Anonym bruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 Hva er vits. Anonymkode: 0c426...ecc
Anonym bruker Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 Det er kanskje ingen vits, men bare en god historie. Anonymkode: 2f817...155
Anonym bruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 Livet er hva du gjør det til. Fokuserer du på det som er dårlig, vel, så blir det det. Fokuserer du på det som er bra, så blir det det. Start dagen med et smil, verden kan kanskje finne på å glise ondskapsfullt tilbake, men du har i hvert fall startet dagen med godt humør og godt mot Anonymkode: 4f078...e58
Anonym bruker Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Livet er hva du gjør det til. Fokuserer du på det som er dårlig, vel, så blir det det. Fokuserer du på det som er bra, så blir det det. Start dagen med et smil, verden kan kanskje finne på å glise ondskapsfullt tilbake, men du har i hvert fall startet dagen med godt humør og godt mot Anonymkode: 4f078...e58 Så bra 😊 Anonymkode: 8a1c6...9fe
Anonym bruker Skrevet 3. november 2022 #5 Skrevet 3. november 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva er vits. Anonymkode: 0c426...ecc Du har vel barn, så da er det bare å holde ut 😊 Anonymkode: c1e4f...fdf
Anonym bruker Skrevet 3. november 2022 #6 Skrevet 3. november 2022 Ikke ha så store forventninger. 😊 Vær glad i deg selv, se en god serie, spis god mat, gå en tur i naturen, og ring en venn. 😊 Bare i dag har jeg tenkt at livet er forbaskade tøft. Har 12 forskjellige sykdommer. Men hver dag klarer man å finne flere gode ting. Mn må bare øve. Anonymkode: dc6d1...82a
Anonym bruker Skrevet 3. november 2022 #7 Skrevet 3. november 2022 Ja, det er mange som har filosofert over dette gjennom historien... Det er vel aldri to streker under svaret, for det endrer seg gjennom livet. Vi lever i kanskje 80 år, og hva som er meningen med livet endrer seg med de forskjellige livsfasene synes jeg. Men vi fødes, lever, reproduserer oss og dør, det er en syklus som ikke har større mening enn livet til en elg, elefant eller mygg egentlig Hva vi finner glede i varierer nok fra menneske til menneske, og fra livsfase til livsfase. Akkurat nå er min største glede ungene, at jeg er mamma og skal oppdra disse små så de blir selvstendige vokse. Så får vi se hva neste fase fører med seg av gleder og sorger når den kommer. Alle livets faser har sorger også, sykdom, død, urettferdighet og vanskeligheter, men gledene de samme fasene bringer med seg gjør livet verdt å leve. Anonymkode: e6c51...b5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå