Gå til innhold

Hvordan finne ut hvor hytta er uten å spørre eier?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor en bekjent har hytte. Jeg vil ikke spørre henne og heller ikke andre felles bekjente. 
Folks bosted kan man jo lette finne ved søk på 1881 og hvem som eier en bestemt hytte man har adressen til kan man finne ut også. Men er det mulig å finne ut det jeg lurer på? I så fall, hvordan?

Anonymkode: 9a05d...029

Fortsetter under...

Du kan gå gjennom eiendomsregistrering, men du må ta utgangspunkt i eiendommen og så søke opp eier. Ellers har det offentlige oversikt, men de opplyser ikke om det uten at du har en god grunn.

Anonymkode: 74b34...16d

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Nysgjerrighet lenge leve og hvorfor ikke spørre?

Anonymkode: 77a77...b5c

Tja, det føles (og er?) frekt. Det er jo fordi jeg er super-nysgjerrig og har lyst til å gå forbi og kikke på den nå i helgen.
Jeg vet det er i gangavstand fra vår hytte. Vi skal få komme på besøk neste gang de er der, om noen måneder. Men jeg vil se på den NÅ. De skal kanskje selge den, og vi er ute etter hytte i det området.

hi

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Tja, det føles (og er?) frekt. Det er jo fordi jeg er super-nysgjerrig og har lyst til å gå forbi og kikke på den nå i helgen.
Jeg vet det er i gangavstand fra vår hytte. Vi skal få komme på besøk neste gang de er der, om noen måneder. Men jeg vil se på den NÅ. De skal kanskje selge den, og vi er ute etter hytte i det området.

hi

Jeg kan jo kanskje bare sende en sms og si "hvor ligger hytta deres, forresten?" Vi hadde en sms-utveksling i helgen som endte med avtale om at vi skulle komme på besøk neste gang de er der. Jeg trenger jo strengt tatt ikke vite hvor den er før vi faktisk skal på besøk, så hun vil jo skjønne at det er fordi jeg er nysgjerrig

Annonse

Lagerfrakk skrev (3 minutter siden):

Jeg kan jo kanskje bare sende en sms og si "hvor ligger hytta deres, forresten?" Vi hadde en sms-utveksling i helgen som endte med avtale om at vi skulle komme på besøk neste gang de er der. Jeg trenger jo strengt tatt ikke vite hvor den er før vi faktisk skal på besøk, så hun vil jo skjønne at det er fordi jeg er nysgjerrig

Hvis du kjenner henne så godt er det vel bare å kikke på bilder i sosiale medier?

Anonymkode: 14be3...8aa

Lagerfrakk skrev (4 minutter siden):

Husk at du ikke kan skrive både som anonym og med nick i samme tråd.

Anonymkode: 2137c...f4b

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Husk at du ikke kan skrive både som anonym og med nick i samme tråd.

Det er lov å glemme anonymknappen da. Så lenge man ikke opptrer som to ulike personer, hvilket hun ikke gjør..

Anonymkode: 45914...9da

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er lov å glemme anonymknappen da. Så lenge man ikke opptrer som to ulike personer, hvilket hun ikke gjør..

Det var bare en påminnelse, ikke kritikk, slapp helt av.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

glemte meg. Så da går jeg ikke tilbake til anonymtilværelsen i denne tråden.

jeg ville bare spurt eieren, jeg.
Jeg hadde ikke syntes det var frekt hvis noen jeg kjente hadde spurt hvor hytten min var fordi de hadde lyst til å kikke på den når de gikk i området. Er det ikke helt normalt å gjøre? 
Det er jo å vise interesse og jeg hadde blitt stolt jeg. 

Anonymkode: c3bb5...f8c

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

hi

Absolutt IKKE frekt. Dere har jo hytte i samme område, de skal kanskje selge, dere er på jakt etter hytte......ring du, ikke frekt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...