Gå til innhold

«Jentetur» - vil den passe til ei på 11?

Anbefalte innlegg

Lurer på å ta med døtrene på kino, de er 17 og 11. 

Er vel litt drøy kanskje, men de er ganske «herda» 🤣. Ser ut til å være en del morsomme episoder som de kan le av. Ser den har 9 års-grense, men er jo ikke nødvendigvis noen indikasjon på at den vil passe for det. 

Noen tanker?

Anonymkode: f2eeb...9fd

Fortsetter under...

Hvis hun er interessert i å se på ekstremt kleine damer med midtlivskrise hyle «knulle» i annenhver setning så er den midt i blinken. Jeg er vel så i målgruppa du får det, og bruker å le ganske lett, men denne ble for dum. Småhumret et par steder. Overspilling og poeng som ble dratt alt for langt i alle scener. Min 11-åring hadde dødd av flauhet.

Anonymkode: 8c9ec...911

Annonse

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Hvis hun er interessert i å se på ekstremt kleine damer med midtlivskrise hyle «knulle» i annenhver setning så er den midt i blinken. Jeg er vel så i målgruppa du får det, og bruker å le ganske lett, men denne ble for dum. Småhumret et par steder. Overspilling og poeng som ble dratt alt for langt i alle scener. Min 11-åring hadde dødd av flauhet.

Ikke alle kommer fra hjem der sex er noe en skal skamme seg over da vet du.

Anonymkode: a207a...63b

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har nok knullet mer enn de fleste 😂, synes fortsatt filmen var crap. Den kunne vært morsom den, om den hadde vært godt gjennomført, men det var den jo ikke. Krampaktig er vel rette ordet. Mulig det rett og slett er fordi den er på norsk. Likte Bad Moms 1 & 2 som er i samme sjanger. Alt høres bedre ut på amerikansk, kanskje?

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hva i alle dager har innlegget du svarer på med å skamme seg over sex å gjøre?  Skammer man lite over sex hvis man mener «ekstremt kleine damer med midtlivskrise hyle «knulle» i annenhver setning» er topp underholdning? Man MÅ ikke digge absolutt alt som på et eller annet nivå kan relateres til sex altså, uten at dette betyr at man skammer seg over å ha sex.

Anonymkode: 598a6...e62

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Fremstillingen av MDMA-bruk i filmen er ikke bra. Ta en pille og du blir festens midtpunkt. 

Anonymkode: 4fadf...319

Dette reagerte jeg også på. Særlig unge og naive jenter må jo nærmest bli fristet til å prøve MDMA etter å ha sett denne filmen, det blir jo tidenes fest etter at de har rusa seg.

Anonymkode: 598a6...e62

• 5 måneder senere...
Anonym bruker skrev (På 4.11.2022 den 20.57):

Helt sant! 

Har en gutt som er åpenlys intr i eldre venner, så må vel bare være positiv til alternative interesser… ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...