Gå til innhold

Dumt å dele ut kjeks på Halloween?

Anbefalte innlegg

Vi har kjøpt Halloween kjeks i posjonspakker på Normal

Tenkte å ha en godteriskål og en kjeksskål, også kan barna ta et par godteri og en kjeks hver. 

Jeg kommer til å si at det er gluten i kjeksen, og hvis de ikke tåler det kan de ta en ekstra godteri

Men er det litt risky likevel? Med tanke på glutenallergi? 

Anonymkode: 9028d...88a

Fortsetter under...

Når en sender ungene på dør til naboen for å tigge godteri, så bør en jo ta høyde for sånt selv. Men, en vet jo aldri hva folk kan finne på å klage over. 

Aner forresten en forretningsidé, ferdig innpakket godteri, både sukkerfri, vegansk, halal og glutenfri 😅

Anonymkode: 1e23c...f81

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Når en sender ungene på dør til naboen for å tigge godteri, så bør en jo ta høyde for sånt selv. Men, en vet jo aldri hva folk kan finne på å klage over. 

Aner forresten en forretningsidé, ferdig innpakket godteri, både sukkerfri, vegansk, halal og glutenfri 😅

Anonymkode: 1e23c...f81

😂😂😂

Ja, det er søren ikke lett. 

HI

Jeg har et barn med cøliaki som har gått mye rundt på Halloween. Løse kjeks som ble sluppet ned i bøtta før han rakk å si noe var et problem, men slik du planlegger det er det helt supert.

Go for it, det er helt uproblematisk for cøliakikere.

Anonymkode: 9b597...db0

Innpakket kjeks er helt innafor og mine hadde syns det var topp. Mitt ene barn har lott allergi, hun syns det er helt topp å få ting som er innpakket som hun ikke kan spise, for da kan hun bytte. Hos oss amlet de fire ungene seg med vennene de hadde gått med og hadde bytteparty etterpå. De gikk ofte litt forskjellige steder så ulikt godteri, dermed var det så gøy å høre ungene skravle, bytte, le og kose seg sammen etterpå. Igrunn den kosligste delen av dagen. Og ungene er super flinke til å være greie med hverandre, huske på hverandres allergier. Men nå skal det vel også sies at ungene mine blir glade når det kommer klementiner og annet oppi der også, så mine er ikke helt gale etter sukker.

Anonymkode: 56933...78d

On 10/29/2022 at 8:49 AM, Anonym bruker said:

Vi har kjøpt Halloween kjeks i posjonspakker på Normal

Tenkte å ha en godteriskål og en kjeksskål, også kan barna ta et par godteri og en kjeks hver. 

Jeg kommer til å si at det er gluten i kjeksen, og hvis de ikke tåler det kan de ta en ekstra godteri

Men er det litt risky likevel? Med tanke på glutenallergi? 

er helt greit det synes jeg, så lenge de får litt godt også, som jeg ser du gjør

Anonymkode: 0d521...ee9

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...