Gå til innhold

Spørsmål om hud og sminke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en som ikke bruker noe særlig sminke. Jeg bruker foundation på haken, og litt eyeliner under øyet og på øyebryn. Kunne tenke meg å bruke litt mer på huden, men hva vil dere anbefale? Ikke øyeskygge, mascara etc men på selve huden. Og hva slags produkter for å ta vare på huden? Jeg bruker kun dagkrem. 

Anonymkode: 6f5e5...895

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk en lett dekkende foundation på hele huden. Og litt bronzer eller rouge i en diskret farge om du vil holde det litt naturlig. Og bare et velmenende tips: ikke bruk eyeliner bare under øynene. Det tynger øynene, og får deg til å se sliten og dradd ut. Legg en brun oppe som du softer ut med kost for å få et mykere uttrykk. Og bare litt under øynene fra ytterkant og mot midten. Gjør det samme nede

Anonymkode: c8623...8cc

Skrevet

Det er alfa omega med riktig hudpleie. Daglig dobbeltrens -først med olje, så skummende rens. Peeling to ganger i uken for å få bort død hud og skitt. Da får du en glødende klar hud. Så riklig med fukt. Gjerne et serum først. 

Av foundation kan jeg anbefalle cc kremen til it cosmetics. Den gir en superfin finish og pleier huden samtidig. Ikke kakete.

Skrevet

Takk for svar til begge to 😊

Anonymkode: 6f5e5...895

Skrevet
tante grusom master of law skrev (1 time siden):

Det er alfa omega med riktig hudpleie. Daglig dobbeltrens -først med olje, så skummende rens. Peeling to ganger i uken for å få bort død hud og skitt. Da får du en glødende klar hud. Så riklig med fukt. Gjerne et serum først. 

Av foundation kan jeg anbefalle cc kremen til it cosmetics. Den gir en superfin finish og pleier huden samtidig. Ikke kakete.

Kan du anbefale god oljerens og skummende rens?

Anonymkode: acbcb...4ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...