Gå til innhold

Hvor mye ville du jobbet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett helt bort i fra  inntekt og helse. 

Selv kunne jeg gjerne ønsket å jobbe 50% 2 dager en uke og 3 dager en uke. Og aldri en lørdag.  

Anonymkode: f133f...699

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker å jobbe 120% som jeg gjør nå, men med en annen vekting enn i dag: 90% kunstnerisk arbeid og 30% undervisning

Anonymkode: 82c19...92c

Skrevet

Jeg jobber 0 pga sykdom. Hadde jeg hatt god helse, ville jeg gitt alt for å ha en jobb og gå til. Ideelt sett mtp barn kanskje 80%.

Anonymkode: 0cc34...1bc

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sett helt bort i fra  inntekt og helse. 

Selv kunne jeg gjerne ønsket å jobbe 50% 2 dager en uke og 3 dager en uke. Og aldri en lørdag.  

Anonymkode: f133f...699

Da hadde jeg ønsket å jobbe 60-80% 

Anonymkode: 6fe75...8cc

Skrevet

Men 80-100% når barna flytter hjemmefra 

Anonymkode: 6fe75...8cc

Skrevet

50-60 %. Innenfor tiden ungene er på skolen. Da ville jeg sluppet å være så strekt hele tiden som nå, jeg må innrømme jeg synes det er ufattelig tøft å kombinere jobb, unger med sine utfordringer og syke foreldre. Hverdagen strekker ikke til, jeg henger bakpå uansett hvor jeg snur meg og hvor mye jeg jobber på. 

Anonymkode: b0a20...26d

Skrevet

60% hvis jeg måtte. Kunne jeg la være å jobbe, ville jeg gjerne det. Har nok å aktivisere meg med utenom. Jobber 100% og vel så det nå.

Anonymkode: 78107...b91

Skrevet

70%

Sekstimers dag og en fridag i uka.

Det er sånn jeg jobber også 😉

Anonymkode: 4c0c2...679

Skrevet

50-60% nå mens barna er mindreårige. Gjerne økt litt når de flytter ut. 

Men jeg kunne helst tenkt meg å slippe å jobbe for penger, jeg ville gjerne kunne brukt den tiden på frivillig arbeid istedet. 

Skrevet

Det varierer, men generelt liker jeg godt å jobbe. Jeg har 100% turnusstilling, kunne tenkt meg å slippe overgangene kveldsvakt-dagvakt. Og det er vanskelig når man jobber fulltid.

Anonymkode: 1a403...7c0

Skrevet

60-70%

Nok til å henge med på jobb, lite nok til å kunne puste hjemme

Anonymkode: 216c8...1d9

Skrevet

Jeg ville ikke jobbet mellom 1. april og 31. oktober. Men i november kunne jeg jobbet intensivt, i desember et par dager i uka, januar og februar full spiker, mars et par dager i uka.

Skrevet
sug lut skrev (34 minutter siden):

Jeg ville ikke jobbet mellom 1. april og 31. oktober. Men i november kunne jeg jobbet intensivt, i desember et par dager i uka, januar og februar full spiker, mars et par dager i uka.

Dette! Faktisk akkurat sånn.

Anonymkode: e4e20...9e0

Skrevet
frk Nilsen skrev (3 timer siden):

100% 

Ombestemte meg, 80% så har jeg en fridag i uka bare på meg selv!

Skrevet

Ville jobbet 60-70%. Er ufør så jobber ikke noe, og savner jobb.

Anonymkode: 3c899...12c

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

70%

Sekstimers dag og en fridag i uka.

Det er sånn jeg jobber også 😉

Anonymkode: 4c0c2...679

Jeg jobber også 70% og for meg er det 7-timersdag og en fridag i uka. Hvordan får du det til å bli sekstimersdager med 70%?

Anonymkode: 543d7...486

Skrevet

Ingenting. Ikke en time. 

Anonymkode: 7f5b3...e79

Skrevet

60% tror jeg. Kanskje 80%.

Anonymkode: 74774...634

Skrevet

100%. Elsker jobben min😀

er heldig og kan stort sett planlegge min egen arbeidshverdag. Jobber mye i perioder og tar ut lange ferier. 

Anonymkode: d0944...159

Skrevet

Jeg jobber 100%, selv om vi har økonomi til at jeg kan velge å ikke jobbe. Så jeg ville fortsatt med det. 

Anonymkode: 4c2aa...064

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...