Gå til innhold

Hva ligger på bordet ditt nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spisebord:

En løper

2 lysestaker

2 små keramikkfat laget av barna

Sofabord:

En løper

En grønn plante

2 telysholdere i keramikk

Fjernkontroll

Kjøkkenbord:

En løper

Et fat med krydder, tannstikker og telys 

vannkaraffel

serviettholder

Heldigvis er både mannen min, barna og jeg like flinke til å legge tilbake ting der de hører hjemme. Og det gjør vi uten å tenke på det, eller at det er stress. Det faller oss helt naturlig. Jeg takler rot og uorden, men ser at vi har lite av det, og da er det lett å holde huset greit uten at en føler en drukner i arbeid. 

Som vi sier på Jæren: «Dæ æ på jabnå dæ dræge». (Det er i det jevne arbeidet det går best) Noe slikt, hehe. 

Anonymkode: eaf63...8f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To fjernkontroller, kulepenn, taperull, et par krus, noen twistpapir 

Anonymkode: dcc2b...19a

Skrevet

Stuebord: Tre lysestaker

kjøkkenbord: Lysestake, pc, iPad, mobiltelefon, tekopp, blyant og skriveblokk. Hjemmekontor!

Anonymkode: 279c4...7c4

Skrevet

Stuebord: En blomsterbukett og en lyslykt.

Spisebord: En blomsterbukett, tre lyslykter og et målebånd. 

Hvordan orker dere å ha det så rotete?

Anonymkode: 55057...c42

Skrevet
Mrs Remington skrev (12 timer siden):

Det høres kaos ut hos deg.

Neida, ikke noe kaos.

Alt ligger pent på siden av bordet og pga av at jeg har problemer med å gå nå om dagen (derav 4 pille bokser) så må jeg ha det jeg tenker jeg trenger i umiddelbar nærhet. 

Når alt er normalt så har jeg lysholdere, en blomst og kanskje et glass med drikke. 

Anonymkode: a6cf9...27c

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Neida, ikke noe kaos.

Alt ligger pent på siden av bordet og pga av at jeg har problemer med å gå nå om dagen (derav 4 pille bokser) så må jeg ha det jeg tenker jeg trenger i umiddelbar nærhet. 

Når alt er normalt så har jeg lysholdere, en blomst og kanskje et glass med drikke. 

Det er supert at du ikke føler det som kaos! 

Dersom det var mitt liv, ville jeg ha definert det som kaos - så all kred til deg! Du er god 🥰

Skrevet

En (kjempestygg) figur som en av ungene har laget, en tom pose seigmenn, to servietter, fjernkontrollen, medisiner som jeg skal ta etterpå, to glass vann og en bolle med isbiter. Og et par solbriller - hvordan de nå enn har havnet der. 

Anonymkode: 8abcc...b31

Skrevet
Mrs Remington skrev (21 timer siden):

Dersom det var mitt liv, ville jeg ha definert det som kaos - så all kred til deg! Du er god 🥰

🥰

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 28.10.2022 den 9.32):

Hvorfor lar du ting ligge å flyte, hvorfor rydder du ikke ting tilbake på plass etter bruk? Å la ting ligge slik skaper rot og kaos.

Anonymkode: 34568...dd5

Hvem har sagt at jeg ikke holdt på å rydde?

Anonymkode: bacca...eb6

Skrevet

En kattunge og en skål snop.

Anonymkode: 1f8fb...4c3

Gjest NotNaomi
Skrevet

Et duftlys. Headset og appelsinskall pluss et krus med kaffe ved siden av stasjonær pc og to mobiltelefoner. Et forelesninghefte og to penner. Alt i sirlig orden på skrivebordet, unntatt skallet ( Men det har ligget der i kun noen minutter og blir kastet ganske snart etter kommentaren her ) 

Hater rot inderlig og har alltid bord og benker ryddig. 

Gjest NotNaomi
Skrevet (endret)
Mrs Remington skrev (21 timer siden):

Vi er sikkert kjedelige personer 😊 neh, men seriøst. Mennesker som tillater kaos er ofte både mer kreative og mer intelligente enn andre.. just saying.

Men det er jo unntak mrs. Hederlige unntak iblant 🙂

Endret av NotNaomi
Skrevet

Lysestaker, brus, godteri, en bok, sigaretter, noen glass, fjernkontroller og en tom asjett

Anonymkode: 914fc...8f6

Skrevet
NotNaomi skrev (På 29.10.2022 den 21.23):

Vi er sikkert kjedelige personer 😊 neh, men seriøst. Mennesker som tillater kaos er ofte både mer kreative og mer intelligente enn andre.. just saying.

Men det er jo unntak mrs. Hederlige unntak iblant 🙂

Vel, de som har rot rundt seg - har som regel rot i huet også. Jeg forsøker å holde det ryddig rundt meg - for å unngå rot i huet 😊.

Skrevet
Mrs Remington skrev (1 time siden):

Vel, de som har rot rundt seg - har som regel rot i huet også. Jeg forsøker å holde det ryddig rundt meg - for å unngå rot i huet 😊.

Og noen har kognitiv kapasitet til å holde orden på tankene uten å ha tellekanter i skapet og alt på sin plass. Jeg er strukturert og rotete, tenk det. 

Anonymkode: 8c473...f3c

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Og noen har kognitiv kapasitet til å holde orden på tankene uten å ha tellekanter i skapet og alt på sin plass. Jeg er strukturert og rotete, tenk det. 

Joda, jeg har heller ikke tellekanter i skapet men man kan vel ha det ryddig uten det?

Skrevet
Mrs Remington skrev (Akkurat nå):

Joda, jeg har heller ikke tellekanter i skapet men man kan vel ha det ryddig uten det?

Du er en som bare har det ryddig på overflaten? Skjuler kaoset for andre. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du er en som bare har det ryddig på overflaten? Skjuler kaoset for andre. 

Man skjuler kaoset om man ikke har tellekanter? Det var vel å ta litt godt i?

Skrevet
Mrs Remington skrev (2 minutter siden):

Man skjuler kaoset om man ikke har tellekanter? Det var vel å ta litt godt i?

Ja. Du må ha det ryddig for å ha orden i hodet. Men du gjemmer rotet både i skapet og i hodet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Du må ha det ryddig for å ha orden i hodet. Men du gjemmer rotet både i skapet og i hodet. 

Åja, slik ja. Det jeg mente var at jeg må ha ryddig skrivepult mens jeg jobber, for å kunne konsentrere meg.

Det kan muligens være rot og oppvask i kantinen - det plager meg ikke, for jeg jobber ikke i kantinen!

Skrevet

Takk! Det ga meg motivasjon til å rydde bordet her 🙈

Anonymkode: 48771...e39

Skrevet

Katter har ingenting på et bord å gjøre. 

Anonymkode: b2912...ed1

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Katter har ingenting på et bord å gjøre. 

Anonymkode: b2912...ed1

Det er ikke katten enig i.

Anonymkode: 1f8fb...4c3

Skrevet

Nøkkelring

penn

vannglass

febermåler

ipad

3 ark

saks

lysfat 

Anonymkode: 76403...36e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...