Gå til innhold

Hvem er den diggeste mannen om dagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Jeg må si Charlie Vickers (sauron i rings of power). Skulle gjerne hatt en runde med ham. Selvsagt iført klær fra serien...

Anonymkode: 12100...9ac

Er du 17 år? 

Anonymkode: 0c453...f1d

Annonse

Lille krøll skrev (1 time siden):

Sorry, ikke hi men 17? Sauron er jo 110 år gammel…..

Sauron er da vesentlig mye eldre enn 110 år. Galadriel har jo jaktet på mulige spor etter ham i over 100 år, og da er hun eneste som trodde han kanskje fortsatt var i live.

Anonymkode: 2acaf...180

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Henry Cavill!!! 🤤

Anonymkode: 8222d...053

Det kan jeg si meg enig i 🤩 Herregud for en skapning, han stod foran i køen når de delte ut gener, for å si det sånn. 

Anonymkode: 95642...7d7

Annonse

Gjest NotNaomi

Jeg ser ikke helt at noen kan slå Jon Almaas. Han er mer selvsikker enn intelligent, han er mer merkelig enn "normal" og han har en fremtoning som får folk til å tro det motsatte. Kjekk å se på også, men han er jo rimelig døll i dresser og litt sånn hval når han smiler med munnen åpen. Likevel liksom. Han har den it-faktoren, rett og slett. 

Så er det Johan Golden. Sånn frekk som flatkusa og verdens fineste smil når han smiler.  Fordi han smiler med øynene også, og når han ler så er det alltid på grunn av humor som er på kanten og over den. Han er en ekte ramp, og det er ganske tiltrekkende. Lite skam der i gården, men ganske bra moralsk kompass 👍og han ser bra ut også. 

Så er det Vinnie. Han er dtitsexy men også sånn som du har lyst til å legge i armkroken og puse på 🙂 kjekk da.

Jeg forholdt meg til de norske jeg. Det er for mange å velge blant ellers. 

NotNaomi skrev (3 timer siden):

Jeg ser ikke helt at noen kan slå Jon Almaas. Han er mer selvsikker enn intelligent, han er mer merkelig enn "normal" og han har en fremtoning som får folk til å tro det motsatte. Kjekk å se på også, men han er jo rimelig døll i dresser og litt sånn hval når han smiler med munnen åpen. Likevel liksom. Han har den it-faktoren, rett og slett. 

Så er det Johan Golden. Sånn frekk som flatkusa og verdens fineste smil når han smiler.  Fordi han smiler med øynene også, og når han ler så er det alltid på grunn av humor som er på kanten og over den. Han er en ekte ramp, og det er ganske tiltrekkende. Lite skam der i gården, men ganske bra moralsk kompass 👍og han ser bra ut også. 

Så er det Vinnie. Han er dtitsexy men også sånn som du har lyst til å legge i armkroken og puse på 🙂 kjekk da.

Jeg forholdt meg til de norske jeg. Det er for mange å velge blant ellers. 

Oh lord 😅 gjengen fra nytt på nytt 🤭

Anonymkode: 95642...7d7

On 10/28/2022 at 9:15 PM, Anonym bruker said:

Jeg må si Charlie Vickers (sauron i rings of power). Skulle gjerne hatt en runde med ham. Selvsagt iført klær fra serien...

Anonymkode: 12100...9ac

Få slår Tobias Sandelman for min del, men synes Misha Collins og han som spiller prinsen i young royal er veldig søt,men altfor ung for meg

Anonymkode: 1eeff...b9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...