Anonym bruker Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 Hvordan synes dere klær fra Mango er i størrelsen? Har lest at noen mener de er små, andre normale... Lett å bli forvirret når jeg skal bestille derfra for første gang! Tenker spesielt på ytterjakker og kåper. Pleier å kjøpe jakker og kåper i L selv om jeg er 38 i mange andre plagg, fordi jeg er høy med lange armer og brede skuldre... Burde jeg gå helt opp til XL hos Mango da? Eller risikerer jeg at det blir veldig stort på? Anonymkode: 74dac...189
Anonym bruker Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 Synes de er små, men ville vel prøvd L Anonymkode: 846d3...1b3
Anonym bruker Skrevet 8. november 2022 #3 Skrevet 8. november 2022 Takk! Er ikke redd for å kjøpe XL om jeg må, men tenker at det kanskje blir vel stort når jeg vanligvis er M i bryst-midje-hofter. Tar gjerne imot flere erfaringer ☺️ Anonymkode: 74dac...189
Anonym bruker Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 Jeg bruker som oftest min normale størrelse. Opplever at noen plagg kan være litt små da, men det er veldig varierende. Hvis du er usikker, bestiller du bare to størrelser. Det er gratis retur. Anonymkode: 00377...35c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå