Gå til innhold

Sosial samling med ene klassen i morgon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Veldig rart at dette ikke er avklart på forhånd. 

I alle år til påskefrpkpst o.l har man hatt lister. 

Are        brunost

Julie      knekkebrød osv. 

Anonymkode: f9c80...adc

Enig. HI

Anonymkode: 24cb6...14e

Har vært med på mye slikt med ungene. Ungene har tatt mes seg det de liker, så selv om det var ett normalt pålegg så var det så mye ulikt alle hadde tatt med. Jeg sendte med oppkuttet agurk engang og fikk beskjed av begge ungene at det måtte jeg alltid gjøre, for det slo ann. 

Når det er avtalt brødmat, ikke send med fylte horn eller andre slike ting. La ungene få det samme og det er utrolig hyggelig å se de sitte rundt bordet, smøre seg brødskiver, skravle og ikke minst få hverandre til å prøve nye ting. Fordelen med å jobbe turnus, da hadde jeg mulighet til å hjelpe til disse dagene ungene hadde slikt på skolen. Med fire unger så har jeg sett ungene kose seg med brødmat på skolen noen ganger. Ikke fan y bord og pålegg, men en utrolig glede og ett samhold. 

Anonymkode: a5228...29b

Annonse

Her har barna hatt dette to ganger i året på barneskolen. Da tok alle med et pålegg til fellesbordet og man tok med et pålegg man visste at barnet likte. Selv om det ikke var lister over hvem som skulle ta med hvilket pålegg så var det veldig mye forskjellig. Jeg synes dermed ikke pålegg trenger å fordeles, men det er jo rart at hvem som skal ta med brød ikke fordeles slik at det ikke blir for mye eller for lite brød. Når vi hadde dette var brød kjøpt inn felles så det var bare pålegg barna skulle ta med.  

Anonymkode: 708a9...ecf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...