Gå til innhold

De med ulike diagnoser som søker "likesinnede"

Anbefalte innlegg

NotNaomi skrev (36 minutter siden):

Det er jo helt beviselig over her og gjennom tråden i din interesse. 

Jeg skal komme med et forslag til deg og dine meningsfeller ang meg, og det er et både godt og nyttig forslag om det er i en gruppe eller på et forum : Overse meg. Ikke gå inn på mine tråder. Ikke gi meg ett sekunds oppmerksomhet. La de som svarer i mine tråder svare, og ikke bry dere om hva som blir svart og kommentert. Hold dere til andre tråder hvor dere kan spre mer glede og optimisme. Gjør dette forumet bedre selv. Ikke forvent at jeg skal gjøre det dere mener jeg skal gjøre. Gjør det beste for dette forumet selv og ta ansvaret på dere som medlemmer av denne gruppa ( hvis dere anser det som gruppe ) eller forumet. Glem meg. 

Dette vil gjøre det mye lettere for dere. Kanskje tilogmed givende å være her, som det er for meg. 

Bare... lat som at jeg ikke fins. Kort og godt 🙂

Så du tenker å holde på som du ønsker i stedet for å ta til deg tilbakemeldinger, og mener at andre må endre atferd hvis de ikke liker det? Klassisk ansvarsfraskrivelse der, altså. Og ganske arrogant, når jeg tenker etter.

Problemet med løsningen din er at du deltar i mange tråder her inne. Det er ikke så enkelt som å bare holde seg borte fra trådene du selv har startet. 

Anonymkode: 4b265...0b7

Fortsetter under...

NotNaomi skrev (14 minutter siden):

For noe tull. Hvis brukere ignorer meg så kan jeg ikke "ta over" noen tråd. Men dere som ikke klarer å overse det jeg skriver, dere MÅ kommentere og spørre eller kritisere og slenge dritt. Ta ansvar selv! Slutt å forvente at jeg skal hjelpe dere med det dere helt klart har et problem med! Jeg deltar i flere tråder og har helt okay kommunikasjon med flere. Så bryter dere inn og starter avsporinger, akkurat som her og nå!! Hver eneste gang. 

Jeg klarer helt fint å overse dere når jeg vil. Null problem. Så dere klarer nok dere også. Og da takker jeg for meg her, for det utarter seg som vanlig til gnål og offermentalitet. 

Herregud, du fremstår som vill. Se å skjerp deg. Som sagt, du er så fantastisk ufordragelig. Det er helt kvalmt.

Anonymkode: 009b0...cf9

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Så du tenker å holde på som du ønsker i stedet for å ta til deg tilbakemeldinger, og mener at andre må endre atferd hvis de ikke liker det? Klassisk ansvarsfraskrivelse der, altså. Og ganske arrogant, når jeg tenker etter.

Problemet med løsningen din er at du deltar i mange tråder her inne. Det er ikke så enkelt som å bare holde seg borte fra trådene du selv har startet. 

Anonymkode: 4b265...0b7

Det er ansvarsfraskrivelse hele tiden fra hennes side. Det som startet denne siste runden var jo at hun selv valgte å spore av de svarene hun fikk som ikke stemte med hennes mening, innspill som hun ikke hadde svar på, innspill som holdt seg til trådens tema. Og så oppnår hun det hun vil - hun sporer helt av, tar null ansvar for at hun gjør det, men provoserer slik at hun så kan sutre om at hun blir angrepet. At hun konsekvent driver avsporinger og hersketeknikker og personangrep selv, nei, det tar hun null ansvar for.

Anonymkode: a7ad9...bdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...