Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #51 Del Skrevet 27. oktober 2022 NotNaomi skrev (34 minutter siden): Du får det til å høres ut som om det er et bevisst og gjennomtenkt valg de tar. Man "driver" ikke med omsorgssvikt, da det heller er en konsekvens av et menneske sine utfordringer og problemer. Når det gjelder rus, så er det ofte selvmedisinering i stor grad, hvilket sier at de har psykiske utfordringer, kanskje ubearbeidede traumer o.l. Jeg hadde absolutt forventet at en date som hadde en eks som slet med dette ville vist innsikt i tilstanden. Om ikke for seg selv, men for barna han må forklare til. De fortjener å elske foreldrene sine, og en far som ikke skjønte det, eller tvert i mot ignorerte det, ville vært no go. Nå er jeg heller ikke alene om å respektere folk selv om de har problemer altså. Det er ikke noe som kun er forbeholdt de som jobber med mennesker å vise. Vi alle har lov til å se nyansert og med mer kunnskap på ting. Og selv om jeg ikke forventer at en mann skal opptre som hverken psykolog eller sosionom på jobb, så forventer jeg en viss forståelse for mennesker uansett hva de sliter med. For barnet så spiller det ingen rolle om det er et bevisst og gjennomtenkt valg eller ikke. Du forsvarer og bortforklarer faktisk omsorgssvikt. At du tenker at det er faren som ikke har gjort noe galt er den problematiske parten ryster meg faktisk. Anonymkode: ef9b5...058 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149861935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #52 Del Skrevet 27. oktober 2022 Her har det heller aldri noe hemmelighet at min eks er en drittsekk og dårlig pappa. Gidder ikke å lyge til en kjæreste om at barnefaren er en fantastisk pappa når det ikke er sant. Anonymkode: 60ce8...0f5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149861938 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #53 Del Skrevet 27. oktober 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Eller at eksen faktisk er et hespetre. Eksen til mannen har mistet omsorgen for barna sine, men han må omtale henne som et fantastisk menneske? Anonymkode: 61b7f...609 Hva sier det om han da? Som var sammen med en som mistet omsorgen for barna sine? Anonymkode: 45942...b66 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149861939 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #54 Del Skrevet 27. oktober 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hva sier det om han da? Som var sammen med en som mistet omsorgen for barna sine? Anonymkode: 45942...b66 Hun mistet omsorgen for barna fem år etter skilsmissen. Jeg vet ikke hva det sier om ham. Da de var sammen, drakk hun ikke. Anonymkode: 61b7f...609 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149861942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #55 Del Skrevet 27. oktober 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hun mistet omsorgen for barna fem år etter skilsmissen. Jeg vet ikke hva det sier om ham. Da de var sammen, drakk hun ikke. Anonymkode: 61b7f...609 Ok, men da var hun vel et flott menneske da de var sammen? Anonymkode: 45942...b66 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149861946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 27. oktober 2022 #56 Del Skrevet 27. oktober 2022 (endret) Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Her har det heller aldri noe hemmelighet at min eks er en drittsekk og dårlig pappa. Gidder ikke å lyge til en kjæreste om at barnefaren er en fantastisk pappa når det ikke er sant. Anonymkode: 60ce8...0f5 Nei, men hvilket lys stiller det deg i under en date? Jeg ville jo tenkt på hvorfor du valgte å få barn med en drittsekk, ikke sant? Nå er det mange som faller for og også innleder forhold til personer de burde holdt seg langt unna. Hvis vi ser bort fra de som blir utsatt for narsissister og ikke minst psykopater, så hva er grunnen til at man velger å få barn i et dysfunksjonelt forhold? Vil den daten ( deg i dette tilfellet ) ha selvinnsikt nok, erkjenne og si noe om problemet? For det har selvfølgelig mye å si. Endret 27. oktober 2022 av NotNaomi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149861949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 27. oktober 2022 #57 Del Skrevet 27. oktober 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): For barnet så spiller det ingen rolle om det er et bevisst og gjennomtenkt valg eller ikke. Du forsvarer og bortforklarer faktisk omsorgssvikt. At du tenker at det er faren som ikke har gjort noe galt er den problematiske parten ryster meg faktisk. Anonymkode: ef9b5...058 Nei, jeg hverken forsvarer eller bortforklarer omsorgssvikt på noen måte. Jeg forklarer at menneskene bak det ikke er dårligere mennesker enn andre. At det de sliter med resulterer i liten evne til å være omsorgspersoner, betyr at det er en tragisk konsekvens for alle, og spesielt barna. Det er en veldig stor forskjell på å forstå mennesker kontra å forsvare handlingene de kan gjøre. Og når det gjelder under dating, så forventer jeg at en mann også skjønner det, og hvis han ikke gjør det, så må han heller si det fremfor å fordømme. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149861958 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #58 Del Skrevet 27. oktober 2022 NotNaomi skrev (20 minutter siden): Nei, men hvilket lys stiller det deg i under en date? Jeg ville jo tenkt på hvorfor du valgte å få barn med en drittsekk, ikke sant? Nå er det mange som faller for og også innleder forhold til personer de burde holdt seg langt unna. Hvis vi ser bort fra de som blir utsatt for narsissister og ikke minst psykopater, så hva er grunnen til at man velger å få barn i et dysfunksjonelt forhold? Vil den daten ( deg i dette tilfellet ) ha selvinnsikt nok, erkjenne og si noe om problemet? For det har selvfølgelig mye å si. Det å «velge å få barn med en drittsekk» er ikke like svart/hvitt som du fremstiller det, altså - for ikke å snakke om det å få barn i dysfunksjonelle forhold. Det tror jeg er vanligere enn folk liker å innrømme. Vi er ikke alle like forutseende og klarsynte når vi velger partner, og ikke alle barn er planlagte heller. Hva med å ikke fordømme de som har behov for å fortelle at de opplever eksen som en drittsekk, men heller akseptere at folk har både det ene og det andre i bagasjen - inkludert kjipe ekser? Anonymkode: fff07...f3f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149861964 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #59 Del Skrevet 27. oktober 2022 NotNaomi skrev (26 minutter siden): Nei, men hvilket lys stiller det deg i under en date? Jeg ville jo tenkt på hvorfor du valgte å få barn med en drittsekk, ikke sant? Nå er det mange som faller for og også innleder forhold til personer de burde holdt seg langt unna. Hvis vi ser bort fra de som blir utsatt for narsissister og ikke minst psykopater, så hva er grunnen til at man velger å få barn i et dysfunksjonelt forhold? Vil den daten ( deg i dette tilfellet ) ha selvinnsikt nok, erkjenne og si noe om problemet? For det har selvfølgelig mye å si. Har du så liten kapasitet at du ikke greier fatte at folk kan endre seg? At de var en bra partner i starten av forholdet, men over tid, eller etter de fikk barn kanskje, så blir denne personen en drittsekk. Da går man. Det betyr jo ikke at man valgte hverken å bli sammen med eller få barn ned en drittsekk da. Håper for guds skyld du ikke hat mye med folk å gjøre, du er jo helt lost. Anonymkode: 7f0cc...e1f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149861969 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #60 Del Skrevet 27. oktober 2022 NotNaomi skrev (17 minutter siden): Nei, jeg hverken forsvarer eller bortforklarer omsorgssvikt på noen måte. Jeg forklarer at menneskene bak det ikke er dårligere mennesker enn andre. At det de sliter med resulterer i liten evne til å være omsorgspersoner, betyr at det er en tragisk konsekvens for alle, og spesielt barna. Det er en veldig stor forskjell på å forstå mennesker kontra å forsvare handlingene de kan gjøre. Og når det gjelder under dating, så forventer jeg at en mann også skjønner det, og hvis han ikke gjør det, så må han heller si det fremfor å fordømme. Hvordan kan du si bastant at ingen som mister omsorgsretten er dårlige mennesker? Anonymkode: ef9b5...058 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149861970 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 27. oktober 2022 #61 Del Skrevet 27. oktober 2022 (endret) Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Det å «velge å få barn med en drittsekk» er ikke like svart/hvitt som du fremstiller det, altså - for ikke å snakke om det å få barn i dysfunksjonelle forhold. Det tror jeg er vanligere enn folk liker å innrømme. Vi er ikke alle like forutseende og klarsynte når vi velger partner, og ikke alle barn er planlagte heller. Hva med å ikke fordømme de som har behov for å fortelle at de opplever eksen som en drittsekk, men heller akseptere at folk har både det ene og det andre i bagasjen - inkludert kjipe ekser? Anonymkode: fff07...f3f Jeg fordømmer ikke. Jeg forventer at hvis noen kaller eksen en drittsekk under en date, vil vedkommende gi meg en forklaring. Det er faktisk viktig å vite hvilke erfaringer en ny date har fra forhold fordi det sier noe om den personen. Ganske mye også når det gjelder å involvere seg med han. Hvis han kaller eksen ei drittkjerring, så vil jeg vite hvorfor han hadde et forhold til henne, og hvorfor han valgte å få flere barn med henne. Det vil si mye om hva jeg kunne forventet. Men nå hadde nok akkurat jeg droppa han i utgangpunktet om han kalte eksen drittkjerring under de første dagene. Sikkert om han gjorde det senere også, om det ikke var en spontan reaksjon på noe hun der og da sa eller gjorde. Endret 27. oktober 2022 av NotNaomi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149861972 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 27. oktober 2022 #62 Del Skrevet 27. oktober 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hvordan kan du si bastant at ingen som mister omsorgsretten er dårlige mennesker? Anonymkode: ef9b5...058 Jeg har ikke bastant sagt det. Jeg skrev noe om det tidligere i tråden. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149861973 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #63 Del Skrevet 27. oktober 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke bastant sagt det. Jeg skrev noe om det tidligere i tråden. Ikke? NotNaomi skrev (23 minutter siden): Jeg forklarer at menneskene bak det ikke er dårligere mennesker enn andre. Anonymkode: ef9b5...058 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149861974 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 27. oktober 2022 #64 Del Skrevet 27. oktober 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ikke? Anonymkode: ef9b5...058 Ja, jeg ser den. Jeg forklarte det bedre tidligere i tråden, så vær overbærende med den glippen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149861976 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #65 Del Skrevet 27. oktober 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Ja, jeg ser den. Jeg forklarte det bedre tidligere i tråden, så vær overbærende med den glippen. Hvor forklarte du det bedre? Anonymkode: ef9b5...058 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149861977 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 27. oktober 2022 #66 Del Skrevet 27. oktober 2022 (endret) NotNaomi skrev (2 timer siden): At det ofte er mennesker med større utfordringer og problemer enn andre, betyr på ingen måte at de er dårligere mennesker. Nå ser jeg bort fra de som eventuellt utsetter barn for mishandling, for ordens skyld. For å holde meg til tema, så ville jeg reagert veldig negativt om en mann hadde snakket dårlig om eksen hvis hun hadde så store problemer at hun hadde mistet omsorgen for barna. Folk som sparker de som ligger nede syns jeg er de verste, og jeg ville vært veldig skeptisk til en slik mann! Hadde han derimot fortalt at han har full omsorg for barna fordi moren har store utfordringer, så hadde det stilt seg helt annerledes. Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hun mistet omsorgen fordi hun drakk og neglisjerte barna. Sikkert et fantastisk menneske etter din målestokk. Anonymkode: 61b7f...609 NotNaomi skrev (2 timer siden): Det vet jeg ingenting om siden alt jeg vet er at hun har problemer. Men jeg syns at faren er en person med dårlig holdning hvis han kaller henne et hespetre av den grunn. Det er også veldig synd for barna som lett kan bli farget av hans syn og holdning til henne. At barn skal få lov til å elske foreldrene sine, handler ikke om hva foreldrene fortjener, men hva barna fortjener. Jeg ville tatt veldig stor avstand om en mann viste slike holdninger hvis vi møttes. Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hvor forklarte du det bedre? Anonymkode: ef9b5...058 Det øverste er et svar jeg ga, den neste er et spørsmål jeg fikk, og under er svaret jeg ga den brukeren. Så noter deg første setning. Endret 27. oktober 2022 av NotNaomi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149861980 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #67 Del Skrevet 27. oktober 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ok, men da var hun vel et flott menneske da de var sammen? Anonymkode: 45942...b66 Hun var ikke et flott menneske, men OK mor. Da vi traff hverandre, var hun et forferdelig menneske og en dårlig mor. Anonymkode: 61b7f...609 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149861991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #68 Del Skrevet 27. oktober 2022 NotNaomi skrev (1 time siden): Nei, jeg hverken forsvarer eller bortforklarer omsorgssvikt på noen måte. Jeg forklarer at menneskene bak det ikke er dårligere mennesker enn andre. At det de sliter med resulterer i liten evne til å være omsorgspersoner, betyr at det er en tragisk konsekvens for alle, og spesielt barna. Det er en veldig stor forskjell på å forstå mennesker kontra å forsvare handlingene de kan gjøre. Og når det gjelder under dating, så forventer jeg at en mann også skjønner det, og hvis han ikke gjør det, så må han heller si det fremfor å fordømme. Du bortforklarer. Selvfølgelig er en mor som driver med omsorgssvikt, en dårlig mor. Hun fungerer ikke som mor. Hun setter sine behov foran barnas behov. Derfor burde hun ikke ha hatt barn i utgangspunktet. Barnevernet driver ikke og tar barna bort fra mennesker som fungerer og er ordentlige mennesker. Hun her sliter for øvrig med ingenting, men ønsker ikke ansvaret for barn og seriøst forhold. Hun vil feste, drive med hobbyer og være fri. Anonymkode: 61b7f...609 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149861993 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #69 Del Skrevet 27. oktober 2022 NotNaomi skrev (43 minutter siden): Jeg fordømmer ikke. Jeg forventer at hvis noen kaller eksen en drittsekk under en date, vil vedkommende gi meg en forklaring. Det er faktisk viktig å vite hvilke erfaringer en ny date har fra forhold fordi det sier noe om den personen. Ganske mye også når det gjelder å involvere seg med han. Hvis han kaller eksen ei drittkjerring, så vil jeg vite hvorfor han hadde et forhold til henne, og hvorfor han valgte å få flere barn med henne. Det vil si mye om hva jeg kunne forventet. Men nå hadde nok akkurat jeg droppa han i utgangpunktet om han kalte eksen drittkjerring under de første dagene. Sikkert om han gjorde det senere også, om det ikke var en spontan reaksjon på noe hun der og da sa eller gjorde. Det er ikke noe rart mange damer er single når de forventer at mannen skal elske eksen sin. Du vet at hvis eksen var et slik fantastisk menneske, og mannen elsket henne, så ville de fortsatt vært sammen den dag i dag? Man går ikke fra et fantastisk menneske på leit etter noe enda bedre. Folk med vett i huet gjør i hvert fall ikke det. Anonymkode: 61b7f...609 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149861996 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 27. oktober 2022 #70 Del Skrevet 27. oktober 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke noe rart mange damer er single når de forventer at mannen skal elske eksen sin. Du vet at hvis eksen var et slik fantastisk menneske, og mannen elsket henne, så ville de fortsatt vært sammen den dag i dag? Man går ikke fra et fantastisk menneske på leit etter noe enda bedre. Folk med vett i huet gjør i hvert fall ikke det. Anonymkode: 61b7f...609 Nei, det der er helt feil. Jeg er faktisk stolt av eksene mine, og den ene er det mennesket jeg beundrer mest av alle, ved siden av den ene venninnen min samt ene datteren min. Han er en helt fantastisk mann på alle måter. Nå må det være følelser med i bildet for mitt vedkommende, og når følelsene ikke er riktige, så er jeg ikke i et forhold på grunn av kun synet mitt på personen. Jeg har forøvrig aldri snakket dårlig om eksene mine, hverken på date eller senere i forhold. De har også kommet helt greit overens. Det vil ikke si at de var feilfri på noen måte, og den ene irriterte meg mye før vi skilte oss. Hadde vi fortsatt å være gift så ville det sikkert blitt et skikkelig dårlig forhold mellom oss. Det avverget vi heldigvis. Jeg forventer ikke av noen mann at han skal elske eksen(e) sine. Jeg forventer at han ikke snakker dårlig om dem, og ihvertfall ikke til å begynne med. Helst aldri egentlig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149861999 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #71 Del Skrevet 27. oktober 2022 NotNaomi skrev (6 minutter siden): Nei, det der er helt feil. Jeg er faktisk stolt av eksene mine, og den ene er det mennesket jeg beundrer mest av alle, ved siden av den ene venninnen min samt ene datteren min. Han er en helt fantastisk mann på alle måter. Nå må det være følelser med i bildet for mitt vedkommende, og når følelsene ikke er riktige, så er jeg ikke i et forhold på grunn av kun synet mitt på personen. Jeg har forøvrig aldri snakket dårlig om eksene mine, hverken på date eller senere i forhold. De har også kommet helt greit overens. Det vil ikke si at de var feilfri på noen måte, og den ene irriterte meg mye før vi skilte oss. Hadde vi fortsatt å være gift så ville det sikkert blitt et skikkelig dårlig forhold mellom oss. Det avverget vi heldigvis. Jeg forventer ikke av noen mann at han skal elske eksen(e) sine. Jeg forventer at han ikke snakker dårlig om dem, og ihvertfall ikke til å begynne med. Helst aldri egentlig. Men når du har mange fantastiske ekser, kan det tyde på at du har problemer med å knytte deg følelsesmessig til en person. Dette er altså ikke vanlig. Hvis man er gift med en fantastisk person, så bruker ikke følelsene å forsvinne som dugg for sola. "Gidder ikke å være i forholdet når følelsene ikke er riktige" er også en utrolig barnslig tilnærming. Når man har barn, så skal man jobbe for forholdet og gjøre tiltak for å få liv i følelsene igjen. Hvis man hopper fra kuk til kuk med en gang følelsene dabber litt av, vil man aldri knytte seg ordentlig til noen. De fleste av oss forlater partneren når noe er alvorlig galt. Anonymkode: 61b7f...609 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149862002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 27. oktober 2022 #72 Del Skrevet 27. oktober 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Men når du har mange fantastiske ekser, kan det tyde på at du har problemer med å knytte deg følelsesmessig til en person. Dette er altså ikke vanlig. Hvis man er gift med en fantastisk person, så bruker ikke følelsene å forsvinne som dugg for sola. "Gidder ikke å være i forholdet når følelsene ikke er riktige" er også en utrolig barnslig tilnærming. Når man har barn, så skal man jobbe for forholdet og gjøre tiltak for å få liv i følelsene igjen. Hvis man hopper fra kuk til kuk med en gang følelsene dabber litt av, vil man aldri knytte seg ordentlig til noen. De fleste av oss forlater partneren når noe er alvorlig galt. Anonymkode: 61b7f...609 Jøss. Her må jeg si at du prøver deg både på å være psykolog, moralist og parterapaut. Ikke så godt jobba mtp at det er meg du prøver det på 🙂 Jeg hadde likt å se mitt eget uttrykk om en mann sa dette til meg på en date. Det ville vært fornøyelig 🙂 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149862008 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #73 Del Skrevet 27. oktober 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Jøss. Her må jeg si at du prøver deg både på å være psykolog, moralist og parterapaut. Ikke så godt jobba mtp at det er meg du prøver det på 🙂 Jeg hadde likt å se mitt eget uttrykk om en mann sa dette til meg på en date. Det ville vært fornøyelig 🙂 Jeg har sett slike mennesker, som forlater mannen med en gang følelsene blir litt svakere. Så leter de etter den nye, store kjærligheten, og forlater også denne når hverdagen kommer. Hvorfor skal man lete etter noe bedre enn fantastisk, og hvorfor skal man bli sammen med et menneske som man er så lite tilknyttet at følelsene forsvinner raskt? Anonymkode: 61b7f...609 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149862011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 27. oktober 2022 #74 Del Skrevet 27. oktober 2022 (endret) Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg har sett slike mennesker, som forlater mannen med en gang følelsene blir litt svakere. Så leter de etter den nye, store kjærligheten, og forlater også denne når hverdagen kommer. Hvorfor skal man lete etter noe bedre enn fantastisk, og hvorfor skal man bli sammen med et menneske som man er så lite tilknyttet at følelsene forsvinner raskt? Anonymkode: 61b7f...609 Hadde en date brukt uttrykket "slike mennesker" så hadde jeg løftet glasset i en skål og gått 🙂 Det er like mye no go som om han snakket dårlig om eksen faktisk. Endret 27. oktober 2022 av NotNaomi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149862012 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2022 #75 Del Skrevet 27. oktober 2022 NotNaomi skrev (17 minutter siden): Hadde en date brukt uttrykket "slike mennesker" så hadde jeg løftet glasset i en skål og gått 🙂 Det er like mye no go som om han snakket dårlig om eksen faktisk. Men det er jo grunnen til at du ikke har etablert deg. Hvis du pirker på datens ord slik du gjør på forumet, vil ingen gidde å gå på date med deg eller fortsette relasjonen. Anonymkode: 61b7f...609 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144435188-hvorfor-velger-kvinner-menn-som-snakker-d%C3%A5rlig-om-eksen-sin/page/3/#findComment-149862020 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå