Gå til innhold

Tine grøt på benken

Anbefalte innlegg

Skal bruke denne grøten i morgon. Tenkte å tine i kjøleskap over natten slik det anbefales, men fant fort ut av det ikke nytter når det er så mange kg,- 4 kg i hver pakke. Hvordan blir den hvis den tiner på benken i natt?🤔

IMG_20221028_203820.jpg

Anonymkode: c28a9...ef9

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435224-tine-gr%C3%B8t-p%C3%A5-benken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tiner aldri noen som helst mat på benken over natta. Jeg ville ikke gjort det.

Anonymkode: ac20d...f19

Egentlig ikke jeg heller. 🤔Mannen påstår at det går fint i og med at den er vakumpakka. Han pleier være ganske nøye på slike ting. 

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Egentlig ikke jeg heller. 🤔Mannen påstår at det går fint i og med at den er vakumpakka. Han pleier være ganske nøye på slike ting. 

Jeg hadde blåst i hva mannen hadde sagt om det. Siden det er så mye, så skal dere tydeligvis servere det til en del mennesker. Jeg hadde aldri tatt sjangsen, ville følgt anbefalingene. Det er tross alt melkemat og ris det er snakk om.

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde blåst i hva mannen hadde sagt om det. Siden det er så mye, så skal dere tydeligvis servere det til en del mennesker. Jeg hadde aldri tatt sjangsen, ville følgt anbefalingene. Det er tross alt melkemat og ris det er snakk om.

Ja, jeg og. Så det beste er å ta den i kjøleskap igjen og ta det i vannbad i morgon dersom det ikke er tint nok? Har ligget på benken i 2-3 timer. Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...