Gå til innhold

Jeg tenker livet er mest skuffelser!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Det er denne konklusjonen dere tar. At det må være meg og ikke dem. 

Anonymkode: c5cd1...f24

På bakgrunn av det du forteller. Hvorfor skriver du så mye, men du vil ikke fortelle oss hele hendelsesforløpet? 

Anonymkode: 9f4db...710

Anonym bruker skrev (På 31.10.2022 den 16.57):

Igjen har jeg hatt en bytur der jeg blir værende igjen alene og forlat i byen. De to andre gikk en annen plass og reiste hjem sammen. Nå har jeg ihvertfall lært. Gjør det aldri igjen. 

Huff, ja. Men det er i hvert fall ikke krig her.

Anonymkode: 1fbf1...d4e

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja, for det har jo mye med dette å gjøre. 

Det har det. Det er mye enklere å takle sånne småting hvis du ser litt stort på det og sammenlikner med folk med ekte problemer, enn om du tar utgangspunkt i at alle andre har det perfekt hele tiden og det bare er du som opplever noe vanskelig.

Anonymkode: 37c07...fad

Leser her mange grunner til at dere mener det er grunn til å reise. 

Om jeg kysset en mann, om jeg danset med en, snakket med en. Negativ, for full? Er det mulig? Så da reiser man? Uten å gi beskje? Om man bor nært byen kanskje, men i midt hode gjør man ikke det da heller. Var det noe mer jeg glemte som kunne være en grunn? Så fortell hvorfor var jeg med i utgangspunktet? Vi skulle ut å feire min dag. Og det ble alene. Og så klart skal jeg ikke bli skuffet eller lei meg, sant? 

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Om jeg kysset en mann, om jeg danset med en, snakket med en. Negativ, for full? Er det mulig? Så da reiser man? Uten å gi beskje? Om man bor nært byen kanskje, men i midt hode gjør man ikke det da heller. Var det noe mer jeg glemte som kunne være en grunn? Så fortell hvorfor var jeg med i utgangspunktet? Vi skulle ut å feire min dag. Og det ble alene. Og så klart skal jeg ikke bli skuffet eller lei meg, sant? 

Du forteller jo ikke hele hendelsesforløpet, derfor spør folk! Hvis du er like negativ og suger energien ut av folk der ute som du gjør her, så skjønner jeg godt at de dro

Anonymkode: 4c7c8...b43

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du sa jo nettopp at du skulle feire dagen din om et par uker?

Anonymkode: d9d62...b09

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du forteller jo ikke hele hendelsesforløpet, derfor spør folk! Hvis du er like negativ og suger energien ut av folk der ute som du gjør her, så skjønner jeg godt at de dro

Anonymkode: 4c7c8...b43

Er det en grunn??? Som jeg spør. Hvorfor var jeg med i utgangspunktet da?  

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du sa jo nettopp at du skulle feire dagen din om et par uker?

Nei, har lurt på å høre ned noen om det. Men vet ikke om jeg gjør det nå. Og det var ikke med dem. 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Jeg tror det er klokest å la dette ligge. Det er en form for selvskading HI driver med her, og det hjelper ikke henne å få alle disse tilbakemeldingene. Slutt å svare?

Anonymkode: 64180...68e

Ja, men da blir det enda en negativ bekreftelse. 

Hi, det har vært stille fra deg en stund, har du hatt det bedre en periode?

Anonymkode: 9f4db...710

Jeg ytrer min sorg og det jeg får er egentlig ikke svar.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor ikke svar på dette f.eks? 

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Jeg ytrer min sorg og det jeg får er egentlig ikke svar.

Hvorfor ikke svar på dette f.eks? 

Men du svarer jo ikke på hva forløpet til dette var? I fylla gjør folk mye rart, og de fleste blir ikke sur for sånt. Jeg kan fint reise hjem igjen uten å si ifra, selv om vi gikk ut sammen. Men stikker ikke bare av da, det er hvis vi har møtt på andre som vi snakker med. Henger ikke nødvendigvis sammen hele kvelden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...