Gå til innhold

Du som Erik og pen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lykkelig er du? 

Anonymkode: 42628...b02

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvor lykkelig er du? 

Dere skjønte det vel! Rik og pen. 

Skrevet

Jeg er rik og pen, men tykk. Jeg er lykkelig. 

Anonymkode: ccf6c...c73

Skrevet

Jeg er ulykkelig, men det er fordi livet har vært umenneskelig tøft de siste årene. Jeg har mistet et barn og broren min. Jeg jobber med å finne tilbake til lykken. 

Anonymkode: 8a7e4...a69

Skrevet

Hva er rik? Hva er pen?

Anonymkode: 027f4...746

Skrevet

Blir ikke nødvendigvis lykkeligere av å være rik og pen, hvorfor tror du det?

Anonymkode: a8164...643

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg er ulykkelig, men det er fordi livet har vært umenneskelig tøft de siste årene. Jeg har mistet et barn og broren min. Jeg jobber med å finne tilbake til lykken. 

Anonymkode: 8a7e4...a69

❤️

Skrevet

Jeg er så rik og så pen og så lykkelig at det lyser av meg i mørket. Bare fordi jeg er så pen. Og rik.

Skrevet

Jeg er fattig når det kommer til økonomi, lett overvektig, søt- ikke pen. Jeg er lykkelig, positiv og fornøyd! Deilig! 

Anonymkode: add99...c55

Skrevet

Jeg er veldig lykkelig. Ikke fordi jeg er rik og pen, men fordi jeg har makset mitt eget potensiale. Mer kan ingen gjøre. Hva gjør du for å bli den beste utgaven av deg selv, hi?

Skrevet
HeiteH skrev (9 timer siden):

Jeg er veldig lykkelig. Ikke fordi jeg er rik og pen, men fordi jeg har makset mitt eget potensiale. Mer kan ingen gjøre. Hva gjør du for å bli den beste utgaven av deg selv, hi?

Finnes ikke noe bra utgave. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Finnes ikke noe bra utgave. 

Nei hvis du mener det, så er det nok ikke noe å gjøre med det. 

Anonymkode: 6866d...e62

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Nei hvis du mener det, så er det nok ikke noe å gjøre med det. 

Anonymkode: 6866d...e62

Nei, ikke mye håp. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Nei, ikke mye håp. 

Logg av.

Anonymkode: 6795a...37b

Skrevet

Jeg er rik på kjærlighet og pen av kraftfull utstråling fordi jeg elsker familie og venner, og jeg elsker jobben min og jeg elsker livet. Jeg er dermed lykkelig. En slags feedback-loop

Anonymkode: cdae7...eb6

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er rik på kjærlighet og pen av kraftfull utstråling fordi jeg elsker familie og venner, og jeg elsker jobben min og jeg elsker livet. Jeg er dermed lykkelig. En slags feedback-loop

Anonymkode: cdae7...eb6

Heldig! 

Skrevet

Jeg har sånn akkurat med penger, ganske knapt nå for tiden. Passe lubben i tillegg. Jeg har perioder der jeg er lykkelig og andre perioder der jeg bare vil ligge under dyna. Hadde det på samme viset tidligere, da jeg var atskillig rikere og 20 kg lettere. Så det har jo ingenting med hverken rikdom eller utseende å gjøre... 

Anonymkode: 50242...a01

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har sånn akkurat med penger, ganske knapt nå for tiden. Passe lubben i tillegg. Jeg har perioder der jeg er lykkelig og andre perioder der jeg bare vil ligge under dyna. Hadde det på samme viset tidligere, da jeg var atskillig rikere og 20 kg lettere. Så det har jo ingenting med hverken rikdom eller utseende å gjøre... 

Du har nok rett, men faktoren med penger gir en frihet til å leve på en helt annen måte. Og det gir lykke tenker jeg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Du har nok rett, men faktoren med penger gir en frihet til å leve på en helt annen måte. Og det gir lykke tenker jeg. 

Da tenker du feil.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Da tenker du feil.

Forklar hvorfor du mener det? Bekymring for økonomi og friheten som penger gir til reise, oppleve osv gir lykke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Forklar hvorfor du mener det? Bekymring for økonomi og friheten som penger gir til reise, oppleve osv gir lykke. 

Men jeg tror ikke at jeg hadde blitt super lykkelig akkurat nå selvom om jeg hadde fått mer penger, men det hadde hjulpet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Fordi all verdens penger, frihet, reiser og opplevelser ikke kan veie opp for livets opp- og nedturer. 

Skrevet

Hvor rik er rik?

Og pen ut i fra hvem sin definisjon?

Tror du har misforstått noe grunnleggende om du tror dette er veien til lykke. 

Anonymkode: 8295e...c5e

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hvor rik er rik?

Og pen ut i fra hvem sin definisjon?

Tror du har misforstått noe grunnleggende om du tror dette er veien til lykke. 

Anonymkode: 8295e...c5e

Jeg tror at det kan hjelpe på. Som jeg skrev frihet med økonomi gjør det lykkeligere. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg tror at det kan hjelpe på. Som jeg skrev frihet med økonomi gjør det lykkeligere. 

Nei, det gjør en ikke lykkeligere, men det gjør en mindre stresset og bekymret. Nok penger kan altså gjør at man slipper en del bekymringer og uro knyttet til økonomi, men forskning viser faktisk at de rike er mindre lykkelig enn de som har helt passelig med penger. På et punkt mister penger verdien sin. Jeg har gått fra å være fattig til å nå være en som har en romslig økonomi, og første 1-2 årene økte nok lykkefølelsen litt fordi det var så deilig å ikke bekymre seg, vi kunne reise, kjøpe ting osv., men ting blir jo en vane, og jeg er ikke mer lykkelig nå enn da jeg var fattig, men mindre bekymret. Det samme gjelder for utseende. Jeg er, eller var i hvert fall, veldig pen. Det har nok gitt meg en del fordeler, men også ulemper. Og det er i hvert fall ikke knyttet til lykke, det kan jeg love deg.

Anonymkode: c6312...8f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...