Gå til innhold

Andre her som har en ekstra lang dag i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aldri hatt problemer med at klokka stilles. 

6 åringen derimot våknet som vanlig kl.6 (05 ny tid) fikk beskjed om det at var natt og måtte legge seg igjen. Sto opp sa kl.07.30(06.30 ny tid)

Anonymkode: 61349...e41

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Kan ikke si at jeg kjenner meg igjen i dette med at dagen er for lang. Er du depressiv? 

Anonymkode: e84e9...970

På ingen måte😊. Det tar bare alltid litt tid å venne seg til den nye tiden. 

Ja! Barnet mitt pleier å våkne før tidligst 8.30 men ofte ikke før 9.30-10. Men idag våknet han 5.30! Dagen har føltes som eviglang! Men syns søndager generelt blir veldig lange dager når så mye er stengt.

Anonymkode: f41af...16a

Gjest NotNaomi

Visste ikke at klokka var stilt tilbake engang, og reagerte bare da det ble litt tidligere mørkt. Dagen har ikke føltes lang i det hele tatt selv om jeg skjønner at jeg sto opp til det som var 05 natt til igår. Men nå er jeg vant til å stå opp grytidlig og dagen har heller gått fort, sikkert fordi det har vært besøk her i hele dag. 

Endret av NotNaomi

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Dere som plages så veldig av dette reiser vel aldri til land med andre tidssoner da?

Anonymkode: 34cee...a80

Jo, men da på ferie. Og da betyr jo ikke klokka noe som helst.

Anonymkode: 8ea24...1f7

Hater å flytte klokka denne veien. Hele mitt voksne liv så har jeg taklet det dårlig. Å flytte den på våren og stå opp en time tidligere merker jeg ikke. Men denne veien.... La meg før 21oo i går kveld (etter klokkeflytt. To runder candy Crysh så klarte jeg ikke holde øynene åpne og borte før jeg rakk sukke for meg..) og våknet av klokka i morges. GJør det ALDRI ellers. Føler meg fyllesyk i dag og kjenner jeg kunne ha sovet MYYYE lenger..... 

Flytter klokka så morgenen blir lysere "My ass". Mørkt som i svarte h...... her,- og det kommer det til å være kort tid etter jeg kommer hjem også. Det verste er jo at egentlig er vintertid det som er "rett tid".... Men når det er sagt så hadde man jo ikke fått  dette "timevirrvarret" om man sluttet med klokkeflyttinga. 

Når det er sagt så vet jeg at jeg sliter med denneklokkeflytting på høsten, men husker aldri hvor ille kroppen faktisk tar det. Blir like overraska hver gang,- og sier,- det er jo ikke BARE på grunn av klokka sikkert. Brygger vel på noe eller.... Mannen kontra tvert og sa,- det sier du alltid. Vet jo at denne uka blir du slitsom å bo med...

Anonymkode: b8989...c3a

Jeg er veldig glad at livet mitt ikke er så minutt-styrt at 60 min fra eller til utgør en stor byrde.

Om jeg våkner 30 min før eller sovner 30 min tidligere er ingen stor krise.

I går sov jeg bittelitt lenger enn jeg pleide fordi natten plutselig ble en time lenger. Gikk en litt lenger tur og la meg omtrent til vanlig tid.

Anonymkode: 7befa...704

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...