Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #1 Skrevet 28. oktober 2022 Kjedelig spørsmål, men nå er jeg helt blank her. Har hatt hodepine i hele dag og er helt blank. Hva skal du / dere har til middag i dag? Trenger virkelig noen tips her. Det trenger ikke å være så avansert, men kan gjerne ha litt smak. Anonymkode: 7e95c...06c
Gjest NotNaomi Skrevet 28. oktober 2022 #2 Skrevet 28. oktober 2022 Et veldig harry forslag, men harry er tommel opp i mange tilfeller : Stek kjøttdeig og bland i løk og stekt champignon ( Jeg dropper løk ) mais og hva du ellers liker. Strø Holiday dipp ( harryfaktor 10! ) over kjøttdeigen og jevn ut med fløte eller som jeg brukte, rømme. Server med rå ulike grønnsaker i tacolefse eller skjell eller chips. Eller med vanlig potetgull med salt som jeg foretrekker med ris ved siden av. Pasta går også. Veldig godt. Og veldig usunt. Men det er fredag og du blir mett! 🙂
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #3 Skrevet 28. oktober 2022 NotNaomi skrev (5 minutter siden): Et veldig harry forslag, men harry er tommel opp i mange tilfeller : Stek kjøttdeig og bland i løk og stekt champignon ( Jeg dropper løk ) mais og hva du ellers liker. Strø Holiday dipp ( harryfaktor 10! ) over kjøttdeigen og jevn ut med fløte eller som jeg brukte, rømme. Server med rå ulike grønnsaker i tacolefse eller skjell eller chips. Eller med vanlig potetgull med salt som jeg foretrekker med ris ved siden av. Pasta går også. Veldig godt. Og veldig usunt. Men det er fredag og du blir mett! 🙂 Utmerket forslag det! Og vi tåler usunn mat av og til, spesielt på fredager! Bare at jeg lagde noe nesten likt i går - en slags hjemmelaget mexicansk gryte. Holiday dipp har jeg faktisk ikke prøvd oppi! Skal det det med meg i minnet! Anonymkode: 7e95c...06c
frk Nilsen Skrevet 28. oktober 2022 #5 Skrevet 28. oktober 2022 *Miss Marple* skrev (2 minutter siden): Fredag er pizza 🍕 Alltid ❤️🍕❤️
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #6 Skrevet 28. oktober 2022 Fredag er taco her🌮 Anonymkode: bbbf4...dfe
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #7 Skrevet 28. oktober 2022 NotNaomi skrev (55 minutter siden): Et veldig harry forslag, men harry er tommel opp i mange tilfeller : Stek kjøttdeig og bland i løk og stekt champignon ( Jeg dropper løk ) mais og hva du ellers liker. Strø Holiday dipp ( harryfaktor 10! ) over kjøttdeigen og jevn ut med fløte eller som jeg brukte, rømme. Server med rå ulike grønnsaker i tacolefse eller skjell eller chips. Eller med vanlig potetgull med salt som jeg foretrekker med ris ved siden av. Pasta går også. Veldig godt. Og veldig usunt. Men det er fredag og du blir mett! 🙂 Hva er egentlig harry med det, holiday er jo bare et krydder. Synes det høres godt ut jeg. Anonymkode: d5b56...874
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #8 Skrevet 28. oktober 2022 Takeaway her, det var tilbud på Hamburgermeny på The Shack. Anonymkode: a32f6...936
Gjest NotNaomi Skrevet 28. oktober 2022 #9 Skrevet 28. oktober 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hva er egentlig harry med det, holiday er jo bare et krydder. Synes det høres godt ut jeg. Anonymkode: d5b56...874 Ja, det er godt 🙂 harry er enkelt og lite krevende. Akkurat som kjøttdeig og kylling. Det krever ingenting av oss fordi det er enkelt og godt. Og veldig folkelig som pizza grandioza...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #10 Skrevet 28. oktober 2022 NotNaomi skrev (28 minutter siden): Ja, det er godt 🙂 harry er enkelt og lite krevende. Akkurat som kjøttdeig og kylling. Det krever ingenting av oss fordi det er enkelt og godt. Og veldig folkelig som pizza grandioza... Harry er ikke det samen som enkelt og lite krevende. Du kan ikke lage deg egne tolkninger av alt. Anonymkode: 24378...f5d
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #11 Skrevet 28. oktober 2022 Søtpotetpizza her☺️ Anonymkode: ce419...8e7
Gjest NotNaomi Skrevet 28. oktober 2022 #12 Skrevet 28. oktober 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Harry er ikke det samen som enkelt og lite krevende. Du kan ikke lage deg egne tolkninger av alt. Anonymkode: 24378...f5d Jo det er faktisk det motsatte av sofistikert 🙂
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #13 Skrevet 28. oktober 2022 NotNaomi skrev (3 minutter siden): Jo det er faktisk det motsatte av sofistikert 🙂 Nei, harry betyr ikke enkelt og lite krevende. Anonymkode: d5b56...874
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #14 Skrevet 28. oktober 2022 Kylling med fajita krydder, salat osv, pitabrød Anonymkode: f3946...df9
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2022 #15 Skrevet 28. oktober 2022 Takk for gode tips! Jeg endte med noe så enkelt som ostesmørbrød laget av rester fra kjøleskapet for da slapp vi å handle. Og om jeg skal si det selv, så ble det skikkelig gode! Anonymkode: 7e95c...06c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå