Anonym bruker Skrevet 2. november 2022 #1 Skrevet 2. november 2022 Jeg var hos legen i dag og fikk beskjed om at blodprøvene mine ligger på 600, noe som er litt forhøyet. Men vet ikke hva det gjelder. Tror det har sammenheng med diabetes, men jeg husker ikke nok info til å finne ut av dette selv. Prøvd å Google, men finner ikke noe. Ringer det en bjelle hos noen som driver med blodprøvetaking? Jeg er overvektig, så det henger nok sammen med blodsukker, diabetes eller lignende. Normalnivå skal være rundt 300 tror jeg. Noen? Anonymkode: 1db2f...12e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2022 #2 Skrevet 2. november 2022 Skulle få utskrift, men jeg glemte dette. Og det ligger ingen ting på furst eller helsenorge. Anonymkode: 1db2f...12e
Anonym bruker Skrevet 2. november 2022 #3 Skrevet 2. november 2022 Holdt på å si, kan du ikke bare ringe dem eller sende en pasientmelding? Jeg vet dessverre ikke hva verdien kan gjelde. Anonymkode: 69ff3...7d0
Anonym bruker Skrevet 2. november 2022 #4 Skrevet 2. november 2022 Det er er umulig å svare på. Og ingen svar du får her er noe du kan bruke til noe som helst. Anonymkode: dca9a...307
Anonym bruker Skrevet 2. november 2022 #5 Skrevet 2. november 2022 Det er jo helt umulig å svare på uten å vite hva slags prøver du har tatt! Du får kontakte legen din i morgen. Anonymkode: 3802f...450
Anonym bruker Skrevet 2. november 2022 #6 Skrevet 2. november 2022 600? Opererer ikke med slike verdier ang HbA1C eller blodsukker, så det må være noe annt. Leukocutter, trombocytter, B12? Anonymkode: 8dab7...5f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå