Gå til innhold

Jeg tenker livet er mest skuffelser!

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det var absolutt ingen grunn til noe. Det var vel fordi de ville gå alene da. Hvorfor i h…. var jeg med i utgangspunktet. 

Virker som flere vil finne ut hva jeg gjorde galt. For det må jo være meg så klart? 

Anonymkode: c5cd1...f24

Fordi det å bare gå fra en person ute virker helt sprøtt. Derfor. 
Nøyaktig HVA gjorde du da de to andre gikk ut? Satt du igjen alene ved bordet/sto du igjen alene i baren?

Anonymkode: c9345...6f0

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Fordi det å bare gå fra en person ute virker helt sprøtt. Derfor. 
Nøyaktig HVA gjorde du da de to andre gikk ut? Satt du igjen alene ved bordet/sto du igjen alene i baren?

Anonymkode: c9345...6f0

Det er bare dårlig gjort. Jeg sto i baren når de gikk.

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Det var absolutt ingen grunn til noe. Det var vel fordi de ville gå alene da. Hvorfor i h…. var jeg med i utgangspunktet. 

Virker som flere vil finne ut hva jeg gjorde galt. For det må jo være meg så klart? 

Vel, nå er det du som skriver her, og da er det normalt å spørre deg - de andre kan vi jo ikke spørre. De fleste av oss har vel vært i situasjoner hvor noe går annerledes enn vi ønsker / hadde tenkt oss, og da er det er de to spørsmålet man stiller: 1. Gjorde jeg noe som første til at det ble sånn?  2. Hva skjedde når de andre forsvant? 

Vi kan ikke spørre de andre, dermed må vi spørre deg. Men du er ikke interessert i å svare på det, og måten du (ikke) svarer på, gjør at det er lett å lure på om du svarer / oppfører deg på samme måte mot dem du er sammen med ellers også.  I så tilfelle begynner jeg å skjønne dem. Og er du egentlig interessert å få svar på det du spør om eller er du ute etter å være martyr? Og legg merke til at jeg spør om du er ute etter å være martyr, jeg sier ikke at du er det! Jeg sier ikke at du har gjort noe galt, jeg spør om du gjorde noe som kunne føre til en sånn reaksjon. 

Men du sier at det absolutt ikke var noen grunn til noe. Det er selvfølgelig bare tull, det er alltid en grunn. Spørsmålet er bare hva. Jeg er ikke synsk, så jeg vet ikke. Men kanskje noe andre her inne er det. 

Anonymkode: 60c45...4f6

Jeg er ute etter å vite hvorfor folk skuffer og hvorfor det er mer skuffelser enn gleder. Og hvorfor folk behandler venner eller då kalte venner sånn. Men så klart er det meg som er grunnen ja. Skjønner. 

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er ute etter å vite hvorfor folk skuffer og hvorfor det er mer skuffelser enn gleder. Og hvorfor folk behandler venner eller då kalte venner sånn. Men så klart er det meg som er grunnen ja. Skjønner. 

Livet er skuffelser og dårlig behandling. Og ikke verdt å stå opp eller noe glede. 

Fuck life!!!

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Livet er skuffelser og dårlig behandling. Og ikke verdt å stå opp eller noe glede. 

Fuck life!!!

Svarer du deg selv får du i alle fall faenskapen bekreftet. Godt valg.

Samme skjedde sist du var på byen. Du satt med en mann og de sa fra til deg at de skulle gå. Du skulle bare drikke opp, og gå på do, og si hadet til han du pratet med, og dermed hadde venninnene dine kjørt avgårde, når du kom ut. 
Da skjønte du like lite som nå, og svarte ikke på spørsmål folk stilte om bakrunnen og hva som skjedde i forkant, jeg så folk prøvde å hale ut av deg, for å kunne gi råd. 
Jeg lurer på om du mangler evnen til å koble deg på andre folk. Evnen til å se og føle kommunikasjon og nonverbal kommunikasjon. 
Jeg har aldri i mitt liv opplevd at folk bare forlater meg, men når jeg er sammen med noen, sitter jeg ikke med nesen i tlf, eller prater med alle andre. Jeg ser på venninnene mine, prater med dem, og følger etter de om noen ønsker å gå et annet sted, selvom JEG ikke nødvendigvis ønsker det. 
Så JA, dette er din skyld. I og med at du opplever det samme på nytt, så er det din skyld. Er man sammen med andre mennesker, så kobler man seg på, og er oppmerksom på de man er sammen med. Og det er nok ikke du, og antagelig skjønner du det ikke heller, siden du spør her på nytt og på nytt, uten å svare på det andre spør deg om. Ingen kan gi råd, basert på : Venninene mine gikk fra meg. Hvorfor? 
Jeg tror heller ikke det noen her skriver egentlig når inn til deg, heller desverre. Du trenger profesjonell hjelp for å mestre dette. 

Anonymkode: 0ca2a...9fb

Er dette tull? For å starte en krangletråd?

Jeg har en bekjent som deg. Hun kan vi gjerne gå fra på byen. Fordi hun vil på steder vi ikke trives. For mye folk, høy musikk og skikkelig sjekkemarked. Så blir vi med henne fordi hun insisterer. Etter en time kan vi si, vi vil gå videre, dette stedet er ikke for oss. Hun sier, nereeei, bli, jeg vil være her. Vi sier, vi går om 20 min. Så kan hun forsvinne, do, skravler med noe osv, etter 20 min så går vi. Dagen etter er hun sur fordi vi gikk uten å si fra. Er du en sånn en?

Anonymkode: 9f30f...65d

Annonse

Jeg har forlatt venninner på byen stadigvekk jeg, fordi jeg har fått for mye å drikke og finner ut at det er lurt å dra hjem. Ingen som jamrer over det dagen etter. Sikker på det er så ekstremt som du skal ha det til?

Anonymkode: 4c7c8...b43

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Det MÅ ikke være deg, men det KAN være det.

Om du snakker med vennene dine som du snakker med oss her, så skjønner jeg at begeret blir fullt etter en stund og de må trekke seg vekk.

Om de virkelig oppførte seg som drittsekker, eller om det var du som overhodet ikke var på, det vet jeg ikke for jeg var ikke der.

Når folk her stiller spørsmål er det ikke fordi de ikke skjønner at du ble såret, for det forstår alle, men de prøver å nøste opp i hva som skjedde, finne en forklaring.

For det er ikke vanlig å stadig forlate en venn på den måten uten at det ligger noe bak. Hva ligger bak, ble de for fulle, ble en av de for full, fant de deg ikke, var du slitsom, nektet du å gå videre med dem, er de noen drittsekker, utspekulerte bitch'er som ikke er verdt å kalle venner? Det er så mange muligheter, og du skriver altfor lite til å kunne gi deg en forklaring.

Det finnes helt klart noen mennesker som er direkte ondskapsfulle og finner glede i å såre og plage, men de er heldigvis i mindretall. Derfor er det vanskelig å forstå dette, de fleste av oss har aldri gjort, eller opplevd det du forteller om.

At noen plutselig har forsvunnet fordi de ble for fulle og gikk hjem uten å si hadet har vel de fleste av oss opplevd da, men da sitter ingen med sure miner neste dag. Da ringer man og spør hvor de ble av forrige kveld/natt, og ler litt sammen av at det nok ble et par glass for mye.

Anonymkode: 14ba3...50e

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Fuck life!!!

Hvorfor la du opp til at dere skulle ut på byen? Jeg trodde du skulle invitere venner på besøk med litt mat og god drikke, for å feire deg. Går man ut på fylla er det fort at man forsvinner bort fra hverandre når man møter andre kjente, sånn er det iallefall  når jeg og mine venner går ut. Og ingen er sure for det dagen etter.

Anonymkode: d9d62...b09

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ingen forstår skuffelsen og har forståelse på hvordan dette er. Konklusjonen er jo at det er meg. Og jeg fortjener det! 

Ja, det er den konklusjonen du vil ha. 

Ingen her kan vite grunnen når du forklarer så dårlig. 

Anonymkode: 9f4db...710

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor la du opp til at dere skulle ut på byen? Jeg trodde du skulle invitere venner på besøk med litt mat og god drikke, for å feire deg. Går man ut på fylla er det fort at man forsvinner bort fra hverandre når man møter andre kjente, sånn er det iallefall  når jeg og mine venner går ut. Og ingen er sure for det dagen etter.

Anonymkode: d9d62...b09

Det var ikke denne helgen jeg hadde tenkt til det. Det er om to uker, men nå har jeg ikke lyst å spørre noen. Tenker jeg blir hjemme alene: 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det var ikke denne helgen jeg hadde tenkt til det. Det er om to uker, men nå har jeg ikke lyst å spørre noen. Tenker jeg blir hjemme alene: 

Ja, like greit. 

Anonymkode: 4c7c8...b43

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Ja, det er den konklusjonen du vil ha. 

Ingen her kan vite grunnen når du forklarer så dårlig. 

Anonymkode: 9f4db...710

Det er denne konklusjonen dere tar. At det må være meg og ikke dem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...