente på 12 år på nett og ingen kan vite om det er sant eller om det er en 54 år gammel mann hun skriver med. Mine barn er opplært til at man aldri sier hvor man bor, hva man heter el til noen på nett fordi man aldri kan være sikker å hvem som er i andre enden. Jeg hadde sagt det er hyggelig å ha kjæreste, men at det er lurere å finne en man har møtt i virkeligheten så man vet at personen er den han/ hun sier han/ hun er. Og jeg hadde osp minnet henne på at man ikke bør møte noen man har møtt på nett alene eller uten voksne, igjen fordi man ikke vet hvem de er og hva de evt kommer til å gjøre. Jeg hadde også sagt at hun ikke får lov å sende bilder av seg selv til noen hun ikke vet hvem er, evt kun av ansiktet. Anonymkode: b6e91...33e
Anonym bruker Skrevet 9. november 2022 #30 Skrevet 9. november 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg hadde ikke sagt noe til at hun sier hun er lesbisk, men jeg hadde gjort et stort poeng av at hun ikke annet om denne "jenta" faktisk er en jente på hennes alder. Hvem som helst kan påstå at de er en jente på 12 år på nett og ingen kan vite om det er sant eller om det er en 54 år gammel mann hun skriver med. Mine barn er opplært til at man aldri sier hvor man bor, hva man heter el til noen på nett fordi man aldri kan være sikker å hvem som er i andre enden. Jeg hadde sagt det er hyggelig å ha kjæreste, men at det er lurere å finne en man har møtt i virkeligheten så man vet at personen er den han/ hun sier han/ hun er. Og jeg hadde osp minnet henne på at man ikke bør møte noen man har møtt på nett alene eller uten voksne, igjen fordi man ikke vet hvem de er og hva de evt kommer til å gjøre. Jeg hadde også sagt at hun ikke får lov å sende bilder av seg selv til noen hun ikke vet hvem er, evt kun av ansiktet. Anonymkode: b6e91...33e Dette har vi snakket masse om, og det var og kriterie til at hun skulle ha snap, kun de hun kjenner. Så den har hun brutt. Hun sier hun har snakket med denne jenta på snap og sett bilde, men igjen så påpekte jeg at det kan være noen helt andre. Hun er litt godtroende og ukritisk til ting, så her må det gjentas hundre ganger. Om hun er lesbisk eller ikke spiller ingen rolle, men tror hun bare følger "trenden" litt her. Men tiden vil vise. Hi Anonymkode: 71648...b6c
Anonym bruker Skrevet 9. november 2022 #31 Skrevet 9. november 2022 Fetteren min er homofil. Vi har visst det fra han var 5-6 år. Han trodde han var jente til han begynte på skolen. Fra han var 7-8 har han visst om det selv Anonymkode: 3b557...ffc
Anonym bruker Skrevet 10. november 2022 #32 Skrevet 10. november 2022 Anonym bruker skrev (19 timer siden): For å ha det klart, så har jeg absolutt ingenting i mot homofile, jeg bryr meg katta om hvem man er sammen med. Men 12 år, hva veit de om kjærlighet da? Hun sa hun hadde en jentekjæreste, aldri møtt, blitt venn med på snap gjennom ei venninne som har møtt hun på tiktok. Altså, hallo. Hva driver de med? For det første så var kritetiene for at hun skulle få snap å bare være venner med folk hun kjenner, den har hun brutt nå. Jeg høres sikkert helt dust ut som skriver dette og dårlig mor. Men det er plutselig veldig in å være lesbisk. Dere som har barn som er homofile, hvor tidlig fant de ut av det? Anonymkode: 71648...b6c Er hun autist? Anonymkode: faf28...f26
Anonym bruker Skrevet 10. november 2022 #33 Skrevet 10. november 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Er hun autist? Anonymkode: faf28...f26 Hva i innlegget til HI er det som gjør at du spør om det? 🧐 Anonymkode: 8a389...402
Anonym bruker Skrevet 10. november 2022 #34 Skrevet 10. november 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Er hun autist? Anonymkode: faf28...f26 Eh..hvorfor spør du? Nei, hun er ikke autist. Hi Anonymkode: 71648...b6c
Anonym bruker Skrevet 10. november 2022 #35 Skrevet 10. november 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Eh..hvorfor spør du? Nei, hun er ikke autist. Hi Anonymkode: 71648...b6c Fordi de skifter på legning osv Anonymkode: faf28...f26
Anonym bruker Skrevet 10. november 2022 #36 Skrevet 10. november 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Fordi de skifter på legning osv Anonymkode: faf28...f26 Å ja, ikke hørt om det før. Da er det mange autister rundt om. Hi Anonymkode: 71648...b6c
Anonym bruker Skrevet 10. november 2022 #37 Skrevet 10. november 2022 Selvom man er ung og uerfaren/umoden i kjærlighet og ikke har vært i forhold før så tror jeg ikke det er så uvanlig å begynne å bli klar over sin legning i den alderen, så det kan godt være riktig at hun er lesbisk. Men mange er også usikre, nysgjerrige og påvirket av andre og av hva som er "in" og mange går gjennom en fase hvor de prøver seg frem og finner ut av sin legning. Din datter kan være homofil, hetrofil, bifil, det vil tiden vise, bare vær imøtekommende og hyggelig ang kjærestedelen, men ta en prat ang regler for åpenhet på sosiale medier er mitt råd. Anonymkode: 0900b...19b
Anonym bruker Skrevet 10. november 2022 #38 Skrevet 10. november 2022 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Trenger du å si noe som helst? Bare støtt og positiv. Enten er det en fase, noe som er helt naturlig, eller så er hun lesbisk. Trenger ikke tenke så mye på det. Anonymkode: fd270...796 Enig. Det er sikkert bare en fase. Anonymkode: 7bd27...faa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå