Gå til innhold

Hva slags legning har du - egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva er sivilstatusen din? 

Anonymkode: 2f0e1...6c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forlovet, ultrahetero. 

Anonymkode: e81f4...120

Skrevet

Gift med en mann, har aldri hatt romantisk interesse for annet enn menn. Kan fantasere om kvinner, men aldri hatt behov for å teste. 

Anonymkode: c2e08...9c3

Skrevet

Gift med en mann, og har aldri noensinne vært i tvil om at jeg er heterofil. Ble interessert i gutter som treåring, min første forelskelse var postmannen som nok var 40 år!

Anonymkode: 3b85e...dd8

Skrevet

Jeg er polyamorøs tror jeg 🙈 er gift men har ei jente kjæreste og. Mannen vet om hun men har ikke noe med vårt forhold å gjøre

Anonymkode: 1f078...fde

Skrevet

Hetero, men har vært betatt av jenter , men ikke seksuelt interessert.

Kun vært i forhold med menn, og vært forelsket i menn. 

Men sikkert åpen for at man kan bli forelsket uavhengig av kjønn.

Anonymkode: a9b5f...1f3

Skrevet

Hetro, singel

Anonymkode: 8a16d...f3c

Skrevet

Gift, veldig hetro (mister faktisk lyst hvis jeg ser to kvinner sammen).

Anonymkode: 87286...d08

Skrevet

Er biseksuell. Har to faste venner jeg har sex med, en venninne og en kamerat. Hatt det sånn i mange år. 

Skrevet

Jeg vet ikke. Mistenker at jeg er demiseksuell da jeg aldri har følt tiltrekning til noen jeg ikke alt var glad i. Derfor utelukker jeg ikke at jeg kunne falt for en kvinne selv om de jeg har falt for så langt er menn.

Anonymkode: 6001a...616

Skrevet

Hmmm, for 20 år siden ville jeg sagt 100% hetero, men nå… Pan, sapio, poly, bi-curious litt ettersom? I stedenfor å bastant holde meg i en gruppe kommer det mer an på den jeg møter. Tenner mer på intellekt og personlighet enn kjønn, men er nok primært heteroseksuell ettersom damene jeg liker ofte er androgyne eller maskuline (ikke hatt sex med en dame, men kan bli betattt). Definitivt ikke monogam. Definitivt dame, men med noen av det man tenker på som typisk maskuline personlighetstrekk.

Anonymkode: 39f58...a1c

Skrevet

Lesbisk. I et forhold.

Anonymkode: bf4e3...377

Skrevet

100 % hetero. Singel.

Anonymkode: 7b437...ec2

Skrevet

Jeg har kun vært i forhold med menn, men har vært tiltrukket og betatt av jenter.

Hadde noen prøvd seg tidligere hadde jeg nok sagt ja om jeg var tiltrukket

Jeg tror jeg er emofil

Anonymkode: 1aafc...2ca

Skrevet

Gift med mann. Demiseksuell når det kommer til menn. Har sex med menn sammen med mannen min. Er da mer situasjonen jeg tenner på. 
blir seksuelt tiltrukket av kvinner og har sex alene med kvinner og sammen med mannen. 

Skrevet

Hetro og singel. "Prøvde meg" med ei dame for ett år siden og det var IKKE noe for meg. Pupper og fitte ble helt feil

Anonymkode: 94171...2f5

Skrevet

Singel. Er åpen for alt om jeg blir forelsket i noen og syns det blir feil å sette en merkelapp på meg for jeg aner jo ikke hvem neste ejg blir forelsket er. 
Jeg er nok mest hetrofil. Har vært samboer med en jente, kjærligheten og alt det der var perfekt, men jeg kanikke boi hus med en annen dame tror jeg. Jeg skjønner egentlig ikke hvordan menn holder ut oss damer. Så hva jeg ender opp med i fremtiden kan jo bli spennende å se, for nå frister det ikke å evt være kjæreste med noen samboer vil jeg ikke ha. Nyter singel tilværelsen alt for godt. 

Anonymkode: 014a2...b55

Skrevet

Hadde ikke trodd det var så mye forskjellig her. Det er jo bra at mange er så forskjellige. 

Anonymkode: 2f0e1...6c9

Skrevet

veldig hetero og gift sådann.  og tror jeg er dame men hvem vet...

men.

dersom man må  bruke sminke, gå i dameklær og høyhelte sko for å fylle rollen som kvinne ja det vet jeg ikke hva jeg er. for det gjør ikke jeg. jeg har et kvinneyrke og langt hår.  men det stopper der...

og jeg lurer på hva som skal til for å føle meg som kvinne... for jeg skjønner ikke hvordan man kan føle seg til noe genetisk. kan jeg føle at jeg grønne øyne når jeg har blå, at jeg er 180 når genene stoppet på 170? Nei så nå vet jeg ikke lenger jeg føler meg kastet ut av kvinnerollen, og jeg føler meg ikke som mann så jeg tror jeg skal kalle meg ingenting av og til...

og nei dette er ikke fleip eller erting jeg lurer skikkelig på hva jeg hadde gjort med /mot meg selv i dag om jeg vokste opp nå.. for jeg er sikker på at jeg hadde lurt mye...

Anonymkode: 7d037...527

Skrevet

Heterofil, og bare en viss type menn jeg blir tiltrukket av. De må være kjekke (utfra min smak selvsagt), som å være høyere og sterkere enn meg, helst ha mørkt hår, litt avlangt fjes, eller fine å se på. Men personlighet er enda viktigere. De må være intelligente og reflekterte, men likevel ydmyke, og ha bra humor. Også må de være hardtarbeidende.

Heldigvis har jeg møtt alle disse «kravene» og mer til i mannen min :) Stadig like tiltrukket av han 17 år etter vi ble sammen!

Anonymkode: b2f6d...13e

Gjest NotNaomi
Skrevet

Liker maskuline menn og androgyne damer. Kun det og ingenting annet. Hvilken bås det putter meg i kunne ikke brydd meg mindre 🙂

Skrevet

Jeg er normal.

Anonymkode: c961c...4d9

Skrevet

Hetero, gift med en mann og lykkelig. Kysset en god venninne i ungdommen, men det var ikke for meg

Anonymkode: b5604...0f6

Skrevet

Hetero, og tenner bare på mandige menn. Kan godt like femi menn, men tenner ikke på de seksuelt. 

Har en veldig god kompis som er skeiv, og den type menn, med myke puselanker og som ikke finnes handy er bare vennemateriale for meg ;)

Jeg er gift.

Anonymkode: bd254...c7b

Skrevet

Lesbisk. Alltid forelsket meg i jenter, aldri blitt tiltrukket av menn. Gift.

Anonymkode: 464de...1f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...