Gå til innhold

Kunne du sendt fanpost?

Anbefalte innlegg

Hvis det er noen du virkelig beundrer for noe vedkommende driver med, f.eks. kunst, musikk eller lignende? Jeg mener da altså ikke "Du er bare så dødspen" til influensere og andre med snarere tvilsomt virke, men godt voksne mennesker med tyngde og imponerende prestasjoner innenfor sitt felt. 

Er det noe du kunne gjort, eller er det bare skikkelig creepy? 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435394-kunne-du-sendt-fanpost/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja, jeg har vurdert det en gang etter å ha lest en bok (ikke skjønnlitteratur, men om en vanske jeg faktisk ikke var klar over at jeg selv hadde) som endret livet mitt drastisk til det bedre. Jeg følte virkelig for å takke forfatteren, men det ble med tanken. Og om noe er creepey er det vel mest innholdet som avgjør. Et "Tusen takk for at du produserer så fantastisk musikk, det beriker livet mitt!" synes jeg ikke er creepey, mens et "Du er så spesiell for meg og jeg tenker på deg og musikken din hele tiden, spesielt når jeg skal legge meg om kvelden!" er veldig creepey. 

Anonymkode: 34fdb...ef3

sug lut skrev (47 minutter siden):

Det har jeg gjort og det står jeg for ennå - i ikke-klebrige former, altså.

Det har jeg også gjort en gang. Jeg ringte, forklarte kort hvordan ett av arbeidene hadde berørt meg og hadde et spørsmål rundt det. Personen var utrolig hyggelig og sa den satte stor pris på at jeg ringte. Endte med å ha litt kontakt en liten periode hvor personen også tok initiativ til å sende noe til meg (ikke verdi for andre enn meg).

Nå har det gått et par år, og jeg tenker sende personen noe som jeg har skapt som ikke har noe med saken å gjøre, men som jeg er temmelig sikker på at vedkommende vil sette pris på, fordi den ved å sette pris på kreativitet og det å skape, spesielt når jeg forteller hvordan arbeidet jeg ringte ang. fortsetter å berøre meg og gi meg mye positivt.

Men, viktig at måten var ikke-klebrig hos meg også.

Anonymkode: 3f02d...abd

Annonse

Ja det kunne jeg gjort og det har jeg gjort. For noen år siden skrev jeg til en forfatter som hadde en fantastisk diktsamling. Endte opp med å bli invitert til henne på kaffe i huset hennes på Frogner med fly og full pakke. Kjempekjekt!

Anonymkode: cf3b8...d34

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Herregud, ja det kunne falt meg inn. 

Anonymkode: 3b6c0...08b

Så bra for deg, men nå spurte hi hva hver og en av oss kunne gjort da, ingen grunn til å bli snurt fordi jeg ikke kunne tenkt meg det.

Anonymkode: 9bdaf...222

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...