Gå til innhold

Hjelp meg! Shopping i Oslo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå tar jeg forbehold om at jeg ikke er helt oppdatert, men det kommer litt an på hvor mye du vil gå rundt. Vil tro du kan finne ganske mye på Steen&Strøm i sentrum og gatene rundt der, og der ligger det tett. Bogstadveien kan være et alternativ, og da blir det mer gåing. 

Anonymkode: 89b9f...de1

Jeg ville styrt unna Storo og (i alle fall) Oslo City. Høyer på Paleet kan kanskje være noe. Også Steen & Strøm og Bogstadveien som personen over nevner. Ellers har Oslo Fashion Outlet i Vestby flere klassiske merker som Samsøe og Samsøe, Tiger of Sweeden, Sand, Høyre etc. 

Anonymkode: 98c9e...efc

Bogstadveien for basis, kjoler fra frøken Dianas salonger på løkka, mange andre fine butikker på løkka også. Ville styrt langt unna Oslo City, men er du i nærheten går du heller i 2.etg på Byporten der er det flere butikker med godt utvalg. Liker godt Fine Ting, 

Annonse

Vil også si Paleet, Eger eller Steen & Strøm, men det kan finne på å være mer dyrt der enn mellomprissjiktet.
De andre stedene som nevnes her (Oslo City, Byporten, CC Vest, Storo +++) har mer eller mindre nøyaktig de samme butikkene som alle andre steder.

Enig i at Oslo Fashion Outlet er bra, men Vestby ligger 40 km utenfor Oslo.
Strømmen storsenter er også bra dersom man er i den nye delen

Anonymkode: 4d540...f0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...