Anonym bruker Skrevet 5. november 2022 #1 Skrevet 5. november 2022 ..spiser du på koldtbord? Anonymkode: d5278...04d
Anonym bruker Skrevet 5. november 2022 #2 Skrevet 5. november 2022 Spiser sjømat. Og spiser ikke så mye. Anonymkode: 6cd82...23f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2022 #3 Skrevet 5. november 2022 Det er jo helt avhengig av type koldtbord. Du må nesten være litt mer konkret. Anonymkode: 0c4e5...052
Anonym bruker Skrevet 5. november 2022 #4 Skrevet 5. november 2022 Forsyner meg gjerne to ganger. Jeg er glad i hjemmelagde karbonader med løk. Spekemat Salat, helst grønn blandet salat, men spiser også potetsalat, pastasalat o.l Pai Eggerøre Godt brød, gjerne foccaccia Grillspyd Roastbeef med løk Kylling Setter pris på egne skåler mrd div grønnsaker, f.eks en skål med cherrytomater, en med mais osv Anonymkode: 7666c...3d9
Anonym bruker Skrevet 5. november 2022 #5 Skrevet 5. november 2022 Spiser muligens en halv brødskive og en karbonade, om jeg virkelig klinker til så tar jeg litt eggerøre om det ikke er laks i nærheten av den. Anonymkode: d1a16...ca9
Anonym bruker Skrevet 5. november 2022 #6 Skrevet 5. november 2022 Jeg spiser mye hvis maten er god, forsyner meg gjerne e-4 ganger. Akkurat hva jeg spiser kommer an på hva som er godt i det selskapet. Et sted kan de ha celdig gode karbonader, et annet sted en fantastisk rekesalat eller en spennende suppe. Da velger jeg mer av set. Anonymkode: 2da63...cb7
Anonym bruker Skrevet 5. november 2022 #7 Skrevet 5. november 2022 Sjømat. Så mye jeg orker og litt til. Og det er mye til dame å være. Men er sikkert fire år til neste gang jeg har råd til noe så flott. Anonymkode: 01531...f01
Anonym bruker Skrevet 5. november 2022 #8 Skrevet 5. november 2022 Eter som regel pastasalater, waldorfsalat ,kylling eller reker . Ser litt an kor mykje eg eter 😅 nokon har maaaasse mat ,andre mindre 🙂 så kjem litt an på settingen og om folk sitter lenge å eter . Ellers så ser eg at det er karbonader, laks og eggerøre det går mest av . Anonymkode: cbaae...12e
Anonym bruker Skrevet 5. november 2022 #9 Skrevet 5. november 2022 Hvor mye og hva kommer an på hva slags koldtbord det er. Kjøttpålegg, spekemat, eggerøre, focaccia, aioli, grønn salat, grovt brød, agurk, paprika, druer, helstekt ørret/laks, kyllingklubber, løkringer, reker, rekesalat, kiwi, melon, appelsinskiver, scampi. Anonymkode: 8d562...de1
Joggesko Skrevet 5. november 2022 #10 Skrevet 5. november 2022 Spiser alltid kjempemye. Men bare salater, grønnsaker og fisk.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2022 #11 Skrevet 6. november 2022 Er stort sett altetende og spiser så mye jeg klarer - noe som dessverre ikke er så mye. Føler kroppen min håner meg når den gir meg «orker ikke mer mat»-signaler når jeg har mulighet til å meske meg i masse deilig mat. Anonymkode: 5421c...702
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå