Gå til innhold

Hva får barna deres i julegaver av dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke tenkt på det. Men må begynne å gjøre det. 
Eldste får noen Manga effekter jeg har kjøpt i USA. I tillegg får hun litt interiørting til rommet muligens. Blitt 13 år så begynt å bry seg om slikt. Kanskje en hengestol. Hun elsker den vi har ute. 
Minste får noen squishville greier jeg kjøpte i USA. Minste muligens ny iPad. Hun er 8. 

Anonymkode: 74d17...9e2

Yngste er fire. Han får en ekstrapakke med heisekran til brio togbane, en ny bok, pysj, en pakke leire og billetter til Disney on ice. 

Eldste er åtte. Foreløpig har jeg handlet pysj og Disney on ice til henne og, resten er usikkert. Hun ønsker seg pult og ting på rommet, så kan faktisk hende hun får det.

Jeg liker opplevelsesgaver, begge mine får det. Pysj er også en tradisjon😅

Begge får også en nissegave på formiddagen, det pleier å være en leke/aktivitet, denne er ikke klar enda. 
Ungene mine har bare en side av familie siden far ikke er i bildet, jeg pleier derfor å kjøpe en del flere gaver enn jeg kanskje ellers ville gjort. 

Anonymkode: 18778...1ac

Sorte Uggs eller Juicy sett. Usikker på hva som blir bursdag og hva som blir jul, siden hun har bursdag like før julaften.

Hun får også litt andre mindre ting, som bøker, hudpleie osv. 

Anonymkode: 613f8...082

Annonse

Det blir nok litt klær, ny pysjamas (tradisjon), kanskje en bok og et nytt brettspill på deling. Svigermor har kjøpt vintersko vet jeg.

De er 9 og 10, trenger ikke noe særlig og ønsker seg ikke noe spesielt heller.

Anonymkode: 85cfe...d5e

Ikke helt sikker enda. Begge har snart bursdag, og da blir det nok TV på tiåringen og mobil på åtteåringen. Til jul tenker jeg kanskje pult og stol til rommene. Pluss noe fidget toys til yngste og kanskje en fortnite Nerf til eldste. Det er ikke så mye de ønsker seg lengre, ihvertfall ikke tiåringen. Årets bursdagsgaver blir dyrere enn vanlig, men sånn blir det noen år. Julegavene blir jo forsåvidt også dyrere enn vanlig, hvis vi ender opp med pult og stol. Men det er samtidig noe de trenger. 

Anonymkode: 9b52f...b7c

Annonse

19 år: gavekort på tattoo (🙈)

13 år: spesifikke klær hun har ønsket seg

9 år: spesifikke klær han har ønsket seg.

I tillegg får de morgenkåpe i strømpegave, og litt forskjellig fra Kattene 😂(som beskyttelsesutstyr, trillebord til soverom og t-skjorter)

Anonymkode: 7d73a...8b3

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Vet ikke enda. Må først få unna adventskalenderen.

Anonymkode: bdcf1...ca8

Det holder med en sjokoladekalender fra bille, el. 

Ellers får de stort sett det de ønsker seg, pluss litt til. Med mindre ikke det er dyre ting til flere tusen kroner. 

Anonymkode: eead1...007

Eldste på 22 får penger (500). Hun sparer til å reise til kjæresten i England

Mellomste på 14 får også penger (500) men i gavekort på Carlings 

Minste på 12 får gavekort på PlayStation (500)

Anonymkode: dbd90...5eb

Jeg er ikke helt ferdig, men foreløpig har jeg planlagt følgende:

Jente 13 år: AirPods, mascara, pysj, ullcardigan og en bok. 

Gutt 10 år: Sykkelhjelm (altfor dyr, derfor julegave), pysj, bok og ny gaming-mus.

Anonymkode: 4d4a3...128

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...