Anonym bruker Skrevet 8. november 2022 #1 Skrevet 8. november 2022 Hvordan får dere registrert medlemsskjøp, sier man telefonnummeret i kassa, eller scanner app eller medlemskort kanskje? Anonymkode: 8da01...cb9
Anonym bruker Skrevet 8. november 2022 #2 Skrevet 8. november 2022 Er registrert på bankkort. Tror ikke de har noen annen måte. De spør hvert fall aldri om man er medlem eller opplyser om tilbud. Anonymkode: 02211...b7c
Anonym bruker Skrevet 8. november 2022 #3 Skrevet 8. november 2022 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Er registrert på bankkort. Tror ikke de har noen annen måte. De spør hvert fall aldri om man er medlem eller opplyser om tilbud. Anonymkode: 02211...b7c Ok, så da blir det automatisk trukket fra når man trekker kortet da. Takk 😊 Anonymkode: 8da01...cb9
Anonym bruker Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 Jeg blir spurt om mobilnr i kassa… Anonymkode: be7ee...e6a
Anonym bruker Skrevet 8. november 2022 #5 Skrevet 8. november 2022 Jeg er medlem og har det ikke registrert på noe kort. Irriterer med egentlig over at de aldri spør om jeg her medlem, synes det er den dårligste medlemsordningen jeg er med i. Alle andre steder spør de jo om jeg er medlem. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg er medlem i det hele tatt. Anonymkode: cdaae...95a
Anonym bruker Skrevet 8. november 2022 #6 Skrevet 8. november 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg blir spurt om mobilnr i kassa… Anonymkode: be7ee...e6a Jeg også. Anonymkode: a76b1...e5a
Anonym bruker Skrevet 9. november 2022 #7 Skrevet 9. november 2022 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Er registrert på bankkort. Tror ikke de har noen annen måte. De spør hvert fall aldri om man er medlem eller opplyser om tilbud. Anonymkode: 02211...b7c De spør om nummer her. Å ha det på bankkort er tungvint. Noen ganger bruker jeg kortet til felleskonto. Andre ganger mitt eller mannen sitt. Anonymkode: 35162...ccb
Anonym bruker Skrevet 9. november 2022 #8 Skrevet 9. november 2022 Anonym bruker skrev (På 8.11.2022 den 17.53): Er registrert på bankkort. Tror ikke de har noen annen måte. De spør hvert fall aldri om man er medlem eller opplyser om tilbud. Anonymkode: 02211...b7c Kan legge til at mitt bankkort sikkert ble lagt til i det jeg registrerte meg som medlem, men jeg ble aldri spurt om å legge til kort. Nå verken handler jeg så ofte på Europris eller bevisst handler medlemsproduktene, så derfor ble jeg ikke oppmerksom på akkurat det før etter en tid. Men blir uansett aldri spurt om jeg er medlem. Anonymkode: 02211...b7c
Anonym bruker Skrevet 9. november 2022 #9 Skrevet 9. november 2022 Det er visst ikke noen vits å registrere medlemsskap hvis du ikke kjøper varer som er på medlemskampanje. Tror ikke du samler opp poeng. Anonymkode: babb4...4aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå