Gå til innhold

Blir det veldig feil av meg på mandag..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det spørs hvordan stemningen er i nabolaget. Jeg hadde syns det var tåpelig, og at barna skal få ha sin Halloween i fred. 

Det er mandags ettermiddag, jeg tror ikke at det er så mange som tenker på vin da. 

Anonymkode: c9aee...ef5

Annonse

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Blir det veldig feil av meg på mandag å ha et par slike klar til de voksne som følger barna rundt på knask og knep på mandag?
En med rød og en med hvit.

Marna Haugen - Happy Hallo-vin da! 👻🎃 | Facebook

Anonymkode: 2afa4...ce1

Ja, det blir veldig rart. Det er helt sikkert en del som er avholds eller kanskje noen som har problemer med alkohol 

Anonymkode: ef8c6...9ef

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Blir det veldig feil av meg på mandag å ha et par slike klar til de voksne som følger barna rundt på knask og knep på mandag?

Veldig rart og hadde ikke forsynt meg. Det er mandag og er med barna. Skal du sette ut glass også? Ingen jeg kjenner hadde forsynt seg. På en halloweenfest for voksne hadde det vært gøyalt innslag

Anonymkode: f77d2...909

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er så mange barnslig voksne i dagens moderne samfunn, så hvorfor ikke. Kan barn gå rundt å tigge etter godteri, kan vel også voksne tigge. 

Anonymkode: 207df...ec0

Jeg synes den var litt fornøyelig jeg da 😅 Hvis jeg kjente dere godt og ikke var forpliktet til å kjøre noen noe sted senere, kunne nok jeg funnet på å takke ja til en påtår. Men jeg tror du vil ha mer treff om du bytter den ut med kaffe 😃

Anonymkode: 134b0...cb2

Annonse

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Ja.... må du spørre?? 

Anonymkode: 0e3e2...b1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...