Gå til innhold

Jeg tenker livet er mest skuffelser!

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Men hvis de ikke føler de har gjort noe galt, er det ikke så rart at det ikke blir sagt noe om det? Gjør som mange anbefaler deg: Svar at det var koselig, men at du lurer på hvorfor de gikk fra deg. Hvorfor gjøre dette vanskeligere enn det er?

Anonymkode: d9d62...b09

Hvordan er det mulig? Du kan ikke svare, men jeg skjønner det ikke. Vi er tre stk. De går uten at de spør om jeg blir med eller gir beskjed. Det er ikke greit synes jeg. Jeg skal gjøre det så enkelt å prøve å ikke bry meg. 

Anonymkode: c5cd1...f24

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Og når dette er gang nr to da blir det ikke bedre heller. 

Jeg forstår at dere synes jeg er håpløs og teit og annet som er skrevet. 

Kan ikke huske at noen har skrevet at du er håpløs og teit? Men når flesteparten mener du tar deg litt vel nær av veldig masse, er det ikke på tide å gå litt i seg selv? At fu kanskje lager mange av problemene dine selv? Du svarer ikke på hba du mener at dere ikke var sammen likevel, og om du få annen behandling nå enn sovemedisin. Rart om du ikke får det hvis du har fortalt alt som det faktisk er til legen din, som du sier du har gjort.

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Kan ikke huske at noen har skrevet at du er håpløs og teit? Men når flesteparten mener du tar deg litt vel nær av veldig masse, er det ikke på tide å gå litt i seg selv? At fu kanskje lager mange av problemene dine selv? Du svarer ikke på hba du mener at dere ikke var sammen likevel, og om du få annen behandling nå enn sovemedisin. Rart om du ikke får det hvis du har fortalt alt som det faktisk er til legen din, som du sier du har gjort.

Skal ta til meg det du sier, men lurer på en ting. Ville du synes selv det var greit og du ville ikke brydd deg? Bare at vi var sammen ca 1 time på byen så nesten lik null. Jeg har fortalt så godt som jeg kan. Og vurdere medisin nå. Vet ikke om det hjelper, men. 

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Skal ta til meg det du sier, men lurer på en ting. Ville du synes selv det var greit og du ville ikke brydd deg? Bare at vi var sammen ca 1 time på byen så nesten lik null. Jeg har fortalt så godt som jeg kan. Og vurdere medisin nå. Vet ikke om det hjelper, men. 

Folk her tenker negativt om meg tenker jeg. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Svar meg HELT konkret på en ting: satt/sto du ALENE i baren da de to gikk ut? Snakket du med noen andre enn de to du var ute med den kvelden?

Anonymkode: c9345...6f0

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nå må du KUTTE UT! Makan til sutring!!

Du svarer ikke på noe av det som blir spurt om. Du suller deg jo bare inn i en realitet som ikke eksisterer! Du fikk jo tilogmed sms som det ikke var noe negativt med?!

Anonymkode: 4c7c8...b43

Annonse

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Svar meg HELT konkret på en ting: satt/sto du ALENE i baren da de to gikk ut? Snakket du med noen andre enn de to du var ute med den kvelden?

Ja, jeg snakket med noen andre og den kvelden. 

Ja, jeg snakket med noen andre og den kvelden. 

Nå svarte du på ett av to spørsmål

Sto du ALENE da de gikk fra deg? Eller sto du med noen andre?

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Nå må du KUTTE UT! Makan til sutring!!

Du svarer ikke på noe av det som blir spurt om. Du suller deg jo bare inn i en realitet som ikke eksisterer! Du fikk jo tilogmed sms som det ikke var noe negativt med?!

Ja, jeg vet jeg er det nå. 

Fikk meld og ja så klart var alt greit for dem. 

Jeg sto med noen andre.,

Ok, så da var det vel egentlig du som gikk fra vennene dine da? De så at du var opptatt med noen andre, og tenkte at de ville dra videre et annet sted?

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg vet jeg er det nå. 

Fikk meld og ja så klart var alt greit for dem. 

Og når alt var greit for dem, hvorfor klager du da?

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ok, så da var det vel egentlig du som gikk fra vennene dine da? De så at du var opptatt med noen andre, og tenkte at de ville dra videre et annet sted?

Gir opp! 

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Ja, det hadde ikke vært noe problem. Det skjer ofte at vi kommer fra hverandre og snakker med andre på fest, og går uten å si ifra. Ingen blir sure, og vi har hatt en fin kveld. Ingen tenker dårlig om deg,men kanskje om måten du håndterer ting på? Du ødelegger for deg selv, skjønner du ikke det?

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke svar til meg selv. Det er tilleggsopplysninger. 

Hvis du vil at vennene dine skal holde seg sammen med deg på byen, så får du prioritere dem da, og ikke henge rundt med andre. 
Selv har jeg både forlatt og blitt forlatt på byen maaange ganger, men det er da helt udramatisk. Ting skjer, man møter noen man kjenner, man møter noen man begynner å flørte med, man hører at noen man kjenner er på et annet utested, noen kjeder seg og vil videre… for folk flest er dette helt normalt og helt udramatisk.

Hvis du vil at vennene dine skal holde seg sammen med deg på byen, så får du prioritere dem da, og ikke henge rundt med andre. 
Selv har jeg både forlatt og blitt forlatt på byen maaange ganger, men det er da helt udramatisk. Ting skjer, man møter noen man kjenner, man møter noen man begynner å flørte med, man hører at noen man kjenner er på et annet utested, noen kjeder seg og vil videre… for folk flest er dette helt normalt og helt udramatisk.

Bor ikke med gangavstand. Ca 1200 med taxi. Så det er det som er grunnen. Det er ikke så greit å komme hjem. Bor ikke midt i sentrum. Tenker ikke at man skal sitte opp på hverandre på byen. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Bor ikke med gangavstand. Ca 1200 med taxi. Så det er det som er grunnen. Det er ikke så greit å komme hjem. Bor ikke midt i sentrum. Tenker ikke at man skal sitte opp på hverandre på byen. 

Og hvorfor forlate en. 

Og hvorfor forlate en. 

De så vel at du var opptatt med noen andre da, og regnet med at et voksent menneske klarer å komme seg hjem fra byen selv!

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Tenker ikke at man skal sitte opp på hverandre på byen. 

Nei nettopp. Og det er like mye lov å gå videre hvis den du kom sammen med finner noen andre å være med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...