Gå til innhold

Jeg tenker livet er mest skuffelser!

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvem er du ærlig mot? Hun vet jo ikke at du er skuffet når du ikke engang orker å svare... 

Anonymkode: f2cc5...333

Med meg selv. Nei, jeg har ikke svart. Så har ikke sagt noe der. 

Anonymkode: c5cd1...f24

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje det var det, men jeg er ærlig på at jeg var skuffet og orket ikke svare. Kan gjerne skrive til henne på sikt, 

Du er jo ikke ærlig når hun ikke vet at det er et problem. 

Anonymkode: 9f4db...710

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Du er jo ikke ærlig når hun ikke vet at det er et problem. 

Nei, sånnsett ikke. Må gjerne si noe. Men trodde gjerne hun skjønte det når ting blir sånn som det ble. 

Du må aldri gå ut i fra at folk tenker som deg, eller forstår ting på samme måte som deg uten at du snakker om det. Alle mennesker er forskjellige og har forskjellige triggere. En av dine er kanskje å bli forlatt.. Mens de ikke tenker over det i det hele tatt. Ta mot til deg og snakk om det! 

Anonymkode: 0e96e...f83

Vel, nå har jeg lest hele tråden. Du er så tverr og ordknapp at det er ikke rart folk gir opp og går fra deg på byen. 
Du trenger ikke å svare, det kommer ikke noe fornuftig fra deg uansett, annet enn selvmedlidenhet. God natt. 

Anonymkode: feb91...4ff

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Vel, nå har jeg lest hele tråden. Du er så tverr og ordknapp at det er ikke rart folk gir opp og går fra deg på byen. 
Du trenger ikke å svare, det kommer ikke noe fornuftig fra deg uansett, annet enn selvmedlidenhet. God natt. 

Anonymkode: feb91...4ff

Hyggelig! 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du må aldri gå ut i fra at folk tenker som deg, eller forstår ting på samme måte som deg uten at du snakker om det. Alle mennesker er forskjellige og har forskjellige triggere. En av dine er kanskje å bli forlatt.. Mens de ikke tenker over det i det hele tatt. Ta mot til deg og snakk om det! 

Anonymkode: 0e96e...f83

Takk. Må gjerne ikke det. Får se hva som skjer. Jeg er lost. 

Skal slutte. Ingen forstår og dere forsvarer heller deres valg om å forlate meg og jeg skal ikke plage dem mer med å være med. Om jeg skulle blitt spurt er svaret nei og da kan de kose seg uten meg. Var ikke med dem allikevel så for dem ingen betydning. Jeg tenker at å snu situasjonen å spørre seg om man selv hadde synes det var greit er en god regel.

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Skal slutte. Ingen forstår og dere forsvarer heller deres valg om å forlate meg og jeg skal ikke plage dem mer med å være med. Om jeg skulle blitt spurt er svaret nei og da kan de kose seg uten meg. Var ikke med dem allikevel så for dem ingen betydning. Jeg tenker at å snu situasjonen å spørre seg om man selv hadde synes det var greit er en god regel.

Var du ikke med dem likevel? Hvorfor ikke? Ble du opptatt med noen du møtte på byn? Da er det kanskje ikke så rart at du ikke fikk med deg at de gikk? Og de tenkte kanskje at du uansett var opptatt? På jakt etter ONS?

Hvorfor spør du ikke bare hvorfor de gikk uten å gi beskjed? Kommunikasjon er så mye bedre enn å være passord aggressiv! Si at neste gang ønsker du å få beskjed og ønsker å bli med dem.

Ved å mure deg inne og kutte all kontakt, straffer du bare deg selv. Det blir ikke mange igjen i omgangskretsen din hvis du skal kutte dem ut med en gang de gjør noe som skuffer deg. Og etter å ha lest alle trådene dine, skal det ofte lite til for å skuffe deg dessverre. Og så sitter du og depper fordi du er så ensom.

Anonymkode: 5733c...932

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Var du ikke med dem likevel? Hvorfor ikke? Ble du opptatt med noen du møtte på byn? Da er det kanskje ikke så rart at du ikke fikk med deg at de gikk? Og de tenkte kanskje at du uansett var opptatt? På jakt etter ONS?

Hvorfor spør du ikke bare hvorfor de gikk uten å gi beskjed? Kommunikasjon er så mye bedre enn å være passord aggressiv! Si at neste gang ønsker du å få beskjed og ønsker å bli med dem.

Ved å mure deg inne og kutte all kontakt, straffer du bare deg selv. Det blir ikke mange igjen i omgangskretsen din hvis du skal kutte dem ut med en gang de gjør noe som skuffer deg. Og etter å ha lest alle trådene dine, skal det ofte lite til for å skuffe deg dessverre. Og så sitter du og depper fordi du er så ensom.

*passiv aggressiv

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ja, slutt! Du får så mange gode svar, folk tar seg tid til deg, men du fortsetter bare å gnage på ditt. Du vil ha det dårlig, så slutt å kaste bort tiden vår! Du er egoistisk, uhøflig og utakknemlig. 

Annonse

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Ja, slutt! Du får så mange gode svar, folk tar seg tid til deg, men du fortsetter bare å gnage på ditt. Du vil ha det dårlig, så slutt å kaste bort tiden vår! Du er egoistisk, uhøflig og utakknemlig. 

Det er det samme i hver eneste tråd!!! HVER GANG!!! Masse sutring, selvmedlidenhet osv. Når det ikke er mer å melke kommer det noe svada om å gå videre, skjerpe seg osv. Helt til ny tråd noen dager senere. Hver gang. Lost case!

Anonymkode: bf1e6...9a3

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Vil de ha noe med meg å gjøre kan de ta kontakt. 

En av dem har jo tatt kontakt, men du driter i å svare? Var jo en koseiig og omtenksom melding også, hva var det som ikke stod til kravene? Det er jo helt tydelig at de ikke har samme oppfatning av det som har skjedd. Du sa  du ikke var med dem likevel, hva mener du med det da? At du var sammen med andre før de gikk?

Anonymkode: d9d62...b09

Anonym bruker skrev (På 1.11.2022 den 19.32):

Leser her mange grunner til at dere mener det er grunn til å reise. 

Om jeg kysset en mann, om jeg danset med en, snakket med en. Negativ, for full? Er det mulig? Så da reiser man? Uten å gi beskje? Om man bor nært byen kanskje, men i midt hode gjør man ikke det da heller. Var det noe mer jeg glemte som kunne være en grunn? Så fortell hvorfor var jeg med i utgangspunktet? Vi skulle ut å feire min dag. Og det ble alene. Og så klart skal jeg ikke bli skuffet eller lei meg, sant? 

Hvor lenge var dere sammen ute før de dro?

Anonymkode: fc2e9...f7a

Anonym bruker skrev (På 1.11.2022 den 19.36):

Er det en grunn??? Som jeg spør. Hvorfor var jeg med i utgangspunktet da?  

Hvorfor du var med kan jo bare du diaré på. Ingen andre. 

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Mener du det? Men hvorfor tok de meg ikke med eller spurte om jeg ville være med? Vi var jo sammen. Må gjerne snakket om dette. 

Det virker som enten så vil du ikke forstå hva folk her prøver å si deg. Eller så leser du ikke svarene ordentlig og svarer på måfå. 

Folk gjør mye rart i fylla, betyr ikke at det er ondt ment. Men du må si ifra. Ja, det var hyggelig mens vi var sammen, men ble skuffet da dere bare dro fra meg. Ble det en misforståelse eller hve skjedde?

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

En av dem har jo tatt kontakt, men du driter i å svare? Var jo en koseiig og omtenksom melding også, hva var det som ikke stod til kravene? Det er jo helt tydelig at de ikke har samme oppfatning av det som har skjedd. Du sa  du ikke var med dem likevel, hva mener du med det da? At du var sammen med andre før de gikk?

Var gjerne hyggelig, men ingenting om hvorfor og hva som skjedde. Klart for dem som var to tenkte de vel ikke over noe da. Virker jo sånn, men det var ikke dem som sto igjen. Og ja skuffelsen, sår og lei meg gjorde at jeg ikke ville svare. 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Takk. Hyggelig sagt. 

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Skuffelse preger hele situasjonen. Det er sant. Så da ville jeg gjerne ikke vite det og fortegner hele saken. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Var gjerne hyggelig, men ingenting om hvorfor og hva som skjedde. Klart for dem som var to tenkte de vel ikke over noe da. Virker jo sånn, men det var ikke dem som sto igjen. Og ja skuffelsen, sår og lei meg gjorde at jeg ikke ville svare. 

Men hvis de ikke føler de har gjort noe galt, er det ikke så rart at det ikke blir sagt noe om det? Gjør som mange anbefaler deg: Svar at det var koselig, men at du lurer på hvorfor de gikk fra deg. Hvorfor gjøre dette vanskeligere enn det er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...