Gå til innhold

Glitter og glam kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lav, 163 og litt rund på midten (75 kg). Trenger en glitter og glam temakjole til julebord med venninnegjengen. Føler jeg ser gravid ut i det meste... 

Anonymkode: 94c01...d40

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg er lav, 163 og litt rund på midten (75 kg). Trenger en glitter og glam temakjole til julebord med venninnegjengen. Føler jeg ser gravid ut i det meste... 

Jeg har stor mage, alltid oppblåst, folk spør om jeg er gravid. 😑

Jeg kjøper kjoler på Floyd. De sitter pent på meg. Handler bare derfra. Floyd.no har maaaange fine julekkoler, med og uten paljetter. 

Anonymkode: 61c9f...737

Skrevet

Takk for tips! Hvis jeg går for en paljettkjole i sølv, blir det too much med lave sølv paljett ankelboots og sølv paljett clutch? Ser liksom ikke helt at å ha flere farger blir bra heller🤔 Eller? Enten sko eller clutch i annen stil kanskje?

Skrevet

Jeg ville valgt noe sort tilbehør, ikke alt i sølv.

Anonymkode: c82ef...251

Skrevet

Sorte sko og clutch

Anonymkode: 873b6...aca

Skrevet

Sorte sko og veske. 😊

Anonymkode: 61c9f...737

Skrevet

Siden det er tema glitter og glam hadde jeg ikke nølt med å ha alt i sølv paljetter. Det er jo bare moro! 

Skrevet
amandine skrev (3 minutter siden):

Siden det er tema glitter og glam hadde jeg ikke nølt med å ha alt i sølv paljetter. Det er jo bare moro! 

Jeg tenker litt som deg, ska det værra glitter og glam så ska det værra. Men skal vurdere å ha sko eller veske eller begge i sort. Men ankelboots i stedet for pensko er det innafor? Såklart noen fine da. Jeg er ikke pensko dame egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...