Gå til innhold

Gave til gutt 16-17?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forslag? Jeg er helt blank. Han ønsker seg aldri noe. Lurte på smartklokke da han ikke har klokke. Eller klær selvsagt. Pris 3-4.000 kr.

Anonymkode: d190e...50d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørr om han ønsker smartklokke.     
Min gutt på 17 elsker klær og har dyr smak gitt.        Si du synes det er vanskelig og at du gjerne vil ha noen ønsker.    

Anonymkode: ff817...786

Skrevet

Kanskje Nano-leafs til rommet? Spesielt hvis han liker å høre på musikk. 

Anonymkode: c41d1...dc3

Skrevet

På spm. om hva han ønsker seg svarer han «penger», og det ønsker vi ikke å gi. Han får månedspenger og penger til bursdag. Til jul skal det være gaver.

Skrevet

Gavekort på trafikkskole? 

Anonymkode: bfdd7...278

Skrevet

Ville ikke bare kjøpt smartklokke uten å sjekke at han faktisk ønsker seg dette.

Men kjære vene, «skal være gaver». Hvis gutten ikke ønsker seg noe, kjøpe bare for å kjøpe da? Hvis han trener aktivt, hva med gavekort på sportsbutikk? Så kan han kjøpe ting etterhvert som han kommer på ting.

Anonymkode: d138f...e3d

Skrevet

Klokke er  en kjempefin gave. Vi fikk alltid penger i julegave, men vi fikk alltid en liten ting vi kunne pakke opp i tillegg, som regel noe vi trengte, for eksempel, lue, hansker, tøfler, hårting, såpesett, parfyme, vannflaske, sokker, genser, eller sminke.

Anonymkode: 41df9...916

Skrevet

Ingen av mine gutter vil ha smartklokke, men begge har klokke. Ene bruker den hele tiden, andre bruker den når han pynter seg.

Ene har Hugo Boss og andre Tag Heur.

Anonymkode: b5e81...f75

Skrevet
10 hours ago, Anonym bruker said:

Forslag? Jeg er helt blank. Han ønsker seg aldri noe. Lurte på smartklokke da han ikke har klokke. Eller klær selvsagt. Pris 3-4.000 kr.

Min nevø på 16 får ps5 av foreldrene. vet jo ikke hva han liker da.

ellers er han glad i :

Gant klær

Vans Klær

treningstøy addidas, nike og puma

gavekort for app på mobilen

hockey utstyr

Anonymkode: 80863...bfb

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 6.11.2022 den 10.16):

Ville ikke bare kjøpt smartklokke uten å sjekke at han faktisk ønsker seg dette.

Men kjære vene, «skal være gaver». Hvis gutten ikke ønsker seg noe, kjøpe bare for å kjøpe da? Hvis han trener aktivt, hva med gavekort på sportsbutikk? Så kan han kjøpe ting etterhvert som han kommer på ting.

Anonymkode: d138f...e3d

Her må man ønske seg gave ellers får man ikke noe

Anonymkode: 457b9...5fa

Skrevet

Er han idrettgutt? Her er det mange som får sånn massasjepistol til jul vet jeg. 
Ellers er klær av merke Night addict populære, polo sport, nike air force, air pods, parajumper vest, hettegensere, fifa points, slalåmklær av merke dope (har også fleeceklær), pen klokke, pulsklokke, kenzo klær, beige hettegenser, hettegenser med motiv bak, letherman, opplevelse, douchebag, koffert, neonskilt til rommet fra naughty neon…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...