oslofrk Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Jeg elsker konseptet med tropp 1! Tårene renner mens jeg ser på😂 - men det er uforståelig for meg at en 20-åring synes det er en bragd å ha stått opp kl 7 hver morgen i en uke!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2022 #2 Skrevet 6. november 2022 oslofrk skrev (31 minutter siden): Jeg elsker konseptet med tropp 1! Tårene renner mens jeg ser på😂 - men det er uforståelig for meg at en 20-åring synes det er en bragd å ha stått opp kl 7 hver morgen i en uke! Skjønner de godt jeg! Er helt for jævlig å måtte stå opp så tidlig som 7. Anonymkode: 7851a...692
Anonym bruker Skrevet 6. november 2022 #3 Skrevet 6. november 2022 Uforståelig at en godt voksen mann ikke tror han kan klare å flytte hjemmefra og at han aldri har vasket et bad. Da har foreldrene feilet i oppdragelsen. Anonymkode: c733a...e85
Anonym bruker Skrevet 6. november 2022 #4 Skrevet 6. november 2022 Det er en helt nydelig sesong, og den eneste jeg hadde kommet til å se om det ikke var for covid. De kommer framover i livene sine. Ja, det har vært svikt i mange ledd, men det går an å komme videre. En helt annen ting er at den sammen med de foregående kjendissesongene viser med all mulig tydelighet at alle burde gjort førstegangstjeneste. Det er ufattelig mye sløvsinn blant ellers liksom oppegående voksne mennesker i de tre første sesongene. Anonymkode: 35f98...0e8
Anonym bruker Skrevet 6. november 2022 #5 Skrevet 6. november 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Det er en helt nydelig sesong, og den eneste jeg hadde kommet til å se om det ikke var for covid. De kommer framover i livene sine. Ja, det har vært svikt i mange ledd, men det går an å komme videre. En helt annen ting er at den sammen med de foregående kjendissesongene viser med all mulig tydelighet at alle burde gjort førstegangstjeneste. Det er ufattelig mye sløvsinn blant ellers liksom oppegående voksne mennesker i de tre første sesongene. Anonymkode: 35f98...0e8 Jeg er enig i at mange har godt av førstegangstjeneste, men som mamma til foreløpig to stykker som har gått gjennom førstegangstjeneste, en i garden og en i samband, må jeg få lov til å si at kompani Lauritzen har INGENTING å gjøre med førstegangstjenesten. Å sammenlikne de to er å devaluere førstegangstjenesten. Anonymkode: c733a...e85
Anonym bruker Skrevet 6. november 2022 #6 Skrevet 6. november 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg er enig i at mange har godt av førstegangstjeneste, men som mamma til foreløpig to stykker som har gått gjennom førstegangstjeneste, en i garden og en i samband, må jeg få lov til å si at kompani Lauritzen har INGENTING å gjøre med førstegangstjenesten. Å sammenlikne de to er å devaluere førstegangstjenesten. Anonymkode: c733a...e85 Vel. Jeg tror heller sammenlikningen devaluerer Kompani Lauritzen. Og jeg jobber med å utdanne rekrutter. Anonymkode: 35f98...0e8
Anonym bruker Skrevet 6. november 2022 #7 Skrevet 6. november 2022 Jeg ELSKER det, og mest fordi min 12åring utbryter under seieren: ok mamma, nå forstår jeg hvorfor du maser om å rydde, gjøre ting jeg ikke liker, vaske osv… Jeg kan jo ikke bli sånn som det der.🙈 Anonymkode: 3112e...cdf
Anonym bruker Skrevet 6. november 2022 #8 Skrevet 6. november 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Uforståelig at en godt voksen mann ikke tror han kan klare å flytte hjemmefra og at han aldri har vasket et bad. Da har foreldrene feilet i oppdragelsen. Anonymkode: c733a...e85 Det er det jeg også tenker. Men det er jo det Dag Otto sa også, at de har blitt sydd puter under armene på siden de ble født. Litt sånn som 90% av foreldre her inne gjør, like evneveike. Anonymkode: f6d8d...04e
Anonym bruker Skrevet 6. november 2022 #9 Skrevet 6. november 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er enig i at mange har godt av førstegangstjeneste, men som mamma til foreløpig to stykker som har gått gjennom førstegangstjeneste, en i garden og en i samband, må jeg få lov til å si at kompani Lauritzen har INGENTING å gjøre med førstegangstjenesten. Å sammenlikne de to er å devaluere førstegangstjenesten. Anonymkode: c733a...e85 Du tar feil. Anonymkode: f6d8d...04e
Anonym bruker Skrevet 6. november 2022 #10 Skrevet 6. november 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Du tar feil. Anonymkode: f6d8d...04e Hun gjør ikke det da, de som er med i tropp 1, blir ikke vurdert til inntak engang. Det her er en smak av førstegangstjenesten med støtteapparat rundt hver eneste øvelse. Når det er sagt, er det en veldig søt og fin gjeng og jeg digger programmet. Anonymkode: 5e0fa...1c0
Anonym bruker Skrevet 6. november 2022 #11 Skrevet 6. november 2022 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Hun gjør ikke det da, de som er med i tropp 1, blir ikke vurdert til inntak engang. Det her er en smak av førstegangstjenesten med støtteapparat rundt hver eneste øvelse. Når det er sagt, er det en veldig søt og fin gjeng og jeg digger programmet. Anonymkode: 5e0fa...1c0 Hun skriver at det har INGENTING med førstegangstjenesten å gjøre, det er feil. Anonymkode: f6d8d...04e
Anonym bruker Skrevet 6. november 2022 #12 Skrevet 6. november 2022 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Hun skriver at det har INGENTING med førstegangstjenesten å gjøre, det er feil. Anonymkode: f6d8d...04e Kanskje vi kan inngå ett kompromiss på at den er inspirert av 😅 Anonymkode: 5e0fa...1c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå