Gå til innhold

Har du noen gang vært på venninnetur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg har ei venninne som vi prøver å ta en tur bare oss 2 engang i året.

Er alt fra hyttetur til lang weekend i utlandet

Anonymkode: c85a1...ba3

Skrevet

Nei, og ikke vil jeg heller. Jeg har vært på hyttetur med venner eller vært og besøkt venner sammen med andre venner. Men å reise utenlands eller på dyre turer innenlands sammen med venninner, det gjør jeg ikke. Og det gjør ikke mannen med sine venner heller. Dyre turer forbeholdes familien i all hovedsak. 

Anonymkode: 92841...479

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nei, og ikke vil jeg heller. Jeg har vært på hyttetur med venner eller vært og besøkt venner sammen med andre venner. Men å reise utenlands eller på dyre turer innenlands sammen med venninner, det gjør jeg ikke. Og det gjør ikke mannen med sine venner heller. Dyre turer forbeholdes familien i all hovedsak. 

Anonymkode: 92841...479

Med det svaret der syns jeg du skal lese hovedinnlegget en gang til.
Der står det venninnetur som utenlands, hotell eller hyttetur.

Det står ingenting om at det må være en dyr tur.

Sist jeg var på venninnetur var vi på hytta til venninnen min.
Det som kostet noe var en lading av bilen, mat og drikke mens vi var der.
Man kan fa venninnetur uten at det blir spesielt dyrt

Anonymkode: c85a1...ba3

Skrevet

Ja, det har jeg. Veldig koselig, og er avbrekk fra hverdagen, og det trengs innimellom. Vi er på hytta til en av oss. I sommer var vi på hytte ved sjøen, var reker og hvitvin i solnedgang med masse skravlings. Superkoselig. 

Anonymkode: 6a06a...2e2

Skrevet

Er på hyttetur 2 ganger i året, med forskjellige venninnegjenger. Prøver å få til en langhelg i en storby i året, med enten venninne, mann eller mamma. Mannen er aldri på tur, men han prioriterer heller ikke det. 

Anonymkode: bcd94...dce

Skrevet

Ikke bare med venninner 

vært på venninnetur med  ei venninne og barna   

Anonymkode: 2d088...1c4

Skrevet

Ja er på det ihvertfall en gang i året. 90% av gangene er det jeg som tar initiativ og bestiller, men det er helt ok. Jeg tror mange ikke «får det til» fordi ingen faktisk gidder å organisere det. At jenteturen bare blir snakk i år etter år. 

Som oftest er vi 4-7 stykker, og da kan vi dele oss hvis vi har lyst til forskjellige ting. Eller hvis noen ikke orker å være med ut, kan de slappe av på hotellet/hytta. Vi er ikke sånn «kakle»-gjeng, og ingen av oss fester hardt.

Anonymkode: 4ef5b...76d

Skrevet

Ja mange ganger. Skal om tre uker på årets juletur til julemarked i utlandet. Gleder meg. 

Anonymkode: 0f75d...938

Skrevet

Var på slike venninneturer i yngre dager, nå har jeg stort sett dratt med en samling kollegaer, ingen jeg vanligvis henger med og vi er damer i alle aldre. Veldig gøy, kan absolutt anbefales. Vi har vært både utenlands og på hyttetur.

Anonymkode: 17eeb...2dd

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Nei, det tror jeg ikke, men skal vel sies jeg har flest kompiser og er ikke helt typisk dame på mange områder. Så bare å sitte en kveld, drikke vin og skravle er ikke helt min greie. Ber en kompis meg over i garasjen med noen venner for kaffe/øl og skitsnakk så er jeg med. Så er nok muligens derfor ingen har spurt om jeg vil væe med heller for de vet det ikke er min greie. 

Anonymkode: f69eb...ff1

På hvilke områder er du ikke «helt typisk dame», og hva snakker du og kameratene dine om som du ikke kan prate med venninner om? «Skitsnakk» - hva er det?

Anonymkode: 3ab9e...0a1

Skrevet

En gang for mange år siden. Da reiste vi til Oslo med fly og bodde på hotell og var på Mamma Mia musical, spiste på restaurant og drakk litt vin. Kjempekoselig og gøy 🤗

Anonymkode: fa1a3...c84

Skrevet
On 11/5/2022 at 2:46 AM, Anonym bruker said:

Som hyttetur, utenlands, hotell? 

Aldri opplevd, men fått snap om at andre er på det. Før i dag om fineste gjengen på tur ❤️

Anonymkode: 84a8d...b98

Ja, vi har vert i københavn, roma og paris og 4 ganger på fjellet på hytta. gjengen min er 7 stk

Anonymkode: 46ba9...1b8

Skrevet

Ja, men ikke ofte selv om jeg har mange venninner. Vi er gode til å snakke om det, men dårlige til å realisere det:-) 

har vært på noen hytteturer og vi var en gjeng fra jobb som reiste til utlandet en gang. Og var nettopp i kjøbenhavn på jentetur for å være med i en 40-årsdag.

Anonymkode: 845b4...233

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...