Gå til innhold

Hvor lang tid før bør man invitere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Lurer på å sende noen meldinger å høre. Hvor lang tid før inviterer dere? 

Anonymkode: 2be3b...7af

Ring og snakk direkte med folk. Det fungere mye bedre enn sms. Da kan du få avklaringer med en gang.

Anonymkode: b40ef...7ef

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Lurer på å sende noen meldinger å høre. Hvor lang tid før inviterer dere? 

Det er bare å sende melding å høre om det passer. Send nå med en gang. Når andre inviterer spiller jo ingen rolle.

Anonymkode: 7447f...266

Annonse

Jeg er vel klar over at jeg er litt sent ute, men har vinglet sånn om jeg skal eller ikke. Så kan jo være de har lagt planer. Må vel vente til i morgen siden klokken er blitt så mye. Lov å håpe noen av dem kan 😊

Vi er en venninnegjeng som inviterer hverandre og som regel gir vi ca to ukers frist. Så var det en som sendte melding sist mandag og spurte om det passet å møtes torsdag, altså tre dager etter, og det passet for alle så da fikk vi det til. 

Noen ganger lager det seg til tross for kort frist, så send melding du. Passer det ikke så er ingen skade skjedd og dere kan ta det en annen gang. 

Men ikke gå i kjelleren om det ikke passer. 

Anonymkode: 5fcc0...660

Kan godt hende de kan! Men du kan ikke forskuttere at de ikke kan, at du ikke kan sende melding, at det er for sent osv. Jeg elsker spontane innbydelser, jeg har vanskelig for å planlegge i god tid.

Anonymkode: 82aad...0a1

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Da har heg ihvertfall spurt 4 stk så får jeg se om de kan eller ikke 😊

Bra jobba👍🏼 Og husk at din lykke ikke står og faller på om de kan eller ikke❤️

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Da har heg ihvertfall spurt 4 stk så får jeg se om de kan eller ikke 😊

Så flott! Krysser fingrene for at noen kan. Legg opp til å være hjemme hos deg, ikke ut på byen. Så slipper du at dere kommer fra hverandre.

Anonymkode: b6007...615

Det finnes det vel ingen regel for så lenge det ikke dreier som en konfirmasjon eller en anledning som krever planlegging. Er det en planlagt anledning, så er det jo bare å invitere når man har bestemt seg, ingen grunn til å vente. Men mer spontant så er det jo bare å invitere. Må bare ha i bakhodet at flere kan ha lagt planer allerede - enten planen er en 80 årsdag eller lørdagskos med familien.  Personlig skal det nok mye til at jeg tar i mot en spontan-invitasjon for en lørdag med kort varsel. Ikke fordi jeg ikke vil komme, men fordi lørdag er familiedag hos oss, så da gir vi beskjed til resten av familien i god tid dersom vi skal noe annet. 

Anonymkode: 03863...015

Takk for koselige tilbakemeldinger 😊 Fått svar fra alle nå. 2 som kunne komme av de 4. Så vi blir 3 stk her hos meg, Ingen bytur. Lager noe mat her. Håper det blir en kjekk kveld 😊

Takk for koselige tilbakemeldinger 😊 Fått svar fra alle nå. 2 som kunne komme av de 4. Så vi blir 3 stk her hos meg, Ingen bytur. Lager noe mat her. Håper det blir en kjekk kveld 😊

Kos deg 🙂

Anonymkode: b6007...615

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Alltid koselig med jentekvelder.     
Kos dere med god mat og kanskje vin,kaffe og noe godt.        Sett på musikk og skravle til sent på kveld😊😊

Anonymkode: 38579...87e

Tusen takk. Håper det blir en sånn kveld som du beskriver 😊 Håper ingen avlyser 😊

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Tusen takk. Håper det blir en sånn kveld som du beskriver 😊 Håper ingen avlyser 😊

Og om noen avlyser så går det også helt fint!

Og om noen avlyser så går det også helt fint!

Håper jeg slipper det 😊 Hadde gjerne blitt skuffet da. Om det ikke ble noe av. 

Håper jeg slipper det 😊 Hadde gjerne blitt skuffet da. Om det ikke ble noe av. 

Skal du tenke på det nå? Er det så farlig å bli skuffet? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...