Anonym bruker Skrevet 8. november 2022 #1 Skrevet 8. november 2022 Jeg er så dårlig samtale i tlf og i møter. Er det innafor å maile istedenfor å ringe? Eller er det dumt om det er skriftlig? Anonymkode: 65df1...13f
Anonym bruker Skrevet 8. november 2022 #2 Skrevet 8. november 2022 Noen ganger er det helt ok med epost, men hvis møter og telefonsamtaler er naturlig del av jobben din ville jeg prøvd å bli bedre på det. Er du sikker på at du er så dårlig? Jeg synes det hjelper å være godt forberedt. Anonymkode: d43dc...129
Anonym bruker Skrevet 8. november 2022 #3 Skrevet 8. november 2022 I hvilken kontekst da? Sannsynligvis vil du oppleve mange misforståelser om du er like lite informativ i disse mailene. Anonymkode: aca4b...11d
Anonym bruker Skrevet 9. november 2022 #4 Skrevet 9. november 2022 Noen ganger er e-post best, da har man det skriftlig og det er greit mtp forglemmelser etc. Men du bør øve på å ringe. Jeg var også veldig ubekvem med det tidligere. Så jeg øvde. Skrev ned det jeg skulle si, pustet med magen og gjennomførte. Nå er det helt uproblematisk 😊 Anonymkode: 29ab3...7a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå