Gå til innhold

Hår vokser fort ut etter voksing

Anbefalte innlegg

Er det noen med god greie på eller erfaring med voksing nedentil her?

Har forsøkt meg frem med voksing nedentil siden i vår/sommer. Problemet er at jeg synes hår vokser så fort ut igjen. Det går bare 3-4 dager før det er kommet stubber. Jeg bruker en type varm voks, og resultatet etter voksing er stort sett bra og helt fritt for hår, men synes det er litt tidlig med stubber etter et par dager..

Har jeg bare rask hårvekst, eller er det noe jeg kan gjøre annerledes?

Anonymkode: b0322...245

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Har forsøkt meg frem med voksing nedentil siden i vår/sommer. Problemet er at jeg synes hår vokser så fort ut igjen. Det går bare 3-4 dager før det er kommet stubber. Jeg bruker en type varm voks, og resultatet etter voksing er stort sett bra og helt fritt for hår, men synes det er litt tidlig med stubber etter et par dager..

Hvorfor gidde? 

Anonymkode: 48158...ad7

Det kan være et par grunner til at du får hår så kort tid etter:

1: alle hårsekkene produserer ikke hår samtidig. De hårene som kommer rett etter voksing er ikke de samme som ble vokset

2: du gjør det ikke helt rett, og hårene ender opp med å rives av før rot/kuttes i stedet for å faktisk vokse de. Da vil det naturlig nok komme hår ganske fort igjen

For nummer to kan løsningen være så enkel som å bruke litt potetmel eller talkiumpulver før du vokser slik at hårene og huden er helt tørre. Er det ikke tørt nok festes ikke voksen, og du ender med å rive av håret før rota.

Anonymkode: 50c80...e02

10 hours ago, Anonym bruker said:

ta heller brasilansk vokst hos noen, da er håret borte 6 uker om gangen ,perfekt

Anonymkode: a2d99...cb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...