Gå til innhold

Jeg tenker livet er mest skuffelser!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Nei nettopp. Og det er like mye lov å gå videre hvis den du kom sammen med finner noen andre å være med.

Anonymkode: c9345...6f0

Så du det andre jeg skrev med turen hjem? Beklager, jeg synes dette er dårlig uansett. 

Anonymkode: c5cd1...f24

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Så du det andre jeg skrev med turen hjem? Beklager, jeg synes dette er dårlig uansett. 

Ok, da får du bare fortsette å velte deg i selvmedlidenheten din.

Anonymkode: c9345...6f0

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Var gjerne hyggelig, men ingenting om hvorfor og hva som skjedde. Klart for dem som var to tenkte de vel ikke over noe da. Virker jo sånn, men det var ikke dem som sto igjen. Og ja skuffelsen, sår og lei meg gjorde at jeg ikke ville svare. 

Det er nettopp her det er naturlig å få de svarene du både ønsker og trenger. Svar på meldingen du fikk med å spørre henne om hvorfor de bare dro fra deg, og fortell at det sårer deg. Du ønsker jo svar og det beste er å spørre siden hun ikke sier ting uoppfordret. 

Anonymkode: f1da8...14c

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Det var ikke meningen å være hyggelig. Du er ufattelig irriterende. Frekk og sutrete. Ta deg sammen. 

Anonymkode: 9f4db...710

Jeg skjønte at du ikke prøvde på det. Hva er jeg frekk med? 

Jeg har ikke svart før i tråden her. Hva gjorde du når du ikke fant vennene dine? Pratet du videre med de du hadde møtt tilfeldig? Ringte du en/begge vennene dine og spurte hvor de var så du kunne komme etter? Gikk du rett hjem?

Anonymkode: 16650...3f9

Annonse

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Det er nettopp her det er naturlig å få de svarene du både ønsker og trenger. Svar på meldingen du fikk med å spørre henne om hvorfor de bare dro fra deg, og fortell at det sårer deg. Du ønsker jo svar og det beste er å spørre siden hun ikke sier ting uoppfordret. 

Anonymkode: f1da8...14c

Jeg gjør gjerne det på sikt. For ja det plager meg. Eller jeg unngår situasjonen, 

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har ikke svart før i tråden her. Hva gjorde du når du ikke fant vennene dine? Pratet du videre med de du hadde møtt tilfeldig? Ringte du en/begge vennene dine og spurte hvor de var så du kunne komme etter? Gikk du rett hjem?

Kontaktet ikke dem og ordnet meg hjem, men syne ikke det er kjekk situasjon. 

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

hvorfor ringte du ikke? Det gjør jeg hvis mine venner kommer bort? Eller de ringer meg om det er motsatt

Du har to valg; legg denne tråden død og innse at du overdriver, eller fortsett å gnål

Anonymkode: 4c7c8...b43

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Hvorfor ringte du ikke og spurte hvor de var og så møtte dem igjen? Det er det som er vanlig når man ikke ser vennene sine ute på byen?

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Jeg gjør gjerne det på sikt. For ja det plager meg. Eller jeg unngår situasjonen, 

Hvorfor på sikt og ikke nå? Du ønsker heller å fortsette å grave deg ned enn å prøve å få svar og komme deg videre? 

Hvilken hjelp har du fått av legen? Hvilken behandling får du?

Anonymkode: 5733c...932

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg skjønte at du ikke prøvde på det. Hva er jeg frekk med? 

Du er frekk fordi du driter i de gode kommentarene du får og bare fortsetter å sutre!

Så reaksjonen din når du kom bort fra vennene dine var ikke å ringe og høre hvor de var, men heller å skynde deg hjem og sutre over hvor slemme de er?

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du er frekk fordi du driter i de gode kommentarene du får og bare fortsetter å sutre!

Så reaksjonen din når du kom bort fra vennene dine var ikke å ringe og høre hvor de var, men heller å skynde deg hjem og sutre over hvor slemme de er?

Helt ærlig jeg prøver ikke å være frekk. 

Det ble repetisjon fra sist så ja orket ikke ringe. Og ble depp ja. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Men du ser i ettertid at du overreagerte? Og at du kunne handlet annerledes i situasjonen?

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Men du ser i ettertid at du overreagerte? Og at du kunne handlet annerledes i situasjonen?

Jeg innrømmer at jeg ikke er flink å takle skuffelser. Og ja jeg kom meg hjem og, men synes dette var kjipt. Og lurer på hvorfor meg og ikke en av dem og mange spm. Skal slutte å tenke på det nå, men ja har gnaget. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg innrømmer at jeg ikke er flink å takle skuffelser. Og ja jeg kom meg hjem og, men synes dette var kjipt. Og lurer på hvorfor meg og ikke en av dem og mange spm. Skal slutte å tenke på det nå, men ja har gnaget. 

Jeg plager meg selv og de har ikke tenkt på det en gang. 

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Hvorfor på sikt og ikke nå? Du ønsker heller å fortsette å grave deg ned enn å prøve å få svar og komme deg videre? 

Hvilken hjelp har du fått av legen? Hvilken behandling får du?

Jeg vil glemme og ta til etterretning at jeg bør ikke reise til byen. 

Skal prøve noe medisin er planen, men innrømmer jeg er litt skeptisk når det er noe jeg ikke kjenner til og bivirkninger osv. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vil glemme og ta til etterretning at jeg bør ikke reise til byen. 

Skal prøve noe medisin er planen, men innrømmer jeg er litt skeptisk når det er noe jeg ikke kjenner til og bivirkninger osv. 

Men problemet er at du ikke prøver å glemme. Du gnager og gnager på det og fortsetter å graver deg ned. I stedet for å faktisk få et klart svar fra vennene dine hvorfor de gikk. I stedet for å prøve å takle skuffelsen, skyter du det igjen i foten ved å si at du da bare ignorerer vennene dine og dropper byn fra nå av. Det er faktisk er overreaksjon og bidrar bare til at du ikke kommer deg ut av denne depresjonen.

Men ringte du dem sist da? Tenker det er en grunn til at du ikke har fått en unnskyldning, og der er at de ikke føler de har gjort noe galt. Det vil si at de ikke har gjort det for å være ekkel med deg. Og tror du hun hadde sendt en sånn melding til deg dagen etter hvis hun ikke likte deg? Tullete og barnslig av deg å ikke svare, og få oppklaret hva som skjedde. Neste gang sier du klart ifra at du vil ha beskjed når dere skal hjem. Og du bør prøve medisiner, føler du at du kommer noen vei på egenhånd?

Anonymkode: d9d62...b09

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Men ringte du dem sist da? Tenker det er en grunn til at du ikke har fått en unnskyldning, og der er at de ikke føler de har gjort noe galt. Det vil si at de ikke har gjort det for å være ekkel med deg. Og tror du hun hadde sendt en sånn melding til deg dagen etter hvis hun ikke likte deg? Tullete og barnslig av deg å ikke svare, og få oppklaret hva som skjedde. Neste gang sier du klart ifra at du vil ha beskjed når dere skal hjem. Og du bør prøve medisiner, føler du at du kommer noen vei på egenhånd?

Anonymkode: d9d62...b09

Ringte ikke sist, men sendte meld og fikk svar at de var kjørt. Akkurat derfor vil jeg ikke ta det opp. Vet ikke hva hun gjør. Ja, jeg er gjerne det. Ikke kommet noe vei egentlig. 

Men problemet er at du ikke prøver å glemme. Du gnager og gnager på det og fortsetter å graver deg ned. I stedet for å faktisk få et klart svar fra vennene dine hvorfor de gikk. I stedet for å prøve å takle skuffelsen, skyter du det igjen i foten ved å si at du da bare ignorerer vennene dine og dropper byn fra nå av. Det er faktisk er overreaksjon og bidrar bare til at du ikke kommer deg ut av denne depresjonen.

Vet jeg har gnaget. I mitt hodet nå er å unngå situasjoner som kan bli sånn det beste. Du gleder deg, til prat, latter, musikk, kanskje danse så blir det sånn. Mer nedsig enn gøy. Da er det vel best å unngå? 

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Vet jeg har gnaget. I mitt hodet nå er å unngå situasjoner som kan bli sånn det beste. Du gleder deg, til prat, latter, musikk, kanskje danse så blir det sånn. Mer nedsig enn gøy. Da er det vel best å unngå? 

Jeg har også store forhåpninger noen ganger når jeg skal noe. Det innfrir ikke alltid, men jeg kan jo ikke gi opp?? 

Anonymkode: 4c7c8...b43

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Nei, for slik ender du opp med å unngå alle sosiale settinger og alle vennene dine. Og dermed blir du enda mer ensom og nedfor. Du ser kanskje en snap av noen som har det gøyt på byn, og skriver da en tråd her om hvor sårt det er at alle er ute og har det gøy mens du er hjemme helt alene.

Du lar alle skuffelsene dine overta hele livet ditt. Med en gang du opplever noe som du opplever som en skuffelse, glemmer du alt det bra du har opplevd. Hadde alle reagert som deg, hadde ikke verden gått rundt. Alle opplever skuffelser, men det er ikke vanlig å la det overskygge alt annet og la det styret livet ditt. Grunnen for at du bare ser mørkt, er pga depresjonen din. Du er syk og du trenger hjelp! Du trenger behandling, for du kommer deg ikke ut av dette alene. Dersom legen har anbefalt medisiner, ta imot! Du taper ingenting på det. Dersom du skulle få bivirkninger som er verre enn sykdommen din, er det bare til å slutte på dem og ev. prøve noe annet.

Nå må du seriøst en gang for alle ta tak i livet ditt! Du kan ikke fortsette slik!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...