Gå til innhold

Her er resten av familien Ståpikk, jo!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men nå bruker du jo ord som ingen turte si forrige gang det var en tråd om en adventslysstake. Da ble det leven fordi jeg spurte hva det så ut som, hva det var det kunne oppfattes som. Jeg fikk til og med beskjed av enkelte at de ønsket å se meg død fordi jeg spurte, "hva er det dere mener det ser ut som?". Det ødelegger litt at du åpner med å si det ordet ingen turte å si forrige gang. 😜

Anonymkode: 10593...c2b

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Men nå bruker du jo ord som ingen turte si forrige gang det var en tråd om en adventslysstake. Da ble det leven fordi jeg spurte hva det så ut som, hva det var det kunne oppfattes som. Jeg fikk til og med beskjed av enkelte at de ønsket å se meg død fordi jeg spurte, "hva er det dere mener det ser ut som?". Det ødelegger litt at du åpner med å si det ordet ingen turte å si forrige gang. 😜

Det var ditt valg. Ikke vårt.

Anonymkode: 1c9cc...38b

Annonse

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Var det du som gjorde at erigert penis mistet sin betydning? 

Anonymkode: e28c9...1ec

Jeg synes fortsatt ingenting slår den forrige😂 Men det blir en stiv kombo med begge da😊

https://www.nordicnest.no/merkevarer/star-trading/krubba-adventskalender/?variantId=44066-01&currency=NOK&countryCode=NO

Anonymkode: e7ea5...076

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg synes fortsatt ingenting slår den forrige😂 Men det blir en stiv kombo med begge da😊

https://www.nordicnest.no/merkevarer/star-trading/krubba-adventskalender/?variantId=44066-01&currency=NOK&countryCode=NO

Anonymkode: e7ea5...076

Definitivt en årlig glede. Ellers helt enig med deg. Deltakere i originalen har en ryddigere køpikk-kultur. 

Men det ser ut til å kunne bli den nye juleplatten, man kan utvide med en ny hvert år. Har man store vinduer ut mot gaten har man snart hele castingen til The Aristocrats.

Endret av sug lut

Annonse

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Nå var det mange som brukte ordet «ståpikk» i den tråden, i tillegg til deg selv, som må ha satt ny norsk rekord i akkurat dét. Og det store spørsmålet ditt var altså ikke hva det så ut som, men hvorfor man syntes det var morsomt. 

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Hvilket ord var det ingen som turte å si? Ståpikk ble jo nevnt utallige ganger. 

Når jeg leser tråden nå, så får jeg litt vondt i magen for den personen med flest innlegg hadde det helt tydelig ikke bra. Vi burde ikke vært så harde mot hn. 

Anonymkode: e28c9...1ec

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg hadde jo så lyst på den Luciakor-staken i fjor, men da hadde jeg ikke råd. Nå har jeg råd, men nå er jeg litt i tvil, synes alle den er stygg? 🙈 Er jeg kanskje litt harry?

Anonymkode: cc2cf...ff8

He  he he jeg har også lyst på den der, så da er vi to. Det går nok bra 😁

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg hadde jo så lyst på den Luciakor-staken i fjor, men da hadde jeg ikke råd. Nå har jeg råd, men nå er jeg litt i tvil, synes alle den er stygg? 🙈 Er jeg kanskje litt harry?

Anonymkode: cc2cf...ff8

Den er sikkert harry, men hvilken rolle spiller det. Harry kan være kult det ;)

Litt feil å kalle den kitsch kanskje, men jeg ville nå likevel heller brukt det ordet enn harry.

Den var kul i fjor og er kul i år, så kan du fortelle alle som gidder høre at den kom i avisen da den var ny fordi det så ut som lysende pikker istedenfor lys. Kommentaren oppi tråden her om "kukkhodet i midten" på den nye staken er intet mindre enn genial.

Dine barn og barnebarn kan le av staken i generasjonene som kommer. Vi må jo ha noen litt sære og morsomme innslag av og til.

Anonymkode: 5bb1d...aaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...