Blop Skrevet 13. november 2022 #51 Skrevet 13. november 2022 (endret) Mrs Remington skrev (19 minutter siden): Trodde det ikke seriøst nei, men du trodde seriøst at jeg var seriøs. Synes dette ble en tulletråd. Som nevnt under, jeg driter i advent og pynter til jul. Synger ikke og tenner ikke adventslys. Hvorfor svarer du på når du pynter til advent når du ikke pynter til advent? Du er den som lager dette til en tulletråd. Vi andre prøver å skjønne hva du mener, men det kommer ikke noe ordentlig svar når vi spør. Endret 13. november 2022 av Blop Skrivefeil
Mrs Remington Skrevet 13. november 2022 #52 Skrevet 13. november 2022 Blop skrev (5 minutter siden): Hvorfor svarer du på når du pynter til advent når du ikke pynter til advent? Du er den som lager dette til en tulletråd. Vi andre prøver å skjønne hva du mener, men det kommer ikke noe ordentlig svar når vi spør. Jeg svarer jo på spørsmålet, det er dere andre som mener at jeg ikke pynter i tide.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2022 #53 Skrevet 13. november 2022 Mrs Remington skrev (42 minutter siden): Jeg svarer jo på spørsmålet, det er dere andre som mener at jeg ikke pynter i tide. Nei. Spørsmålet var når folk pynter til advent. Du svarte når du pynter til jul. Det kunne du jo bare sagt med en gang da, din skrulle 😁 Anonymkode: 3c7e3...b53
Mrs Remington Skrevet 13. november 2022 #54 Skrevet 13. november 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Nei. Spørsmålet var når folk pynter til advent. Du svarte når du pynter til jul. Det kunne du jo bare sagt med en gang da, din skrulle 😁 Anonymkode: 3c7e3...b53 Ja, jeg er skrulle fordi jeg ser på advent og jul som samme sak.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2022 #55 Skrevet 14. november 2022 Mrs Remington skrev (5 timer siden): Trodde det ikke seriøst nei, men du trodde seriøst at jeg var seriøs. Synes dette ble en tulletråd. Som nevnt under, jeg driter i advent og pynter til jul. Synger ikke og tenner ikke adventslys. Men hvorfor svarer du på hi sitt spørsmål da? Anonymkode: d0a18...38c
Anonym bruker Skrevet 14. november 2022 #56 Skrevet 14. november 2022 Mrs Remington skrev (7 timer siden): Ikke jeg som er nebbete. Du beskylder meg for å pynte etter advent. Jeg driter i advent, pynter før jul jeg. Pynter Aldri til påske men lager påskemat. Men når spørsmålet er NÅR PYNTER DU TIL ADVENT og du ikke pynter til advent er du jo bare i totalt feil tråd. Anonymkode: 46098...073
Anonym bruker Skrevet 14. november 2022 #57 Skrevet 14. november 2022 Mrs Remington skrev (6 timer siden): Ja, jeg er skrulle fordi jeg ser på advent og jul som samme sak. Endelig litt selvinnsikt. Anonymkode: 46098...073
Anonym bruker Skrevet 14. november 2022 #58 Skrevet 14. november 2022 Mrs Remington skrev (7 timer siden): Ikke jeg som er nebbete. Du beskylder meg for å pynte etter advent. Jeg driter i advent, pynter før jul jeg. Pynter Aldri til påske men lager påskemat. Neida, du har kjempehyggelig tone😅. Du skulle ha svart med en gang at du driter i advent. Spørsmål: Når pynter du til advent? Du: Siste søndagen i advent eller lille julaften. Du legger jo opp til misforståelser. Men uansett, du som driter i advent, du har ingen adventstjerner el lignende i vinduet altså?(Fordi det er jo ADVENTpynt) Gud så trist! Det er jo det fineste i november/desember. Alt lys i hus og hager. Anonymkode: 6a067...0e8
Anonym bruker Skrevet 14. november 2022 #59 Skrevet 14. november 2022 Hvis du med "pynte" mener finne fram adventsstaken og lille servietter, skjer det på 1. søndag i advent, kanskje dagen før. Julepynten finnes fram mellom 20. og 23. desember. Det vil si juletre (gjenbrukbart), pynt til juletre, juleservietter og litt annen julepynt til resten av huset (LITT, ikke mye. :) ) Anonymkode: 9e5fb...779
Anonym bruker Skrevet 14. november 2022 #60 Skrevet 14. november 2022 Henger opp alt av belysning inne og ute 27 nov. Pynter til jul 2 des, hopper over advent, liker ikke lilla 🙊 juletreet pyntes ca 2 uker før julaften 🎄 Anonymkode: d7154...ed7
Anonym bruker Skrevet 14. november 2022 #61 Skrevet 14. november 2022 Mrs Remington skrev (12 timer siden): Ikke jeg som er nebbete. Du beskylder meg for å pynte etter advent. Jeg driter i advent, pynter før jul jeg. Pynter Aldri til påske men lager påskemat. Hvis du driter i advent, så er jo heller ikke hi sitt spørsmål rettet mot deg Anonymkode: eab3f...70e
Mrs Remington Skrevet 14. november 2022 #62 Skrevet 14. november 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Hvis du driter i advent, så er jo heller ikke hi sitt spørsmål rettet mot deg artAnonymkode: eab3f...70e Selvsagt er spørsmålet til meg også, blir som å spørre: Når soper du utenfor gårdsrommet ditt? Svar: "Aldri". Man har fortsatt svart på spørsmålet. Nå er det slik at jeg gjerne pynter til advent siste søndag i advent. Jeg har fortsatt svart på spørsmålet. I år er jo siste advent lille julaften, og jeg starter lille julaften, som jo er innafor.
Mrs Remington Skrevet 14. november 2022 #63 Skrevet 14. november 2022 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Neida, du har kjempehyggelig tone😅. Du skulle ha svart med en gang at du driter i advent. Spørsmål: Når pynter du til advent? Du: Siste søndagen i advent eller lille julaften. Du legger jo opp til misforståelser. Men uansett, du som driter i advent, du har ingen adventstjerner el lignende i vinduet altså?(Fordi det er jo ADVENTpynt) Gud så trist! Det er jo det fineste i november/desember. Alt lys i hus og hager. Anonymkode: 6a067...0e8 Dersom du leser tråden, så vil du se at jeg pynter tre et par dager for sent.
Mrs Remington Skrevet 14. november 2022 #64 Skrevet 14. november 2022 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Neida, du har kjempehyggelig tone😅. Du skulle ha svart med en gang at du driter i advent. Spørsmål: Når pynter du til advent? Du: Siste søndagen i advent eller lille julaften. Du legger jo opp til misforståelser. Men uansett, du som driter i advent, du har ingen adventstjerner el lignende i vinduet altså?(Fordi det er jo ADVENTpynt) Gud så trist! Det er jo det fineste i november/desember. Alt lys i hus og hager. Anonymkode: 6a067...0e8 Joda, det har jeg, du må bare lese det JEG skriver, fremfor å lese det ANDRE skriver (om meg). Lykke til med det!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2022 #65 Skrevet 14. november 2022 Mrs Remington skrev (Akkurat nå): Joda, det har jeg, du må bare lese det JEG skriver, fremfor å lese det ANDRE skriver (om meg). Lykke til med det! Pynter du til påske på andre påskedag også? Anonymkode: d0a18...38c
Mrs Remington Skrevet 14. november 2022 #66 Skrevet 14. november 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Pynter du til påske på andre påskedag også? Anonymkode: d0a18...38c Jeg pynter ikke til påske, har besvart dette tidligere: Jeg lager påskemat, ser ingen vits i å henge gulmalte tomme toalettruller på badet, for at besøkende skal skjønne at det er påske. De som besøker oss, vet nøyaktig hvilken dato der er på besøk.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2022 #67 Skrevet 14. november 2022 Mrs Remington skrev (Akkurat nå): Jeg pynter ikke til påske, har besvart dette tidligere: Jeg lager påskemat, ser ingen vits i å henge gulmalte tomme toalettruller på badet, for at besøkende skal skjønne at det er påske. De som besøker oss, vet nøyaktig hvilken dato der er på besøk. Det høres ut som du har et lunt og inkluderende hjem😅hva er vitsen med noe, egentlig? 24 desember kommer jo uansett om man pynter eller ikke. Anonymkode: d0a18...38c
Mrs Remington Skrevet 14. november 2022 #68 Skrevet 14. november 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det høres ut som du har et lunt og inkluderende hjem😅hva er vitsen med noe, egentlig? 24 desember kommer jo uansett om man pynter eller ikke. Anonymkode: d0a18...38c Du har rett i at datoen kommer uansett. Ja, jeg har et varmt hjem, bruker ikke så mye tid på advent. Alle kommer til oss julaften og påskeaften - og på det tidspunktet er alt klart, så kan de som teller adventslys og som ikke er sammen med noen, telle antall lys vi har i hjemmet. Det er slike som deg vi ansetter.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2022 #69 Skrevet 14. november 2022 Mrs Remington skrev (Akkurat nå): Det er slike som deg vi ansetter Pinlig forsøk 🙈 Anonymkode: eab3f...70e
Mrs Remington Skrevet 14. november 2022 #70 Skrevet 14. november 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Pinlig forsøk 🙈 Anonymkode: eab3f...70e Enig, glemte et ord og det var "ikke" ansetter.
Luksusdyret Skrevet 14. november 2022 #71 Skrevet 14. november 2022 Pynter bare til jul. Orker ikke dobbelt opp med nipsnaps, gardiner og andre greier. Så her kjøres det bare rødt med tilhørende tilleggsfarger.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2022 #72 Skrevet 14. november 2022 Mrs Remington skrev (34 minutter siden): Enig, glemte et ord og det var "ikke" ansetter. Du ansetter folk? Som finansrådgiver? Forventer du at vi skal tro på det? På ekte? Anonymkode: d0a18...38c
Anonym bruker Skrevet 14. november 2022 #73 Skrevet 14. november 2022 Mrs Remington skrev (1 time siden): Selvsagt er spørsmålet til meg også, blir som å spørre: Når soper du utenfor gårdsrommet ditt? Svar: "Aldri". Man har fortsatt svart på spørsmålet. Nå er det slik at jeg gjerne pynter til advent siste søndag i advent. Jeg har fortsatt svart på spørsmålet. I år er jo siste advent lille julaften, og jeg starter lille julaften, som jo er innafor. Siste advent? Hva er det? Siste søndag i advent er 18. desember. Ellers tenker jeg at du nå kan rulle inn og gi det med tullet ditt. Hva pokker var poenget ditt med å drifte ut meg som kjøpte adventsbelysning til halv pris i januar? Pynt til jul akkurat når du vil for meg, men hold tullpratet ditt for deg sjøl, du driter deg bare ut. Anonymkode: df0a9...4d4
Mrs Remington Skrevet 15. november 2022 #74 Skrevet 15. november 2022 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Du ansetter folk? Som finansrådgiver? Forventer du at vi skal tro på det? På ekte? Anonymkode: d0a18...38c Hva har det med advent å gjøre og har jeg sagt jeg ansetter folk i rollen som finansrådgiver?
Mrs Remington Skrevet 15. november 2022 #75 Skrevet 15. november 2022 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Siste advent? Hva er det? Siste søndag i advent er 18. desember. Ellers tenker jeg at du nå kan rulle inn og gi det med tullet ditt. Hva pokker var poenget ditt med å drifte ut meg som kjøpte adventsbelysning til halv pris i januar? Pynt til jul akkurat når du vil for meg, men hold tullpratet ditt for deg sjøl, du driter deg bare ut. Anonymkode: df0a9...4d4 Vel, nå har jo jeg sagt at jeg driter i advent, er ikke kristelig, men pynter til jul. Jeg mente ikke å drifte deg ut, synes jo at alle som løper på salg er idioter. Kjøper ting de ikke trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå