Gå til innhold

Hva er det beste regntøyet? Kattnakken eller Helly Hansen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fire barn, og bor på Vestlandet. Og min erfaring er at Kattnakken er veldig bra opp til ca to år. Etter det har mine hatt HH eller Bergans (Reima Stavanger vinterdress). Pga det er mer bevegelig og mer behagelig på tur/i lek. Jeg er flink til å stadig impregnere, og har ikke opplevd at det har vært et problem med at de har blitt bløte. 

Anonymkode: fb161...b97

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Man bruker vel uansett ikke regntøy på vinteren? Da bruker man jo vanntett vinterdress!

Anonymkode: f1a67...ec5

Det spørs jo hvor man bor. Jeg blir i Stavanger, og her er det normalt med ti grader og regn. Reima Stavanger er vanntett, og vi bruker denne. Men ikke uvanlig å bruke regntøy hele året her hvor jeg bor.

Annonse

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Det spørs jo hvor man bor. Jeg blir i Stavanger, og her er det normalt med ti grader og regn. Reima Stavanger er vanntett, og vi bruker denne. Men ikke uvanlig å bruke regntøy hele året her hvor jeg bor.

Huff, da vil jeg anbefale å flytte! Bruke regntøy hele året høres kjempetrist ut. 

Jeg har vært veldig fornøyd med katnakken når gutten min gikk i barnehagen, til skolestart kjøpte jeg Helly Hansen, som jeg også er veldig fornøyd med,valgte de mest på grunn av motivene til katnakken, ville ha ett mer nøytralt. Gutten min foretrekker egentlig dress og bruker ikke regntøy hvis han kan velge , bor i Stavanger og det regner ofte, men han har aldri blitt våt når han har brukt parkdress/vinterdress i regnvær. 

Anonymkode: 6f12c...61c

23 hours ago, Anonym bruker said:

Helly Hansen har fleeceför og kattnakken har et for som ikke kjennes så varmt og godt ut til vinteren.  Barnet er 3 år og hva anbefaler dere som er vanntett og varmest?

Anonymkode: a0723...681

ingen. reima eller didrikson

Anonymkode: 070b7...e61

Annonse

Anonym bruker skrev (På 2022-11-1 den 21.42):

Man bruker vel uansett ikke regntøy på vinteren? Da bruker man jo vanntett vinterdress!

Tja. Var 11 grader her i dag. Litt varmt med vanntett vinterdress du. 

Det er først i februar vi omtrent får kuldegrader.. 

Anonymkode: 61d3e...6c5

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Tja. Var 11 grader her i dag. Litt varmt med vanntett vinterdress du. 

Det er først i februar vi omtrent får kuldegrader.. 

Anonymkode: 61d3e...6c5

Er jo ikke vinter nå. Hallo

Anonymkode: 3639c...60e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...