Gå til innhold

Har du noen gang vært på venninnetur?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, vi er en gjeng som har dratt på hyttetur noen ganger og glemt voksenlivet en hel helg hvor vi har drukket Som 18-åringer igjen og vært helt ubrukelige 😂

Hender også det blir noen hotellturer også. Neste år blir det tur til syden på meg og min nærmeste venninne

Anonymkode: 36f51...538

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Som hyttetur, utenlands, hotell? 

Aldri opplevd, men fått snap om at andre er på det. Før i dag om fineste gjengen på tur ❤️

Anonymkode: 84a8d...b98

Ja, fineste gjengen var på tur. Ville du blitt med dem? Hadde det blitt alright for deg? 

Hva med å dra med ei venninne? 

Det gjør jeg. Har aldri dratt med flere enn en. Passer meg fint. 

Da får du dra igang du da? 

Anonymkode: 6e3c2...b96

Nei faktisk ikke. Skorter ikke på venner, men vi treffes et par ganger i året, og ellers tror jeg de fleste prioriterer feriebudsjett på familien. Ingen av oss som har stort behov for å reise bort uten familie tror jeg. 

Anonymkode: b379a...690

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ja, fineste gjengen var på tur. Ville du blitt med dem? Hadde det blitt alright for deg? 

Hva med å dra med ei venninne? 

Det gjør jeg. Har aldri dratt med flere enn en. Passer meg fint. 

Da får du dra igang du da? 

Anonymkode: 6e3c2...b96

Det er ikke alle som har venninner som er nære nok til at det er naturlig da.

Jeg er selv en av dem. Har jo bekjente og folk jeg kan snakke med om jeg møter dem, men ingen det er naturlig å invitere hjem eller dra på besøk til.

Men jeg og søsteren min pleier å ta en weekend i året da. Vi bor på hver vår kant av landet og vi møtes gjerne i en eller annen by mellom oss og har en helg på hotell bare vi to. Det er veldig koselig.

Anonymkode: 54c2b...5d9

Annonse

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Ja mange, men liker det egentlig ikke - det blir altfor mye kakling for min smak. Holder med én venninne ad gangen.

Anonymkode: 3ab9e...0a1

Ja, flere ganger, men jeg er litt enig med anonym her. Det blir ofte mye kakling og intriger.  (Neida, vi går ikke i 8.klasse, men lell...)

Ja, jeg er vel på jentetur omkring tre ganger i året. Vi har hus i utlandet, hvor jeg har med meg litt forskjellige venninner. I tillegg har jeg venninner med hytta på Sørlandet og Norefjell, og det blir turer dit i ny og ne. 

Anonymkode: 53474...999

Nei, det tror jeg ikke, men skal vel sies jeg har flest kompiser og er ikke helt typisk dame på mange områder. Så bare å sitte en kveld, drikke vin og skravle er ikke helt min greie. Ber en kompis meg over i garasjen med noen venner for kaffe/øl og skitsnakk så er jeg med. Så er nok muligens derfor ingen har spurt om jeg vil væe med heller for de vet det ikke er min greie. 

Anonymkode: f69eb...ff1

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det tror jeg ikke, men skal vel sies jeg har flest kompiser og er ikke helt typisk dame på mange områder. Så bare å sitte en kveld, drikke vin og skravle er ikke helt min greie. Ber en kompis meg over i garasjen med noen venner for kaffe/øl og skitsnakk så er jeg med. Så er nok muligens derfor ingen har spurt om jeg vil væe med heller for de vet det ikke er min greie. 

Anonymkode: f69eb...ff1

Så kaffe og øl er annerledes enn vin? Skitsnakk er annerledes enn å skravle? 

Anonymkode: 8882a...6bb

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Som hyttetur, utenlands, hotell? 

Aldri opplevd, men fått snap om at andre er på det. Før i dag om fineste gjengen på tur ❤️

Anonymkode: 84a8d...b98

Hvorfor er ikke du med?

Anonymkode: 0dfcc...5c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...