Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2022 #26 Skrevet 29. oktober 2022 Gift med mann. Hetro. Skulle ønske jeg klarte å tenne på kvinner. Da hadde jeg bytta glatt. Jeg elsker manne min, men jeg merker mer og mer at jeg ikke liker menn. Anonymkode: bf0ba...6b0
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2022 #27 Skrevet 29. oktober 2022 Har aldri i mitt 44 år lange liv tent på noen jente eller fantasert om sex med jenter. Jeg er hetero og ikke engang bittelitt biseksuell. Jeg eeeeelsker derimot menn! Anonymkode: c072d...3fe
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2022 #28 Skrevet 30. oktober 2022 Gift. Har de siste årene sett på meg selv som mer og mer bisexuell. Kunne aldri vært i et forhold med noen av samme kjønn, men kunne gjerne hatt sex sammen med. Er nok en smule poly også, da jeg ikke kan se for meg å kun ha sex sammen med ektefelle for resten av livet.. 😅 Anonymkode: 86b21...717
LME1001 Skrevet 30. oktober 2022 #29 Skrevet 30. oktober 2022 Anonym bruker skrev (14 timer siden): veldig hetero og gift sådann. og tror jeg er dame men hvem vet... men. dersom man må bruke sminke, gå i dameklær og høyhelte sko for å fylle rollen som kvinne ja det vet jeg ikke hva jeg er. for det gjør ikke jeg. jeg har et kvinneyrke og langt hår. men det stopper der... og jeg lurer på hva som skal til for å føle meg som kvinne... for jeg skjønner ikke hvordan man kan føle seg til noe genetisk. kan jeg føle at jeg grønne øyne når jeg har blå, at jeg er 180 når genene stoppet på 170? Nei så nå vet jeg ikke lenger jeg føler meg kastet ut av kvinnerollen, og jeg føler meg ikke som mann så jeg tror jeg skal kalle meg ingenting av og til... og nei dette er ikke fleip eller erting jeg lurer skikkelig på hva jeg hadde gjort med /mot meg selv i dag om jeg vokste opp nå.. for jeg er sikker på at jeg hadde lurt mye... Anonymkode: 7d037...527 Jeg blir smått gal av å tenke på alt det våre små tror de må tenke på og ta stilling til. De skal liksom vite hvem de er og hva de vil i en altfor ung alder. Kan ikke alle bare få lov til å være? Må man passe akkurat inn i kvinne-definisjonen eller manne-definisjonen? Hvorfor må alt være svart/hvitt? Før hadde vi de feminine jentene, guttejentene, de maskuline guttene og de feminine guttene. Og vi forelsket iss og var da enten hetero, bifile eller homofile. Nå er det så mye annet. Hvorfor må vi passe inn i akkurat én definisjon?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2022 #30 Skrevet 30. oktober 2022 LME1001 skrev (4 minutter siden): Jeg blir smått gal av å tenke på alt det våre små tror de må tenke på og ta stilling til. De skal liksom vite hvem de er og hva de vil i en altfor ung alder. Kan ikke alle bare få lov til å være? Må man passe akkurat inn i kvinne-definisjonen eller manne-definisjonen? Hvorfor må alt være svart/hvitt? Før hadde vi de feminine jentene, guttejentene, de maskuline guttene og de feminine guttene. Og vi forelsket iss og var da enten hetero, bifile eller homofile. Nå er det så mye annet. Hvorfor må vi passe inn i akkurat én definisjon? Jeg lurer også på dette med å føle seg som et kjønn. At man forelsker seg på tvers av, eller uavhengig av kjønn kan jeg skjønne, men å gå rundt og føle på at jeg er kvinne? Jeg er absolutt heterofil og tenner kun på menn, men siden jeg ikke har sterke følelser på om jeg kjenner at jeg er det ene eller det andre gjør meg kanskje til en hen? I sin iver etter å sprenge grenser og komme bort fra stereotypene så er jeg redd dagens ungdom lager seg så små og tranger båser når de skal finne ut hvem de er at det vil skape problemer. Hva med å bare være som en er? Anonymkode: 0b0a5...328
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2022 #31 Skrevet 30. oktober 2022 On 10/29/2022 at 12:16 PM, Anonym bruker said: Og hva er sivilstatusen din? Anonymkode: 2f0e1...6c9 bifil og dater Anonymkode: 923a4...a9d
Anonym bruker Skrevet 16. april 2023 #32 Skrevet 16. april 2023 Bifil (forelsker meg i både menn og kvinner). Gift med en mann. Kunne nok lett ha vært gift med en kvinne også, om jeg bare hadde funnet henne på den tiden da jeg så etter kvinnen i mitt liv. Trodde jeg var lesbisk da jeg var ung. Litt late bloomer når det gjaldt menn. Er lykkelig gift, fin fyr, godt ekteskap. Men har en evig lengsel i meg etter en kvinne, et slags livsproblem jeg ikke får gjort noe med. Anonymkode: 915f9...ccb
Anonym bruker Skrevet 16. april 2023 #33 Skrevet 16. april 2023 Jeg er gutt men ønsker å bli jente, ettersom jeg ikke faller for jenter. Fikk utført operasjon og ble til jente. Nå er jeg sammen med en jente. Livet er skjønt. Anonymkode: 8d9e0...a61
Anonym bruker Skrevet 16. april 2023 #34 Skrevet 16. april 2023 Jeg er singel. Har sex med menn, men kan bli forelsket i kvinner. Anonymkode: 9ec4c...b4d
Anonym bruker Skrevet 16. april 2023 #35 Skrevet 16. april 2023 Jeg er en alloseksuell hetro! Anonymkode: 961f5...607
Anonym bruker Skrevet 16. april 2023 #36 Skrevet 16. april 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg er en alloseksuell hetro! Anonymkode: 961f5...607 Gift med mann Anonymkode: 961f5...607
Anonym bruker Skrevet 17. april 2023 #37 Skrevet 17. april 2023 Gift med mann, men putter meg nok ikke inn i noen kategori. Kanskje bifil, kanskje annet. Kan fint forelske meg i kvinner, da helst feminine, men tøffe kvinner. Har hatt forhold med begge kjønn. Anonymkode: b9df3...d22
Anonym bruker Skrevet 17. april 2023 #38 Skrevet 17. april 2023 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Bifil (forelsker meg i både menn og kvinner). Gift med en mann. Kunne nok lett ha vært gift med en kvinne også, om jeg bare hadde funnet henne på den tiden da jeg så etter kvinnen i mitt liv. Trodde jeg var lesbisk da jeg var ung. Litt late bloomer når det gjaldt menn. Er lykkelig gift, fin fyr, godt ekteskap. Men har en evig lengsel i meg etter en kvinne, et slags livsproblem jeg ikke får gjort noe med. Anonymkode: 915f9...ccb Samme her! Bare at jeg var late bloomer andre vei. Likevel var det en mann jeg var forelsket i når jeg var i etableringsfasen. Kommer uansett alltid til å ha et livsproblem 😅 Anonymkode: b9df3...d22
ulenissen Skrevet 17. april 2023 #39 Skrevet 17. april 2023 Gift med en mann. Tror jeg er biseksuell, men tiltrekkes av litt tøffe maskuline kvinner, feks kvinner alla Rubi Rose. Har aldri vært forelsket i en kvinne og tror ikke jeg kunne blitt det, men hvem vet 🤷♀️
Anonym bruker Skrevet 17. april 2023 #40 Skrevet 17. april 2023 Jeg har vært gift i 15 år med en mann (skilt nå) men har følt på tiltrekning mot kvinner. Egentlig tror jeg det er personligheten jeg tiltrekkes av. Kjønnet er ikke så nøye. Om jeg hadde blitt sjekket opp av ei dame og hun hadde rette personlighet hadde jeg nok ikke takket nei. Anonymkode: b749a...541
Anonym bruker Skrevet 17. april 2023 #41 Skrevet 17. april 2023 Tenker at jeg er 99,9 % hetero. Lykkelig gift med en mann. Kan bli seksuelt opphisset av å se bilder av kvinner, men har aldri vært skikkelig forelsket i en dame. Når jeg har eggløsning er jeg 100 % hetero og egentlig litt kåt på alt maskulint 🙈 Anonymkode: 4126b...482
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå