Gå til innhold

De urimelige får fordeler

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Nei, dette er helt ukjent. Ingen får snike i køen eller konsekvent få fordeler for å unngå bråk, hverken i familien, i fritidsaktiviteter eller i jobbsammenheng. Du lever som vanlig i en annen verden.

Å få fremskyndet noe i helsevesenet handler jo om å fylle plasser til operasjon eller behandling om noen melder avbud. Om man da står på liste eller ringer på morgenen hver dag så kan man være heldig og få steppe inn - fordi køene ellers blir enda lengre. Det burde du vite.

Anonymkode: 8a625...07d

Man må jo undre på om personen du siterer faktisk tror at kirurgene tar en ekstra operasjon slik at de i luken skal slippe mas😂

Anonymkode: 65eba...d00

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Nei, dette er helt ukjent. Ingen får snike i køen eller konsekvent få fordeler for å unngå bråk, hverken i familien, i fritidsaktiviteter eller i jobbsammenheng. Du lever som vanlig i en annen verden.

Selvfølgelig lever de fleste i en annen verden, dersom du tar utgangspunkt i deg selv. Men det er vi mange som gjør. Vi er mange som ikke lever i din verden.

Jeg er f.eks. ikke HI, og den som dro frem tråden er heller ikke HI. Og det er flere andre som også er enig med HI.

Likevel er det tydeligvis noen få her inne som tror dere kan anta at alle vi som er uenig med dere, er én og samme person. Det er vi altså ikke. Jeg skjønner at det kan være vanskelig å skille oss fra hverandre, siden vi er anonyme. Vi har gjerne mer til felles, mange av oss skriver på samme måte, vi bruker f.eks. flere setninger, forteller om ting, utdyper, argumenterer for vår sak, etc, fremfor å komme med den klassiske one-lineren, som er vanlig her inne. 

Likevel, vi er flere, vi er antageligvis mange. Så dere som prøver hele tiden å bekjempe oss, dere fekter mot vindmøller, 

Anonymkode: ef615...0bd

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig lever de fleste i en annen verden, dersom du tar utgangspunkt i deg selv. Men det er vi mange som gjør. Vi er mange som ikke lever i din verden.

Jeg er f.eks. ikke HI, og den som dro frem tråden er heller ikke HI. Og det er flere andre som også er enig med HI.

Likevel er det tydeligvis noen få her inne som tror dere kan anta at alle vi som er uenig med dere, er én og samme person. Det er vi altså ikke. Jeg skjønner at det kan være vanskelig å skille oss fra hverandre, siden vi er anonyme. Vi har gjerne mer til felles, mange av oss skriver på samme måte, vi bruker f.eks. flere setninger, forteller om ting, utdyper, argumenterer for vår sak, etc, fremfor å komme med den klassiske one-lineren, som er vanlig her inne. 

Likevel, vi er flere, vi er antageligvis mange. Så dere som prøver hele tiden å bekjempe oss, dere fekter mot vindmøller, 

🤣

Anonymkode: 99fc8...47e

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

🤣

Anonymkode: 99fc8...47e

Hahaha 😂

Jeg synes det er tragisk med disse svært paranoide menneskene her inne, og skrev innlegget i fullt alvor, men da jeg så innlegget ditt satte jeg kaffen i halsen av latter.

Jeg opplevde en gang en person som gikk forbi meg som sa ‘Du går i mitt spor!’ Da vi hadde passert, innså jeg at jeg hadde gått ytterst på fortauet og det var da det vedkommende mente var hans spor.

Det som skjer her inne er omtrent som om en totalt fremmed passerer på gaten, sperrer opp øynene når man går forbi og roper ‘Deg igjen?’

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...