Anonym bruker Skrevet 1. november 2022 #1 Skrevet 1. november 2022 Under Fotball-WM så skal jeg ikke se på NRK eller TV2 sine kanaler. De skal ikke få en eneste reklamevisning til meg. Flere som blir med på det? Anonymkode: 54c87...3a4
Anonym bruker Skrevet 1. november 2022 #2 Skrevet 1. november 2022 Nei, men for all del, stille protest hjelper sikkert. Anonymkode: 3479c...fa7
Anonym bruker Skrevet 1. november 2022 #3 Skrevet 1. november 2022 Ja, dessverre. Elsker fotball og vinteridrett, men her blir det boikott, akkurat som under OL i Beijing. Kommer ikke til å se noe, og heller ikke til å åpne artikler i nettaviser etc som omhandler VM. Anonymkode: 4da57...8f9
Anonym bruker Skrevet 1. november 2022 #4 Skrevet 1. november 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Ja, dessverre. Elsker fotball og vinteridrett, men her blir det boikott, akkurat som under OL i Beijing. Kommer ikke til å se noe, og heller ikke til å åpne artikler i nettaviser etc som omhandler VM. Anonymkode: 4da57...8f9 Jeg boikottet også alle sendinger fra Beijing, og mener det er det eneste rette å gjøre også med fotball-VM. Jeg nekter å støtte sportsvasking av regimer! Anonymkode: 0e635...511
Anonym bruker Skrevet 1. november 2022 #5 Skrevet 1. november 2022 Jeg hadde ikke sett noen kamper uansett, men syns det er en skam at norske TV-kanaler ikke boikotter mesterskapet. Anonymkode: ef0ea...d13
Anonym bruker Skrevet 1. november 2022 #6 Skrevet 1. november 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Jeg hadde ikke sett noen kamper uansett, men syns det er en skam at norske TV-kanaler ikke boikotter mesterskapet. Anonymkode: ef0ea...d13 Det skulle tatt seg ut. Anonymkode: 3479c...fa7
Anonym bruker Skrevet 1. november 2022 #7 Skrevet 1. november 2022 Alle burde boikotte det, det er en skam at det er lagt til Qatar. Over 6000 mennesker har dødd under byggingen.av b.la. arenaene Anonymkode: 74118...2cc
Anonym bruker Skrevet 1. november 2022 #8 Skrevet 1. november 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde ikke sett noen kamper uansett, men syns det er en skam at norske TV-kanaler ikke boikotter mesterskapet. Anonymkode: ef0ea...d13 Helt enig, derfor kommer jeg til å vise min mening med å droppe de kanalene for nå. Anonymkode: 54c87...3a4
Anonym bruker Skrevet 1. november 2022 #9 Skrevet 1. november 2022 Jeg elsker fotball VM. Likevel kommer jeg ikke til å se på årets VM. Det er tragisk at Infantino og FIFA er så korrupte at de lar seg kjøpe av disse styrtrike menneskene totalt blottet for menneskelighet og moral. Jeg kan ikke forstå at noen med samvittighet kan følge årets fotball-VM. Anonymkode: 59b86...c0b
Anonym bruker Skrevet 1. november 2022 #10 Skrevet 1. november 2022 Kan du hvertfall kalle det VM og ikke WM? Det er like dumt som de som wooker maten sin og løper med hooka sko.. Anonymkode: 444b2...271
Anonym bruker Skrevet 1. november 2022 #11 Skrevet 1. november 2022 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Kan du hvertfall kalle det VM og ikke WM? Det er like dumt som de som wooker maten sin og løper med hooka sko.. Anonymkode: 444b2...271 Ups sorry 😧, du har helt rett. Anonymkode: 54c87...3a4
Anonym bruker Skrevet 1. november 2022 #12 Skrevet 1. november 2022 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Kan du hvertfall kalle det VM og ikke WM? Det er like dumt som de som wooker maten sin og løper med hooka sko.. Anonymkode: 444b2...271 Jepp... Anonymkode: 3479c...fa7
Anonym bruker Skrevet 2. november 2022 #13 Skrevet 2. november 2022 Sitat d Det hjelper jo sørgelig lite når enkeltpersoner som dere her boikotter. Hele nasjoner må boikotte, eks. Norge, Sverige osv....at Kari fra Stord og Ola fra Hamar boikotter er jo bare latterlig dumt. Anonymkode: 5da4a...069
Anonym bruker Skrevet 2. november 2022 #14 Skrevet 2. november 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det hjelper jo sørgelig lite når enkeltpersoner som dere her boikotter. Hele nasjoner må boikotte, eks. Norge, Sverige osv....at Kari fra Stord og Ola fra Hamar boikotter er jo bare latterlig dumt. Anonymkode: 5da4a...069 Ikke hvis et tilstrekkelig stort nok antall har sosial samvittighet. Det nytter i alle fall ikke å toe sine hender. Anonymkode: 4da57...8f9
Anonym bruker Skrevet 2. november 2022 #15 Skrevet 2. november 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Ikke hvis et tilstrekkelig stort nok antall har sosial samvittighet. Det nytter i alle fall ikke å toe sine hender. Anonymkode: 4da57...8f9 Nettopp! I dag kan tv-kanalen se hvor mange som følger sendingene deres. De betaler vanvittig dyrt for rettighetene til å sende slike mesterskap og er helt avhengige av nok reklameinntekter for å få det til å forsvare den enorme utgiften. Blir motviljen mot mesterskapet stor nok og mange nok varsler at de vil droppe å se på, så vil flere annonsører kutte samarbeid. Det vil svi hardt i lommeboka på de som sender fotball-VM. Annonsører som følger med i tiden vil IKKE assosieres med et land og et mesterskap som har kostet mange tusen mennesker livet, slavearbeid osv. Bevisste annonsører vil ikke være en del av dette. Bevisste annonsører ønsker heller ikke være en del av sportsvasking av regimer! Under VM vil vi få se hvilke selskaper som er bevisste og hvem som synes det er greit å gå over lik, bokstavelig talt, for å tjene penger. Akkurat DET håper jeg media (som ikke sender kampene) vil ta godt tak i! Anonymkode: 0e635...511
Anonym bruker Skrevet 2. november 2022 #16 Skrevet 2. november 2022 Boikott så mye dere vil. Det eneste dere oppnår er å gå glipp av mye god og herlig fotball. Anonymkode: 3479c...fa7
Anonym bruker Skrevet 2. november 2022 #17 Skrevet 2. november 2022 De som sponser fotball VM, kan nå droppe det å bruke regnbuefarger i noen år fremover. Anonymkode: 54c87...3a4
Anonym bruker Skrevet 2. november 2022 #18 Skrevet 2. november 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): De som sponser fotball VM, kan nå droppe det å bruke regnbuefarger i noen år fremover. Anonymkode: 54c87...3a4 Greit! Har aldri støttet Pride. Anonymkode: 3479c...fa7
Anonym bruker Skrevet 2. november 2022 #19 Skrevet 2. november 2022 On 11/1/2022 at 1:13 PM, Anonym bruker said: Under Fotball-WM så skal jeg ikke se på NRK eller TV2 sine kanaler. De skal ikke få en eneste reklamevisning til meg. Flere som blir med på det? Anonymkode: 54c87...3a4 Ok. bryr meg ikke, og elsker fotball og vil se Anonymkode: ce88c...b4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå