Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2022 #76 Del Skrevet 29. oktober 2022 Det gjorde sønnen min med flere klassekamerater når de hadde aktivitetsdag. Læreren ble ikke videre imponert og hadde sagt hun skulle ta en telefon hjem. Det skjedde ikke. Det var en dustete ting å gjøre selvsagt, men da gjør de ikke det igjen Anonymkode: db6f2...bf6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149862708 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2022 #77 Del Skrevet 29. oktober 2022 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Hvis du sitter i en maktposisjon, som voksne mennesker HELDIGVIS gjør, så kan du i hvert fall påse at andre folk, i dette tilfellet skoleelever, retter seg etter gjeldende regelverk. De har vel ikke akkurat lært at de som sitter i en «maktposisjon» kan gjøre hva de vil. Har du et anstrengt forhold til autoriteter? Anonymkode: ff9b0...0fc Man kan faktisk ikke ta andres eiendom uten å ha regler å henvise til. At voksne folk krangler på det er jo veldig rart. Anonymkode: d9f4d...296 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149862709 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leverpostei Skrevet 29. oktober 2022 #78 Del Skrevet 29. oktober 2022 Dette har jeg opplevd som lærer. Også på vår skole ble maten konfiskert. Mor lagde helvete, og viste til ordensreglementet, der det ikke står noe om å få tilkjørt mat. Maten ble gitt tilbake til guttene, de fikk spise den (kald) i påfølgende pause, og både guttene og hjemmene fikk beskjed om at levering av mat til skolen er «uønsket». I denne saken er jeg ikke så overrasket over at 14-åringer kan få en slik idé, egentlig. Jeg er derimot VELDIG overrasket over at hjemmene ikke forstår at denne praksisen er uønsket i fellesskapet. Det er dessverre et problem i skolen i dag at et mindretall av foreldrene er så opptatte av seg og sitt barns rettigheter at de ikke evner å se fellesskapets beste. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149862713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2022 #79 Del Skrevet 29. oktober 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Nå tror jeg ikke helt på denne historien ettersom lærerne spiste maten, men kommentarene her finner jeg interessante. Noe virker å mene at alt som ikke spesifikt står i skolens regler eller landets lover, er lov. Jeg kjenner til en historie om en gutt som fikk tilsnakk for å skyte alle skolens fotballer over et høyt gjerde i enden av skoleplassen og ned en bratt og utilgjengelig skråning. Moren klagde til skolen for det stod ingen steder om at dette ikke var lov. Og dessuten hadde han bare lekt fotball og vært uheldig.... Noe oppførsel ligger implisitt og er likevel forventet at man følger. Skolen mener altså at det å bestille take-away til skolen med levering ikke er lov. De fleste elever vil jeg tro vet at dette ikke er lov og ville ikke drømt om å gjøre det. Hadde de tenkt at dette var en god idé hadde de fleste hørt med skolen først om de kunne få unntak. Her vi bor har dessuten ikke ungdom så mye lommepenger at de ville prioritert å betalt ekstra for levering. Kanskje dette er ungdom som forholder seg til reglene, men som her ikke har forstått at dette ikke er lov. De trodde de hadde en god idé. Lærerne ville likevel konfiskert maten og tatt en prat med elevene om hvorfor. Kanskje er dette ungdom som tester grenser. De bryter ofte regler og leter etter smutthull. Mest for å provosere. Det kan også være ungdom som er vant til å få det som de vil. De tenker at reglene ikke gjelder dem. Kanskje følger de ikke en gang med på hva som er lov og ikke. Har de lyst til å gjøre noe, så gjør de det. Ofte er dette en holdning som gjennomsyrer familien. De fleste foreldre ville hatt en forståelse for at skolen konfiskerte maten. De ville snakket med ungdommen om hvorfor dette ikke var lov. Kanskje hadde de også tatt en telefon til skolen for å prate litt om situasjonen og hvordan skolen oppfattet den. Jeg tror ikke det er mange foreldre som ville kjørt hard på med kritikk av skolen og bedt spesifikt om hvor dette står i reglementet. Så kommer det at skolen har spist opp maten. Om dette hadde vært tilfelle kan man høre skolens begrunnelse for dette. I de fleste tilfeller der noe konfiskeres er det vanlig å ente kaste det om det er lett bedervelig eller levere det tilbake etter skoletid. Skolen har sikkert en forklaring på hvorfor lærerne gjorde som de gjorde. Regner med hovedårsaken er mulighet til å oppbevare maten eller at de har et prinsipp om at ulovlig mat og drikke kastes og helles ut. Som foreldre kan man selvsagt høre om kompensasjon, men jeg hadde tenkt på disse pengene som tapt. Ikke fordi skolen tok maten fra tenåringer, men fordi tenåringene hadde gjort noe som ikke var lov og at dette var konsekvensene. Anonymkode: 3c0ef...a12 Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skulle være lov. -elevene her kan ha med hvilken mat de vil. -elevenes foreldre, søsken, besteforeldre, tanter ol kan her levere mat til elevene. -her kan elevene handle seg mat på butikken etter på burgersjappa i storefri. -det selges varmmat i kantina. -her er det lov å ha med kake (også kjøpekake). -her er det lov å dele mat med andre. -her er det oppfordret til å gjøre hyggelige ting for hverandre. Jeg forstår ikke hvorfor akkurat å få mat levert ikke skulle være lov. Det er ingen selvfølge. Anonymkode: b2076...0ab Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149862714 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leverpostei Skrevet 29. oktober 2022 #80 Del Skrevet 29. oktober 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skulle være lov. -elevene her kan ha med hvilken mat de vil. -elevenes foreldre, søsken, besteforeldre, tanter ol kan her levere mat til elevene. -her kan elevene handle seg mat på butikken etter på burgersjappa i storefri. -det selges varmmat i kantina. -her er det lov å ha med kake (også kjøpekake). -her er det lov å dele mat med andre. -her er det oppfordret til å gjøre hyggelige ting for hverandre. Jeg forstår ikke hvorfor akkurat å få mat levert ikke skulle være lov. Det er ingen selvfølge. Anonymkode: b2076...0ab Dette tror jeg er veldig uvanlige regler på en ungdomsskole. De aller fleste ungdomsskoler har eksplisitt forbud mot å forlate skolens område i skoletiden. I deres tilfelle er jeg enig i at det ikke er så stor forskjell på å handle burger og på å få levert burger. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149862715 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2022 #81 Del Skrevet 29. oktober 2022 Leverpostei skrev (16 minutter siden): Dette har jeg opplevd som lærer. Også på vår skole ble maten konfiskert. Mor lagde helvete, og viste til ordensreglementet, der det ikke står noe om å få tilkjørt mat. Maten ble gitt tilbake til guttene, de fikk spise den (kald) i påfølgende pause, og både guttene og hjemmene fikk beskjed om at levering av mat til skolen er «uønsket». I denne saken er jeg ikke så overrasket over at 14-åringer kan få en slik idé, egentlig. Jeg er derimot VELDIG overrasket over at hjemmene ikke forstår at denne praksisen er uønsket i fellesskapet. Det er dessverre et problem i skolen i dag at et mindretall av foreldrene er så opptatte av seg og sitt barns rettigheter at de ikke evner å se fellesskapets beste. Men at ungene kjøper boller, brus og snop i kantina er til fellesskapets beste... Anonymkode: 0e1b5...ab8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149862718 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2022 #82 Del Skrevet 29. oktober 2022 Leverpostei skrev (15 minutter siden): Dette tror jeg er veldig uvanlige regler på en ungdomsskole. De aller fleste ungdomsskoler har eksplisitt forbud mot å forlate skolens område i skoletiden. I deres tilfelle er jeg enig i at det ikke er så stor forskjell på å handle burger og på å få levert burger. Men guttene forlot ikke skolens område da de fikk maten levert. Anonymkode: 0e1b5...ab8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149862719 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2022 #83 Del Skrevet 29. oktober 2022 Leverpostei skrev (13 minutter siden): Dette tror jeg er veldig uvanlige regler på en ungdomsskole. De aller fleste ungdomsskoler har eksplisitt forbud mot å forlate skolens område i skoletiden. I deres tilfelle er jeg enig i at det ikke er så stor forskjell på å handle burger og på å få levert burger. Det kan godt hende det er vanlig i andre kommuner, men det er ingen ingen selvfølge at det er sånn. Derfor er det ikke å forventa at folk regner med at det er forbudt uten at noen har sakt noe om det. Anonymkode: b2076...0ab Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149862720 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østerdølen Skrevet 29. oktober 2022 #84 Del Skrevet 29. oktober 2022 Leverpostei skrev (53 minutter siden): Dette har jeg opplevd som lærer. Også på vår skole ble maten konfiskert. Mor lagde helvete, og viste til ordensreglementet, der det ikke står noe om å få tilkjørt mat. Maten ble gitt tilbake til guttene, de fikk spise den (kald) i påfølgende pause, og både guttene og hjemmene fikk beskjed om at levering av mat til skolen er «uønsket». I denne saken er jeg ikke så overrasket over at 14-åringer kan få en slik idé, egentlig. Jeg er derimot VELDIG overrasket over at hjemmene ikke forstår at denne praksisen er uønsket i fellesskapet. Det er dessverre et problem i skolen i dag at et mindretall av foreldrene er så opptatte av seg og sitt barns rettigheter at de ikke evner å se fellesskapets beste. Men at ting er "uønsket" bestemmer ikke hva som er lov, eller ikke. Skolen må forholde seg til regler og lover selv. Da måtte læreren ha sagt at dette er i utgangspunktet ikke greit, men dere får beholde maten for denne gangen, mot at dette ikke skjer flere ganger. Og maten kan ikke kastes, det er ikke skolens eiendom. Så om det da er kastet (eller spist opp) må selvfølgelig skolen betale for det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149862734 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2022 #85 Del Skrevet 29. oktober 2022 Østerdølen skrev (16 minutter siden): Men at ting er "uønsket" bestemmer ikke hva som er lov, eller ikke. Skolen må forholde seg til regler og lover selv. Da måtte læreren ha sagt at dette er i utgangspunktet ikke greit, men dere får beholde maten for denne gangen, mot at dette ikke skjer flere ganger. Og maten kan ikke kastes, det er ikke skolens eiendom. Så om det da er kastet (eller spist opp) må selvfølgelig skolen betale for det. Nettopp. Det er kun tolletaten og politiet som kan destruere konfiskert eiendom. Anonymkode: 0e1b5...ab8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149862737 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2022 #86 Del Skrevet 29. oktober 2022 HI her. Mye kritikk. Er ikke helikoptermamma (hva er det egentlig?), selv om jeg stiller spørsmål ved lovligheten av dette. Har heller ikke sagt at jeg synes at dette var helt greit av sønnen min. Vi har hatt en prat om fellesskapet og om å skille på skole og fritid. Samtidig har jeg berømmet dem for å overraske vennen sin på bursdagen hans. Det var jo hyggelig tenkt. Anonymkode: a96cc...d56 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149862794 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2022 #87 Del Skrevet 30. oktober 2022 On 10/28/2022 at 5:14 PM, Anonym bruker said: Gutten og venner bestilte foodora til seg og venn som hadde bursdag i det lange friminuttet. De ville overraske vennen. Lærer tok maten fordi det visst ikke er lov å bestille mat til skolen. Guttene gikk sultne resten av dagen. Er det lov? Det var mat til over 500 kroner. Anonymkode: a96cc...d56 Ja , de må følge reglene som alle andre Anonymkode: 4e2c4...d5b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149863326 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2022 #88 Del Skrevet 30. oktober 2022 Anonym bruker skrev (På 29.10.2022 den 14.03): HI her. Mye kritikk. Er ikke helikoptermamma (hva er det egentlig?), selv om jeg stiller spørsmål ved lovligheten av dette. Har heller ikke sagt at jeg synes at dette var helt greit av sønnen min. Vi har hatt en prat om fellesskapet og om å skille på skole og fritid. Samtidig har jeg berømmet dem for å overraske vennen sin på bursdagen hans. Det var jo hyggelig tenkt. Anonymkode: a96cc...d56 Nettopp det jeg tenker, å sparke alle ballene over ett gjerde er gjort på på pur faen, dette var ment som en hyggelig gest. Da skal en ikke møtes som en som har gjort noe galt. Kommunikasjon er helt sikkert løsningen her. Og ordensregler kan alltids forbedres. Det skal faktisk være forståelig, ikke lagt opp til at en implisitt forstår, når intensjonen var god, tross alt. Anonymkode: bbbb2...b82 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149863350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2022 #89 Del Skrevet 30. oktober 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ja , de må følge reglene som alle andre Anonymkode: 4e2c4...d5b Da må disse reglene være lett tilgjengelige og formidler til elever og foreldre. Reglene fritar heller ikke fra straffansvaret for naskeri i slike tilfeller. Den konfiskerte maten skulle bli levert tilbake ved slutten av dagen. Anonymkode: 0e1b5...ab8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149863387 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2022 #90 Del Skrevet 30. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nettopp det jeg tenker, å sparke alle ballene over ett gjerde er gjort på på pur faen, dette var ment som en hyggelig gest. Da skal en ikke møtes som en som har gjort noe galt. Kommunikasjon er helt sikkert løsningen her. Og ordensregler kan alltids forbedres. Det skal faktisk være forståelig, ikke lagt opp til at en implisitt forstår, når intensjonen var god, tross alt. Anonymkode: bbbb2...b82 Ordensreglene skal være KJENT for både foreldre og elever. Man kan ikke utøve makt og frata andre mennesker deres private eiendeler ved å vise til en regel som er skrevet på en lapp som ligger i en skuff et sted. Anonymkode: 0e1b5...ab8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149863388 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leverpostei Skrevet 30. oktober 2022 #91 Del Skrevet 30. oktober 2022 Østerdølen skrev (På 29.10.2022 den 11.19): Men at ting er "uønsket" bestemmer ikke hva som er lov, eller ikke. Skolen må forholde seg til regler og lover selv. Da måtte læreren ha sagt at dette er i utgangspunktet ikke greit, men dere får beholde maten for denne gangen, mot at dette ikke skjer flere ganger. Og maten kan ikke kastes, det er ikke skolens eiendom. Så om det da er kastet (eller spist opp) må selvfølgelig skolen betale for det. Selvsagt, «uønsket» betyr «uønsket», ikke «ulovlig». Det er ingen som kan nekte noen å bestille mat til skolen vår, men det gjør skole-hjem-samarbeidet vanskeligere enn nødvendig når mor ikke evner å se saken fra skolen side. At maten ble spist av lærerne er uhørt, og det skjedde altså ikke hos oss. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149863389 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2022 #92 Del Skrevet 30. oktober 2022 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Ordensreglene skal være KJENT for både foreldre og elever. Man kan ikke utøve makt og frata andre mennesker deres private eiendeler ved å vise til en regel som er skrevet på en lapp som ligger i en skuff et sted. Anonymkode: 0e1b5...ab8 Jeg er helt enig i det, har argumentert for det hele veien. Anonymkode: bbbb2...b82 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149863409 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2022 #93 Del Skrevet 30. oktober 2022 Hjelp, så mange dumme og lettlurte folk det er her inne 🤣 Anonymkode: 901a5...bf7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149863411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2022 #94 Del Skrevet 30. oktober 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ordensreglene skal være KJENT for både foreldre og elever. Man kan ikke utøve makt og frata andre mennesker deres private eiendeler ved å vise til en regel som er skrevet på en lapp som ligger i en skuff et sted. Anonymkode: 0e1b5...ab8 Ordensreglene ligger som regel på skolens eller kommunens hjemmeside. Man har er ansvar selv for å holde seg oppdatert også, man kan ikke forvente å bare bli kronisk fora med informasjon. Anonymkode: ff9b0...0fc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149863454 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2022 #95 Del Skrevet 30. oktober 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Ordensreglene ligger som regel på skolens eller kommunens hjemmeside. Man har er ansvar selv for å holde seg oppdatert også, man kan ikke forvente å bare bli kronisk fora med informasjon. Anonymkode: ff9b0...0fc Nei, ikke kronisk. Men at foreldrene informeres på første foreldremøte etter at barna begynner på ungdomsskolen, og at skolen kanskje sender melding på SchoolLink/et annet system de bruker når reglene er oppdatert. Det gjør vår skole. Å lete rundt på hjemmesiden i tilfellet reglene er endret, er ikke foreldrenes jobb. Hvor ofte skal de sjekke? En gang i uka? En gang i måneden? Hos oss ble vi opplyst om reglementet ved oppstart av ungdomsskolen. Så fikk vi melding på SchoolLink når det ble tilføyd to nye punkter i reglementet. Jeg trodde virkelig at såpass med informasjon var normalen. Anonymkode: 0e1b5...ab8 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149863457 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2022 #96 Del Skrevet 30. oktober 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Nei, ikke kronisk. Men at foreldrene informeres på første foreldremøte etter at barna begynner på ungdomsskolen, og at skolen kanskje sender melding på SchoolLink/et annet system de bruker når reglene er oppdatert. Det gjør vår skole. Å lete rundt på hjemmesiden i tilfellet reglene er endret, er ikke foreldrenes jobb. Hvor ofte skal de sjekke? En gang i uka? En gang i måneden? Hos oss ble vi opplyst om reglementet ved oppstart av ungdomsskolen. Så fikk vi melding på SchoolLink når det ble tilføyd to nye punkter i reglementet. Jeg trodde virkelig at såpass med informasjon var normalen. Anonymkode: 0e1b5...ab8 Hvordan vet du at foreldrene på den aktuelle skolen ikke et blitt informert om ordensreglene? At noen ikke har fått det med seg betyr ikke at det ikke har skjedd. Anonymkode: ff9b0...0fc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149863459 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2022 #97 Del Skrevet 30. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hjelp, så mange dumme og lettlurte folk det er her inne 🤣 Anonymkode: 901a5...bf7 Lettlurt? Lyst å forklare litt nærmere - om du er ferdig med å le? Anonymkode: d9f4d...296 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149863460 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2022 #98 Del Skrevet 30. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Lettlurt? Lyst å forklare litt nærmere - om du er ferdig med å le? Anonymkode: d9f4d...296 Som går på den ene idiotiske historien etter den andre. Anonymkode: 901a5...bf7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149863466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2022 #99 Del Skrevet 30. oktober 2022 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Som går på den ene idiotiske historien etter den andre. Anonymkode: 901a5...bf7 Men du er klok og skjønner…hva? Anonymkode: d9f4d...296 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149863484 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2022 #100 Del Skrevet 30. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men du er klok og skjønner…hva? Anonymkode: d9f4d...296 Vil tro hun mener at tråden rett og slett er tull og Hi altså et troll. Jeg synes også det er spesielt at Hi plutselig fikk vite en fredagskveld at maten var blitt spist opp av lærerne. Anonymkode: eb8c1...377 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435221-l%C3%A6rer-tok-maten-til-elever-er-det-ok/page/4/#findComment-149863508 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå